Podniesienie Troopera na drążkach skrętnych

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Podniesienie Troopera na drążkach skrętnych

Post autor: cziter » pt gru 09, 2005 11:34 am

Podniesienie Troopera na drążkach skrętnych. Czy dużo można podnieść i czy ktoś sprawdzał jak sie autko zachowuje na zakrętach? I czy warto tak robić czy w inny sposób podnieść go? :roll:
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt gru 09, 2005 11:43 am

Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt gru 09, 2005 2:55 pm

Z tego co wiem podnoszenie auta w ten sposób nie jest najlepszym pomysłem , nadmierne podniesienie na drążkach skrętnych doprowadzi do tego że przeguby będą pracowały w najgorszej dla ich trwałości pozycji czyli na maksymalnym wychyleniu , wiadomo że jak wszędzie musi być zachowany umiar ale ta regulacja może być pomocna w przypadku gdy auto oklapło na drążkach i siedzi nisko jest to sytuacja równie nie zdrowa jak nadmiernie podniesione zawieszenie z analogicznych powodów trwałości przegubów .
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » pt gru 09, 2005 5:55 pm

podnosiłem kiedyś tropka long o 4 cm na drażkach + wieszaki tył 6 cm , drugi rok juz chodzi i nic sie mu nie dzieje , bez problemu weszły opony 32x11,5R15 , zwróć tylko uwage żeby półośki nie były ustawione pod duzym kątem i podnoś, zawsze można wrócić do fabrycznych ustawien .

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » ndz gru 11, 2005 12:26 pm

Dzieki za posty.. chyba jednak zaryzykuje i podkręce z przodu na drążkach a z tyłu chce dołożyć jeszcze jedno pióro. A później spróbuje podnieść bude na dystansach.
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pn gru 12, 2005 3:10 am

nie dokladaj piora...chyba ze bedziesz wozil ciezkie ladunki :D
jak chcesz go podniesc bez uszczerbku dla zawiasu to daj dystanse miedzy bude a rame.Ja w swoim :1. podkrecilem drazki 2,5 obrotu ,
2. przedluzylem wieszaki z tylu...to bylo ponad 4 lata temu i zyje:)
Trzeba tez pamietac ,ze wszelkie ingerencje w zmiany ustawien zawieszenie powoduja zmiane wlasciwosci trakcyjnych ,a auto prowadzi sie juz mniej pewnie ,co nie zmienia faktu ,ze nie da sie tym podrozowac:)
koniec
pozdrawiam
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość