Pytanie do właścicieli 2.8 TD

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Pytanie do właścicieli 2.8 TD

Post autor: Silvestr » śr wrz 06, 2006 12:20 am

Możecie mi napisać jak macie umiejscowione wejścia do chłodnicy? Na niektórych zdjęciach znalazłem, że u góry jest po prawej stronie (patrząc od przodu). Jak jest z dołem?
Może ktoś ma jakieś zdjęcia poglądowe? :wink:
Będę wdzięczny na odpowiedź...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Piórek
 
 
Posty: 201
Rejestracja: czw lut 03, 2005 12:58 pm
Lokalizacja: Serock

Post autor: Piórek » śr wrz 06, 2006 9:24 am

Wejscia gora-dol mialem po prawej stronie.
Zdjecie znalazlem tylko serducha mojej bylej maszynki, widac gorny waz

Obrazek
Prawie Jak Volvo

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » śr wrz 06, 2006 9:32 am

OK, wielkie dzięki - o to mi właśnie chodziło... Górę widziałem na innych zdjęciach, ale nie wiedziałem jak z dołem.
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » pt wrz 08, 2006 9:27 am

Wczoraj rozmawiałem z pewną osobą i u niego chłodnica od diesla miała wyjścia: góra - prawa, dół - lewa (patrząc w stronę silnika). Zacząłem przeglądać inne materiały które mam i w prospekcie Troopera z początku lat '90 jest zdjęcie silnika właśnie z takimi pasującymi do mojego opisu wyjściami... Oto zdjęcie:

Obrazek

Za wentylatorem widać wyprowadzenie.

Piórek - nie wiem czy to możliwe, ale wynika z tego że były różne chłodnice do tego modelu, albo Ty miałeś coś dobierane od innego... Sam już nie wiem :-?
Bynajmniej szukam dalej...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

pyton
Posty: 417
Rejestracja: pt cze 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Snopków/lubelskie

Post autor: pyton » pt wrz 08, 2006 9:38 am

....pewnie wersja angielska i europejska..... :D
Pathfinder hula po szosach i bezszosach.... :-)

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt wrz 08, 2006 8:53 pm

a prędzej 2,8 td z coolerem lub bez . No normalnie jutro otworzę maske i zobaczę :)18
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Piórek
 
 
Posty: 201
Rejestracja: czw lut 03, 2005 12:58 pm
Lokalizacja: Serock

Post autor: Piórek » sob wrz 09, 2006 6:55 am

Silvestr klina mi zabiles, wyciagalem z syfa chlodnice i nerke bym oddal ze wloty byly po prawej stronie.
Szukalem w guglach obrazkow silnika 4JB1 i znalazlem to:
:o
Obrazek
Prawie Jak Volvo

Awatar użytkownika
Silvestr
Posty: 1835
Rejestracja: czw paź 10, 2002 2:21 pm
Lokalizacja: Widawa

Post autor: Silvestr » sob wrz 09, 2006 5:58 pm

Niby mała rzecz a narobi zamieszania :)21
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość