Od jakiegoś czasu mam następujący problem. Moje maleństwo przestało mi palić na benzynie i chodzi tylko na gazie. Dla jasności dodam, że pompa paliwa działa a benzyna jest w zbiorniku. Wystąpił kiedyś też problem tego typu, że centralka sterująca od instalacji nie chciała mi w momencie odpalania przełączyć na gaz. Dopiero podanie '+' w pewne miejsce pomogło. Nie znam się na instalacjach gazowych, ale wg mnie musi być jakiś zawór na przewodach paliwowych, który sterowany wspomnianą centralką w chwili przełączenia na gaz odcina paliwo i jest ono z powrotem puszczone do zbiornika. Moje podejrzenie pada właśnie na to, że ten zawór cały czas może być zamknięty...
Macie jakieś podejrzenia co do tej sytuacji?
Nie chodzi na benzynie
Moderator: Albert_N
Nie chodzi na benzynie
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
gaz...
odciecie paliwa nie polega na zablokowaniu przewodu z paliwem tylko na odciciu sterowania z wtryskiwaczy badz wtryskiwacza bo nie sadze abys mial malenstwo na gazniku. gdyby nie odciac wtryskiwaczy tylko zablokowac im doplyw paliwa to wystapiloby zjawisko oproznienia magitrali paliwowej i co za tym idzie zniszczenie wtryskiwaczy ktore potrzebuja paliwa do chlodzenia. jezeli masz amontowany wiec ten zawor to faktycznie moze on byc powodem niepalenia na bezynie bo aby sie otworzyc musi dostac napiecie zasilajace. wiec moze ten styk na kory podajesz plusa to styk o zaworu? zdejmij wezyk z paliwe przychodzacy do listwy wtryskiwaczy i pokrec rozrusznikiem. powinno wytrysnac , doslownie paliwo. zrob to tak aby nie oblac pol silnika benzyna wiec zaloz jakis wezyk i butelke. jezeli trysnie to znaczy ze nie masz problemu z dotarciiem paliwa do magistrali.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002
Ewidentnie ze "słaby" prąd. Albo zaśniedziałe styki albo akumulator miał słabszy dzień.Wystąpił kiedyś też problem tego typu, że centralka sterująca od instalacji nie chciała mi w momencie odpalania przełączyć na gaz. Dopiero podanie '+' w pewne miejsce pomogło.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
To już się wyjaśniło... Szedł za słaby impuls z cewki. Jeden kabel został "przepięty" i po problemie...Piotrul pisze:Ewidentnie ze "słaby" prąd. Albo zaśniedziałe styki albo akumulator miał słabszy dzień.Wystąpił kiedyś też problem tego typu, że centralka sterująca od instalacji nie chciała mi w momencie odpalania przełączyć na gaz. Dopiero podanie '+' w pewne miejsce pomogło.
Co do reszty, to na 99% pompa paliwa odmówiła posłuszeństwa... A byłem pewny że z nią wszystko OK

Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości