off-road a trooper

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob lis 04, 2006 2:34 pm

Ja myślę, że z Truperem nie jest źle. Krótki filmik na temat...

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » ndz lis 05, 2006 8:09 pm

Silvestr pisze:
MAZUR73 pisze:A pisali że 31 cali to max :D
O tym samym pomyślałem :)21
A kto pisał?!

Ja od dawna jeżdżę na BFG MT 33x10.5x15 i to na niepomotanym zawieszeniu... ;)

Ale 38" robi wrażenie... :roll:
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 05, 2006 9:36 pm

Ja to pisałem. Bo 33x12.5 zaraz zniszczysz przy skręcaniu o nadkola - wystarczy małe dobicie przy skręconych kołach. Ale są oczywisćie specjaliści, którzy założą je na seryjne felgi i napiszą, że robią bez motania.
33x10.5 to waskie oponki.

Te na Truperze mają 33cm szerokości + dystanse i felga ET-40 więc chciałby zobaczyć jak "nieprzycierałyby" w seryjnym truperze skoro wystają poza auto na 10cm.

Awatar użytkownika
powermac
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Rybna pod Krakowem

Post autor: powermac » pn lis 06, 2006 8:57 am

boris.blank pisze: 33x10.5 to waskie oponki.
To nie sa waskie oponki :D
Roznica w terenie jest bardzo mala, natomiast na czarnym ogromna. Nie jest to moja opinia, ale kolegi, ktory przesiadl sie z 12.5 na 10.5 w parchu. Ja natomiast jezdze na rozmiarze 235x85x16, co w przyblizeniu odpowiada 32x9 cali i wcale nie uwazam, ze do tego co robie sa za waskie.
Trooper 3.1 TDI
Toyota KDJ95

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 06, 2006 1:23 pm

W odróżnieniu od 33x12.5 opony 33x10.5 założysz na fabryczne felgi więc nie piszcie mi, że są szerokie bo nie są. Teraz na zimę przesiadam się na 33x10.5x16 bo w porównaniu z obecnymi to wąskie śledziki.

Awatar użytkownika
powermac
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Rybna pod Krakowem

Post autor: powermac » pn lis 06, 2006 5:42 pm

boris.blank pisze:W odróżnieniu od 33x12.5 opony 33x10.5 założysz na fabryczne felgi więc nie piszcie mi, że są szerokie bo nie są. Teraz na zimę przesiadam się na 33x10.5x16 bo w porównaniu z obecnymi to wąskie śledziki.
To, czy zalozysz opone na fabryczna felge, czy nie, nie jest jednoznaczne ze stwierdzeniem, czy opona jest szeroka, czy nie. Co ma piernik do wiatraka. :roll: Obie sa szerokie w porownaniu z fabrycznymi rozmiarami. :lol:
Trooper 3.1 TDI
Toyota KDJ95

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 06, 2006 6:17 pm

Zieeeeew.

Awatar użytkownika
powermac
 
 
Posty: 116
Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Rybna pod Krakowem

Post autor: powermac » pn lis 06, 2006 7:29 pm

W niezwykle wyszukany i kulturalny sposob konczysz dyskusje :)3
Trooper 3.1 TDI
Toyota KDJ95

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt lis 07, 2006 11:09 pm

te fotki to z integracji ? :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

omlettt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 28, 2004 10:53 am

Post autor: omlettt » pn lis 13, 2006 1:56 am

witam .mam troopera 2.6 i dosc czesto jezdze na rajdy i powiem,ze calkiem dobrze sobie radzi to autko.zostawia w tyle patrole i wiele innych aut podobno lepszych w teren.moim zdaniem wszystko zalezy od przygotowania samochodu w teren.moj tropek zostal podniesiony na zawieszeniu o jakies 10 cm,budo od ramy 5cm,wyciete nadkola i troche przeprofilowana zostala podloga tak zeby weszly opony 35''x12,5'' i jezdzi ok.raz sie udało rajd ukonczyc na 1 miejscu,a ostatnio na 3 z posród prawie 50 załóg.wiec nie wiem czemu piszecie,ze trooper wciezki teren sie nienadaje.postaram sie zamiescic zdjecia z ostrego terenu jaki nie raz pokonywal moj trooperek.

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lis 13, 2006 7:46 am

omlettt pisze:(...) tak zeby weszly opony 35''x12,5'' i jezdzi ok. ...
:o

Witaj!

Muszę to zobaczyć!
A jak takie koła wytrzymują półosie? Długo tak jeździsz? Dawaj foty! (jak nie masz gdzie wystawić - możesz podesłać mi na e-mail, to wrzucę to do siebie na serwer... ;)
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » pn lis 13, 2006 7:50 am

Większość piszących na Forum to klawiszowcy. Ktoś kto upala w terenie to wie że auta dzielą się na przygotowane do jazdy w terenie lub nie. W Krakowie mamy grupę kilku krótkich Trupów 2.6i upalających na 36-cio calowych Simexach. I co ? Nic. Bawią się. Poczytajcie strony ARB-a, Calmini itd. W/w firmy oferują wiele części podnoszących terenową dzielność Trupa. W czym problem ? Czy wszyscy muszą podróżować Patrolami ? Mam krótkiego Patrola i co z tego ? Krótkie Isuzu ma silnik V-6 o mocy 215 KM. Mało ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lis 13, 2006 10:05 am

BABCIA I pisze:(...) W Krakowie mamy grupę kilku krótkich Trupów 2.6i upalających na 36-cio calowych Simexach...
:o No, to mnie teraz zaskoczyłeś... Lolek & S-ka zasuwają na 32" simexach (Lolek na opryginale, Mecenas na nalewce), lub na BFG MT 33"... Czy wniosek z tego, że nie wszystkich troopkowatych jeszcze w Krakowie znam... ? :oops:
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » pn lis 13, 2006 2:06 pm

Człowiek uczy się całe życie ! :lol:
Wszyscy piszą o wielkich kołach, a nikt o mocach, które te koła napędzą. :o
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » śr sty 03, 2007 3:40 pm

przeczytałem ta dyskusje i zastanawiam sie do kąd ona zmierza ??
nie ma auta idelanego ktore pokona wszytstkie przeszkoda , a jesli jest to i tak nie o takim tu rozmawiamy. Porownujecie Patrola z Troperkiem to nie do konca dobre porownanie bo bardzie juz by wypadalo porownywac go do Pajero , to bardzie zblizone auta. Jak macie porownywac Tropera do Patrola to wychodzi taj jak Samuraja do Tropera.

Trooper to bardzo dobre auto terenowe.
Z moich obseracji :
1 wcale nie bardziej awaryjne niz inne auta
2 kat zejscia i natracia o niebo lepszy niz patrol !!
3 wykrzyz lepszy niz w pajero .
4 komfort wiekszy niz w samuraju

Wiec osbiscie uwazam ze to bardzo dobre auto jest
Z czesciami nie ma zadnego problemu w zakupie o niebo tansze niz konkurecjia i jak dobrze poszukasz to mniej zmeczone troperki sa niz patrole z ciekiego terenu .

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sty 03, 2007 11:34 pm

Cisza mi tu !! :lol:
Mam Trupa Cabrio 2.6i i Patrola K-160 3.3td. Oczywiście że można te auta porównać. Zwłaszcza przyjemność z jaką szybko przemieszczam się po dziurach Trupem. Patrolem nie potrafię. Dlaczego ? Bo ma te cholerne resory, a mój kręgosłup ich strasznie nie lubi. Awaryjność ? Jest taka jak się dba o samochód. Duża lub mała. Przepraszam kolegów, ale ta dyskuja to lanie wody. Sprawnego Trupa można kupić za np. 7000zł , a GR-a nie. I proszę nie porównujcie oryginalnego Troopera do "zmotanego" np. GR-a. Mamy problem, którego nie ma.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » śr sty 03, 2007 11:41 pm

W temacie jest pytanie czy Trooper nadaje sie do off-roadu

Wiec uwazam ze to 100% terenowka wyposazona w rame reduktor i nieczego w porównaniu do innych standartowych terenowek mu nie brakuje.

A o wyzszosci auta nad autem dyskusje mozna prowadzic w nieskonczonosc :)

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sty 03, 2007 11:42 pm

AMEN.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

kandiru
Posty: 305
Rejestracja: sob maja 07, 2005 6:27 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kandiru » pn sty 22, 2007 9:18 pm

moim skromnym zdaniem Trooperek nadaje sie do off-roadu, jako pierwsze autko jest znakomity. mialem Troopka 2.3 benzyna '86 przez dwa lata i dawal sobie rade bardzo dzielnie. przerobek nie robilem zadnych poza podniesieniem budy na jakies 4 cm. jedyna wada jak dla mnie byl troche slaby silnik. reduktor musialem wlaczac czesciej niz inni ale przejechalem tam gdzie wszyscy. przez dwa lata wlasciwie nic sie nie popsulo oprocz lozyska tylnego kola. jedyne co trzeba bylo robic to latac rame :) ale to chyba kazdy Trooper ma. jak dla mnie to bylo wspaniale auto :) i z zalem musialem mojego Troopcia sprzedac :(
Jeep Liberty 3.7 kiedyś: Suzuki Jimny 1.3, Suzuki SJ413, Patrol K-260 i Trooper 2.3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość