Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Goliasz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 1:49 pm

Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Goliasz » pt mar 08, 2013 8:13 pm

Witam, poszukuję troopera I 2,6 lpg w wersji krótkej, w dobrym stanie.
Jak na dzisiejszy dzień znalazłem chyba najlepszą propozycję: http://tablica.pl/oferta/isuzu-trooper- ... 0764f;r:;s:
Jest tylko jedno ale - do miejscowości, z której jest samochód mam ok. 450 KM :o
Rozmawiałem telefonicznie ze synem właściciela, ale on za bardzo nie zna się na smochodach.
Dowiedziałem się, że rama jest ok., gaz mieszalnikowy, sprzęgiełka automatyczne, wszystko działa.
Nie uśmiecha mi się jechać tyle km i dowiedzieć się na miejscu, że: "no wie pan, ten samochód ma 23 lata i to całkiem normalne, że ma wycieki, jest zgnity i silnik bierze 1 l oleju na 100 km."
Jest ktoś może z okolicy Cholewianki, Puław albo będzie przejeżdżał przez tę miejscowość, żeby rzucić fachowym okiem na tego troopa?

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: bilans » pt mar 08, 2013 8:23 pm

Zapomnij o tym silniku .....
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Goliasz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 1:49 pm

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Goliasz » pt mar 08, 2013 8:59 pm

bilans pisze:Zapomnij o tym silniku .....
To pokaż mi lepszy w tym modelu, może 2,8 TDi z wałem korbowym na zewnątrz?

Masz/miałeś 2,6 i, że tak źle o nim piszesz?

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: bilans » ndz mar 10, 2013 12:42 pm

tak miałem 2.6 .....

wydałem sporo kasy na remont ... i wstawiłem inny silnik
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: vandall1 » ndz mar 10, 2013 12:52 pm

Problem z głowicą w 2.6 jest permanentny :roll:
Miałem kiedyś sporo z tym do czynienia,na pewno trzeba wymieniać śruby,czego wiekszość nie czyni,zdaje sie też blok czesto siada :roll: Jeżeli właściciel tego nie zrobił,to to długo nie pojezdzi.
Rama gnije najpredzej przy mocowaniach resorów-młotek przy ogledzinach niezbędny :wink:
Miałem taka furkę,kupiłem z wykorbionym silnikiem 2.2...wstawiłem 3.1/od nastepnego modelu/ i hulał długie lata.
Rame niestety musiałem "protezować".
Siłą rzeczy,jezeli on ma 23 lata,to szału nie będzie...raczej kupa wydatków.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Goliasz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 1:49 pm

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Goliasz » pn mar 11, 2013 8:31 am

Zdaje sobie sprawę z tego, że 23 letni samochód będzie wymagał jakiegoś wkładu finansowego.
Co do silnika 2,6i, to trochę czytałem na jego temat i rzeczywiście przedmówcy mają rację, jeżeli chodzi o głowicę, poza tym o innych, poważniejszych usterkach nie czytałem.
Nie spotkałem się także z usterką o siadającym bloku.
Głowice siadają przez "nieumiejętne" użytkowanie pojazdu, czy tak sobie, bo ten typ tak ma?

Wszystko użytkowane "z głową " bęzie służyć mniej lub bardziej awaryjnie.
Niestety w przypadku samochodów używanych otrzymujemy spuściznę poprzednich właścicieli - ich zaniedbania, bądź też nie i niestety nie mamy na to wpływu - czasami możemy się "zes...ać", a samochód i tak nie będzie działał poprawnie :)16 .

Poza tym w trooperze chyba nie ma lepszego silnika.

Miałem już do czynienia ze samochodami terenowymi - Pajero II 2,8 TD i nie powiem złego słowa na to auto, ala kupiłem je zadbane.
Niestety musiałem je sprzedać :cry: .

Ale cały czas ciągnie wilka do lasu, w związku z czym chcę kupić znowu tereniastego :P .
Samochód ma być jako drugi w rodzinie - rekreacyjny, a nie do topienia.
Kryteria:
- benzyno-gaz,
- nadwozie krótkie,
- cena maks. 7000 zł.
Wybór padł na troopera z silnikiem 2,6i lpg - za powyższe pieniądze chyba nie kupię nic innego, w miarę dobrego (samuraj za mały, łada niva mi się nie podoba, UAZ za toporny).

A wracając do tematu, ten z ogłoszenia http://tablica.pl/oferta/isuzu-trooper- ... 0764f;r:;s
wydaje się być w miarę atrakcyjny.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: h5n1 » pt mar 15, 2013 6:54 pm

A dlaczego nie 2.3td?
w zasadzie same zalety:)
Jeszcze nigdy mnie nie zawiodl...
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Goliasz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 1:49 pm

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Goliasz » sob mar 16, 2013 4:19 pm

h5n1 pisze:A dlaczego nie 2.3td?
w zasadzie same zalety:)
Jeszcze nigdy mnie nie zawiodl...
Może i tak, ale ropsko wychodzi drożej niż lpg i jest więcej osprzętu silnika, który może ulec zużyciu/zepsuciu (turbo, pompa wtryskowa), a to, nawet w tak leciwym samochodzie, jest drogie w naprawie.

Poza tym 2,3 td pewnie jest bardzo słaby, a znalezienie zadbanego egzemplarza z tym silnikiem, to chyba cud.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: h5n1 » sob mar 16, 2013 8:28 pm

Moj chodzi jak zegarek, coprawda silnik po kapitalce 60 tys. temu ale cala reszta oryginal. Niedlugo mu 400 000 stuknie.
Pali w najwieksze mrozy i klopotow z cieplem nie ma. Na polce lezy drugi silnik po kapitalce jakby co:)
Faktem jest ze szalu nie ma z moca silnika.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Goliasz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 1:49 pm

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Goliasz » ndz mar 17, 2013 2:23 pm

h5n1 pisze:Moj chodzi jak zegarek, coprawda silnik po kapitalce 60 tys. temu ale cala reszta oryginal. Niedlugo mu 400 000 stuknie.
Pali w najwieksze mrozy i klopotow z cieplem nie ma. Na polce lezy drugi silnik po kapitalce jakby co:)
Faktem jest ze szalu nie ma z moca silnika.

To gratuluję i tylko pozazdrościć - jak się dba, tak się ma. :)2

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: Gocu » sob cze 22, 2013 8:04 am

Dokładnie kolego, jak dbasz, tak masz. Ja mam Troopera z silnikiem 2.6 benzyna i nie mam z nim ŻADNYCH problemów. Lać benzynę, dbać o niego, na czas wymiany wszelkich płynów życiowych, przeglądy mechanizmów co jakiś czas.
Także ja Ci polecam w 100% 2.6i+LPG!

P.S. Rzadko który samochód potrafi go przegonić na światłach :)
Ostatnio zmieniony ndz gru 29, 2013 2:23 am przez Gocu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Isuzu trooper I 2,6 krótki.

Post autor: h5n1 » ndz cze 23, 2013 8:06 pm

Sprzedalem Troopera w zeszlym tygodniu.
Pozostal mi tylko silnik po kapitalce gdyby ktos byl w potrzebie...
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość