czy warto kupic tropera jako somochód na rajdy
Moderator: Albert_N
Jeśli kupisz Troopa tanio i w dobrym stanie to się oczywiście opłaca. Tani sympatyczny samochód. Części zapasowych nie brakuje. Problem ma ten sam co Parch. Uszczelka pod głowicą.
Rajdy ?
Ostatnie Orawskie:
1. Suzuki
2. Isuzu Trooper
3. reszta startujących, a w tym około 18-ie Patroli. Nie okazały się lepsze.
Mam K-160 i Troopa. Do lasu zdecydowanie wolę Trupa. Lekki, cztery tarczowe hamulce. W tylnym dyfrze również LSD. 2.6i nie wystraszył sie kół 33.10x15 BF MT.
Mała rajdówka za małe pieniądze.
Rajdy ?
Ostatnie Orawskie:
1. Suzuki
2. Isuzu Trooper
3. reszta startujących, a w tym około 18-ie Patroli. Nie okazały się lepsze.
Mam K-160 i Troopa. Do lasu zdecydowanie wolę Trupa. Lekki, cztery tarczowe hamulce. W tylnym dyfrze również LSD. 2.6i nie wystraszył sie kół 33.10x15 BF MT.
Mała rajdówka za małe pieniądze.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
jeśli na 50 kilometrze wybuchnie mu silnik i resztę dystansu pokona na lawecie, to takRobal30 pisze:czy to prawda, ze trooper 2,8 potrafi spalic tylko 7-8l diesla na setke???

licz się z realnym spalaniem 9-11l/100km dla 2,8TDI podczas kalkulowania miesięcznych kosztów utrzymania.
Jeep Grand Cherokee 4,7 Quadra Drive
jak najbardziej realne jest spalanie w okolicy 8 litrów o ile nie pozwolisz turbinie zassać z baku czyli obroty do 2 tys , byłem bardzo zaskoczony niskim spalaniem mojego 2,8 td w planowaniu kosztów zakładałem 10-12l a wyszło właśnie ciut więcej niż 8 l rozczarowanie wyszło na długiej trasie bo już nie było niestety dużo mniej , możliwe że tdi wypije więcej ale to zawsze o 20% mocniejszy motor to i wypić ma prawo więcej. A legendy o wybuchających motorach możesz zostawić w dziale "bajki i legendy" w przeciwieństwie do wypierdzianych uszczelek i głowic w 2,6 benzin ale do tych wniosków dojdziesz sam czytając tylko to forum (jakieś 75% postów związanych jest własnie z głowicami w 2,6)
to nie jest pomylka pod warunkiem że silnik ma dosć momentu obrotowego żeby poruszać samochodem przy takich obrotach co prawdopodobnie nie jest dane 2,2 td dlatego wymaga on kręcenia wysoko zeby jakos jechać , przy 2,8 td zmieniajac biegi przy obrotach ciut powyżej 2000 w ruchu miejskim można całkiem sprawnie poruszać się po drodze zachowując spalanie na niskim poziomie .Pamiętać należy że spalanie to nie tylko styl jazdy ale i stan techniczny silnika i instalacji paliwowej .
Polecam Forum: Samochody elektryczne. One potrafią wogóle nie palić oleju napędowego. Samochód terenowy to kilka aut w jedny, więc musi palić więcej od np. VW Polo. Czy to tak trudno zrozumieć ? Żenada.
To chyba logiczne że auto /stare/, które waży prawie dwie tony nie może palić 6l/100km.
To chyba logiczne że auto /stare/, które waży prawie dwie tony nie może palić 6l/100km.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
BABCIA I pisze:Polecam Forum: Samochody elektryczne. One potrafią wogóle nie palić oleju napędowego. Samochód terenowy to kilka aut w jedny, więc musi palić więcej od np. VW Polo. Czy to tak trudno zrozumieć ? Żenada.
To chyba logiczne że auto /stare/, które waży prawie dwie tony nie może palić 6l/100km.




Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Witam
Jest to mój pierwszy post w dziale Isuzu na początku tego tematu pojawił się wątek o wytrzymałości Troopera, były zdjęcia itd. Teraz dyskusja toczy się o zużyciu paliwa, jednak powrócę do początku tematu i przedstawię filmik pokazujący ile to auto jest w stanie znieść ( oczywiście nie mam nic do Pajero, bo to z nim Trooper był porównywany) . Nie żeby mnie się ten filmik podobał (zamieszczam go w charakterze ciekawostki), bo oprócz wytrzymałości sprzętu pokazuje głównie głupotę ludzi biorących w nim udział:
http://www.youtube.com/watch?v=8l5WUEcmAZQ
Jest to mój pierwszy post w dziale Isuzu na początku tego tematu pojawił się wątek o wytrzymałości Troopera, były zdjęcia itd. Teraz dyskusja toczy się o zużyciu paliwa, jednak powrócę do początku tematu i przedstawię filmik pokazujący ile to auto jest w stanie znieść ( oczywiście nie mam nic do Pajero, bo to z nim Trooper był porównywany) . Nie żeby mnie się ten filmik podobał (zamieszczam go w charakterze ciekawostki), bo oprócz wytrzymałości sprzętu pokazuje głównie głupotę ludzi biorących w nim udział:
http://www.youtube.com/watch?v=8l5WUEcmAZQ
No ja Cię proszę – gdzie i w którym miejscu ten film pokazuje wytrzymałość Troopera – dwa wyjeby zaliczył jednego baobaba na koniec się zagotował i wylądował na lawecie. Ten film za wyjątkiem fanaberii kilku kolesi nic a nic nie udowadnia - kazde ale to kazego auto wytrzma takie katowanie na pokazkirov pisze:Witam
Jest to mój pierwszy post w dziale Isuzu na początku tego tematu pojawił się wątek o wytrzymałości Troopera, były zdjęcia itd. Teraz dyskusja toczy się o zużyciu paliwa, jednak powrócę do początku tematu i przedstawię filmik pokazujący ile to auto jest w stanie znieść ( oczywiście nie mam nic do Pajero, bo to z nim Trooper był porównywany) . Nie żeby mnie się ten filmik podobał (zamieszczam go w charakterze ciekawostki), bo oprócz wytrzymałości sprzętu pokazuje głównie głupotę ludzi biorących w nim udział:
http://www.youtube.com/watch?v=8l5WUEcmAZQ
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
no to może w mitsu bo w isuzu silnik 2,8 to bardzo wychwalana jednostka właśnie za bardzo niskie zapotrzebowanie na paliwo i jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem więc z natury oszczędniejszy a pozatym nie dwie tony a tylko 1693 kg (długi) .Eskapada pisze:BABCIA I pisze:Polecam Forum: Samochody elektryczne. One potrafią wogóle nie palić oleju napędowego. Samochód terenowy to kilka aut w jedny, więc musi palić więcej od np. VW Polo. Czy to tak trudno zrozumieć ? Żenada.
To chyba logiczne że auto /stare/, które waży prawie dwie tony nie może palić 6l/100km.![]()
![]()
Dokladnie tak jak piszesz; 15 - 20 letni trup o wadze około 2 ton z motorem ktory o camon rail czy nawet o pompie sterowanej elektronicznie nie słyszał
musi palić średnio 10/12 litrów - a zimą z włączonym 4x4 nie daj boze na krótkim dystansie typu praca - 10 km dom to 15 litrów na 100 km
czy to trudno zrozumieć że jak piszę że pali niewiele więcej niż 8 litrów i to wcale nie kosztem bycia zawalidrogą to znaczy że tak jest ? Babcia jak chcesz i masz ochotę to proszę bardzo możesz sprawdzic osobiście tankujemy pod korek robimy 100 km po gdańsku i tankujemy ponownie , jak przekroczy te 8 z małym hakiem to masz u mnie równowartość pełnego baku a jak nie to Ty finansujesz ten test . Wchodzisz w zakład ?
bo ja to robie bez ryzyka a Ty ( podobno jak dwie osoby sie zakładaja to jeden jest oszust a drugi jest głupi , zobaczymy jaki będzie podział ról

Tak dla jasności to dobre dwie godziny zabawy na poligonie (intensywnej zabawy) kosztowały mnie ostatnio prawie pół baku (cos ok 40 l) o przebytej drodze niewiele można powiedzieć bo to nie do wyliczenia jest . więc rozpatrując temat spalania w świetle tematu nie liczył bym na spalanie na poziomie 8 litrów w trakcie jazdy w rajdach terenowych 

1693kg pusty. Jednak kiedy znajdzie się w środku nadwozia np. pięć babć to będzie już 2268kg. DMC kolego !
Nie interesuje mnie ile pali Isuzu. Specjalnie szukałem Cabrio i benzynowego silnika 2.6i. Sprawa jest prosta. Stać Cię na dany samochód lub nie. I tyle.
Nie interesuje mnie ile pali Isuzu. Specjalnie szukałem Cabrio i benzynowego silnika 2.6i. Sprawa jest prosta. Stać Cię na dany samochód lub nie. I tyle.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Kiedyś za herezje palili na stosie...mazur73 pisze:A tak dla sprawiedliwości to pomimo że mitsu i isuzu są podobne to mitsu mi sie bardziej podoba to chyba kwestia okrągłych świateł które ktoś zmienił w troopku na te troche zbyt wielkie prostokąty

~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość