Jak najtaniej amory do troopera 92r benzyna krótki

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt sty 06, 2006 4:38 pm

A tak prawde mówiąc to nie miał bym nic przeciwko gdyby mój też chciał na takich śmigać :evil:
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sty 06, 2006 10:05 pm

O Matko huto... to sobie przerób mocowania.

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt sty 06, 2006 10:53 pm

niewiem czy gra warta świeczki ?? amorek do lublina(delphi) 156 zł plus spawanie minus utrata gwarancji równa się g...wno nie interes przy cenie kayaby 189 zł (z rabatem dla stałych klientów)
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob sty 07, 2006 10:27 am

Oj ta zima - mózg koledze zamarzł.
Mocowania w samochodzie - zrób sobie drugie mocowania pod ucho/ucho.

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » sob sty 07, 2006 1:31 pm

Dziękować Bogu miało co zamarznąć :D Bo trzeba mieć pusto we łbie żeby za 30 zł bawić się w przerabianie fabryki . Jak to Vandal powiedział takie zabawy mają sens gdy oryginalna część jest niedostępna ,kosmicznie droga albo ewidentnie spierniczona przez fabrykę w tej sytuacji nie zachodzi żadna z ww przesłanek więc poco ta dyskusja ?
A pozatym proponuję upuścić cisnienia bo kolega gotów w obronie jakiejś bzdurnej tezy wywołać III wojne światowa
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » sob sty 07, 2006 1:43 pm

A i jeszcze jedno Boris ! z twoich postów wynika że 6 stycznia zamontowałeś do swojego Troopka amorki od lublina bo 5.01.06 na takowych tylko jeździł leśniczy a już 6.01.06 jeździłeś też i ty. To się nazywa zawziętość poszedł do sklepu kupił i zamontował tylko po to żeby udowodnić że można !!
Utrata gwarancji następuje też w przypadku zastosowania amortyzatora do innego samochodu niż został on przygotowany przez fabrykę więc to że nie przerobi się amorka a mocowanie w samochodzie niema znaczenia

Kończąc temat należy napisać że : AMORTYZATORY OD LUBLINA , ŻUKA ,POLONEZA TRUCKA NIE PASUJĄ DO ISUZU TROOPERA Z 88 R W WERSJI 5 DRZWIOWEJ DO TYŁU BEZ PRZERABIANIA MOCOWANIA W SAMOCHODZIE LUB PRZERABIANIA SAMEGO AMORTYZATORA . AMEN
Ostatnio zmieniony sob sty 07, 2006 4:50 pm przez mazur73, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob sty 07, 2006 4:24 pm

Dokładnie ale do krótkich 85r pasują.

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » sob sty 07, 2006 4:55 pm

My tu sobie do oczu skaczemy : 88 nie pasi , 85 pasi a w temacie jest pytanie o Troopka z 92 r i to jest jeszcze inna bajka bo wg katalogu od 91 są jeszcze inne amorki niż w naszych wozach :)3 :)3 :)3 Zkasztanione na maxa :D :D :D
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Kubańczyk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 01, 2005 5:50 pm
Lokalizacja: Pd Warszawy

Post autor: Kubańczyk » ndz sty 08, 2006 10:57 pm

keicam 73 pisze:Pamietajcie o jednym ze amortyzator ma dzialac w aucie a nie tylko byc !! !! !! !!
Witaj @keicem 73-kolego Troperowcu!
Cieszę się, że wasz taką samą dewizę życiową jakja w podpisie

mialem 2.8 TD 90' obecnie 3.2 92'

POZDRAWIAM
Monterey 3.2, HILUX 2.4, Patrol K160
Jaksięniemacosięlubi, tosięlubicosięma.

kandiru
Posty: 305
Rejestracja: sob maja 07, 2005 6:27 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kandiru » pt kwie 07, 2006 11:05 am

witam wszystkich.
kupilem w sklepie inetrnetowym amortyzatory do troopera na przednia os firmy SACHS i wcale nie sa takie drogie: 102zl za sztuke. mysle wiec ze dopasowywanie z innych aut jest bezcelowe
Jeep Liberty 3.7 kiedyś: Suzuki Jimny 1.3, Suzuki SJ413, Patrol K-260 i Trooper 2.3

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » ndz kwie 09, 2006 7:57 am

Jak możesz to daj na PW namiary na ten sklep . Dzięki z góry.
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » ndz kwie 09, 2006 7:03 pm

boris.blank pisze:Dokładnie ale do krótkich 85r pasują.
W kwestii wyjaśnienia amorów Lublina i FSO. Do '86 z tyłu są mocowania ucho - ucho. Po '86.07 - ucho - bolec. Z przodu do '86 pasują amory od FSO, ponieważ starsze Isuzu ma mocowanie w innym punkcie niż te młodsze. (krótsze ramię działania). Nie polecałbym jednak, ponieważ FSO ma działanie jednostronne, a w terenówce to nie wystarcza. Dla dodania innych typów w Isuszu '86 miałem z tyłu amory od UAZ-a. A co mi tam. Jestem leśniczym, miałem Isuzu '86 i '91 i dlatego podaję sprawdzone przeze mnie fakty :D Odnośnie KYB, nabyłem pół roku temu wzmacniane do Patrola i już wymiękają.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość