
Kupno uzywanego Troopera - jaki silnik?
Moderator: Albert_N
To wszystko co wiem 
2.0 /1,949ccm/ 60kw/81PS 4.600 U/min 1983-1985
2.3 /2,224ccm/ 66kw/89PS 4.600 U/min 1985-1988
2.6i /2,559ccm/ 85kw/115PS 5.000 U/min 1988-1992
2.3 D /2,238ccm/ 39kw/53PS 4.000 U/min 1983-1987
2.3 TD /2,238ccm/ 53kw/72PS 4.000 U/min 1984-1987
2.8 TDI /2,772ccm/ 71kw/97PS 3.700 U/min 1988-1990
2.8 TDI Intercooler /2,772ccm/ 78kw/106PS 3.850 U/min 1989-1992
myślę ze to załatwi kwestie mocy
swoją drogą nie rozumiem zapisu w ksiażkach obsługowych pojemności silników 2.3 D/TD czy 2.6i skoro raczej powinny być oznaczane 2.2 a europejska wersja 2.6 ma pojemność 2,536 ccm o ile sie nie mylę czyli raczej 2.5i

2.0 /1,949ccm/ 60kw/81PS 4.600 U/min 1983-1985
2.3 /2,224ccm/ 66kw/89PS 4.600 U/min 1985-1988
2.6i /2,559ccm/ 85kw/115PS 5.000 U/min 1988-1992
2.3 D /2,238ccm/ 39kw/53PS 4.000 U/min 1983-1987
2.3 TD /2,238ccm/ 53kw/72PS 4.000 U/min 1984-1987
2.8 TDI /2,772ccm/ 71kw/97PS 3.700 U/min 1988-1990
2.8 TDI Intercooler /2,772ccm/ 78kw/106PS 3.850 U/min 1989-1992
myślę ze to załatwi kwestie mocy

swoją drogą nie rozumiem zapisu w ksiażkach obsługowych pojemności silników 2.3 D/TD czy 2.6i skoro raczej powinny być oznaczane 2.2 a europejska wersja 2.6 ma pojemność 2,536 ccm o ile sie nie mylę czyli raczej 2.5i

mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Jeżdzę 2.3TD i uważam jest jest to b.dobry silnik. Co prawda mam pick-up więc auto jest lekkie ale 90-100km/h na 31cali da się jeździć. Nie wiem jak z awaryjnością bo do silnika się nie dotykałem - leję tylko ropę. Podobno silnik, który mam jest po remoncie wraz ze sprężarką co zresztą potwierdza kultura jego pracy.
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Ni ejestem pewien czy to tu miało być ale niech będzie. ;P
Pomierzyłem z nudów wreszcie przestrzeń "bagażnika" w Trooperze na tyle na ile byłem w stanie i wychodzi na to że:
bez złożonych siedzeń:
V=1355 litrów (około jakies błędy zaokrąglenia i takie tam)
ze złożonymi siedzeniami
V=1888 litrów (dokładniej będzie jak uszczelnię i zaleję wodą
)
czyli odpowiednio: jakieś 1,3 m3 i 1,8 m3 ( no prawie 1,9
)
Chyba to troche wiecej niż w dużych kombiakach
No i jeszcze wychodzi według danych fabrycznych że ładowność około 820 kg w wersji długiej, do tego masa max holowanej przyczepy jakieś 2300 kg ( to jeszcze sprawdze)
( nie chcę sie już z nikim kłócić
to w celach informacyjnych ) 
Pozdrawiam
Pomierzyłem z nudów wreszcie przestrzeń "bagażnika" w Trooperze na tyle na ile byłem w stanie i wychodzi na to że:
bez złożonych siedzeń:
V=1355 litrów (około jakies błędy zaokrąglenia i takie tam)
ze złożonymi siedzeniami
V=1888 litrów (dokładniej będzie jak uszczelnię i zaleję wodą

czyli odpowiednio: jakieś 1,3 m3 i 1,8 m3 ( no prawie 1,9

Chyba to troche wiecej niż w dużych kombiakach

No i jeszcze wychodzi według danych fabrycznych że ładowność około 820 kg w wersji długiej, do tego masa max holowanej przyczepy jakieś 2300 kg ( to jeszcze sprawdze)
( nie chcę sie już z nikim kłócić


Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Jeśli chodzi o dane mojego (2.6 long '89, trochę zmotany był już u Niemca):
- masa własna: 1630kg
- DMC: 2500kg
- Max masa przyczepy: 2500kg (z hamulcem) / 750kg (bez hamulca)
A'propos spalania: ok.15-17 (miasto) i 13-15 (trasa). Skrajności biorą się z różnicy w 'ciężarze stopy' między mną i Moją Ładniejszą Połową...
. Oczywiście LPG, bo jak pomyślę na stacji, że w baku mam jakieś 60 l powietrza, to wąż w kieszeni mi się budzi i mówi 'ssssssspadajmy sssssstąd'...

- masa własna: 1630kg
- DMC: 2500kg
- Max masa przyczepy: 2500kg (z hamulcem) / 750kg (bez hamulca)
A'propos spalania: ok.15-17 (miasto) i 13-15 (trasa). Skrajności biorą się z różnicy w 'ciężarze stopy' między mną i Moją Ładniejszą Połową...



~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
- GRZECZNY007
- jestem tu nowy...
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
- Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
- Kontaktowanie:
WITAJCIE .. JA MAM TROOPKA 2.8 TDI I SREDNIE SPALANIE TO OKOLO 9-10 LITROW NA 100 KM
ALE JAK NP JECHALEM DO HOLANDI PO AUTKO ... TO MIALEM 3 OSOBY W AUCIE .. LAWETA 600KG NOWY RENAULT TRAFIC KTORY WAZYL 1970KG TO TROOPEK W DWIE STRONY SPALIL MI ZA 900 ZL A ZROBILEM 2300KM .. TYLE ZE NIE MOZNA Z CENY JAKA ZAPLACILEM ZA PALIWO STWIERDZIC ILE SPALIL BO TROCHE TANKOWALEM W POLSCE TROCHE W DEUTSCH .. A CENY SA ROZNE ... ALE Z OBLICZEN WYSZLO ZE PRZY TYM OBCIAZENIU SPALIL OKOLO 12 -13 LITROW NA 100 KM
POZDRAWIAM [/b]
ALE JAK NP JECHALEM DO HOLANDI PO AUTKO ... TO MIALEM 3 OSOBY W AUCIE .. LAWETA 600KG NOWY RENAULT TRAFIC KTORY WAZYL 1970KG TO TROOPEK W DWIE STRONY SPALIL MI ZA 900 ZL A ZROBILEM 2300KM .. TYLE ZE NIE MOZNA Z CENY JAKA ZAPLACILEM ZA PALIWO STWIERDZIC ILE SPALIL BO TROCHE TANKOWALEM W POLSCE TROCHE W DEUTSCH .. A CENY SA ROZNE ... ALE Z OBLICZEN WYSZLO ZE PRZY TYM OBCIAZENIU SPALIL OKOLO 12 -13 LITROW NA 100 KM
POZDRAWIAM [/b]
ISUZU TROOPER 2.8TDI LONG
GG 5483012
GG 5483012
- GRZECZNY007
- jestem tu nowy...
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
- Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość