Kupno uzywanego Troopera - jaki silnik?

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
boromir
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: sob maja 14, 2005 11:06 am
Lokalizacja: koszalin/szczecin

Post autor: boromir » wt cze 21, 2005 4:11 pm

wiem wiem co to kasztanienie :D

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » pt cze 24, 2005 1:59 pm

To wrocmy do tematu :) Malo jest opinii na tym forum o dizlu 2,2. Czy on jest mniej awaryjny od 2.8 (bo ze ten duzy jest awaryjny, to juz chyba ustalono :) ).
Maciek

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pt cze 24, 2005 4:51 pm

Jest mniej awaryjny :) ale ma duuuużooo mniej mocy i większość opinii jakie słyszałem to nie że ma mało mocy, tylko że ma o dużo za mało mocy jak na ten samochód
Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » pt cze 24, 2005 6:37 pm

Ktos tu pisal, ze 2.2 ciagnal lawete... W sumie "za malo mocy" to tez pojecie troche subiektywne :)
Maciek

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pt cze 24, 2005 10:36 pm

Wydaje mi sie że 50KM do takiego samochodu to troche mało ale może mi sie wydawać :) W końcu maluch tez jeździ :P
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » pt cze 24, 2005 10:42 pm

50?? Opps, wydawalo mi sie ze kolo 80, ale bez bicia sie przyznaje ze moglo mi sie z czyms pomylic.

50 to byloby bardzo malutko.
Maciek

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pt cze 24, 2005 10:48 pm

Ma dokładnie 53 PS więc to koło 50 KM wersja 2238 ccm D
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » sob cze 25, 2005 7:24 am

Zaraz zaraz, czy my mowimy o tym samym silniku? Tobie chodzi o diesla bez doladowania?
Maciek

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » sob cze 25, 2005 12:57 pm

zanim kupisz przejedz sie...jest zmulony ale da sie jezdzic (mam na mysli 2,3 td)
aha jest szybszy od beczki dwusetki:)

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » sob cze 25, 2005 3:04 pm

To wszystko co wiem :P

2.0 /1,949ccm/ 60kw/81PS 4.600 U/min 1983-1985
2.3 /2,224ccm/ 66kw/89PS 4.600 U/min 1985-1988
2.6i /2,559ccm/ 85kw/115PS 5.000 U/min 1988-1992
2.3 D /2,238ccm/ 39kw/53PS 4.000 U/min 1983-1987
2.3 TD /2,238ccm/ 53kw/72PS 4.000 U/min 1984-1987
2.8 TDI /2,772ccm/ 71kw/97PS 3.700 U/min 1988-1990
2.8 TDI Intercooler /2,772ccm/ 78kw/106PS 3.850 U/min 1989-1992

myślę ze to załatwi kwestie mocy ;)

swoją drogą nie rozumiem zapisu w ksiażkach obsługowych pojemności silników 2.3 D/TD czy 2.6i skoro raczej powinny być oznaczane 2.2 a europejska wersja 2.6 ma pojemność 2,536 ccm o ile sie nie mylę czyli raczej 2.5i :P
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » sob cze 25, 2005 4:00 pm

Aha - no to dzieki.

Wiec moje pytanie o awaryjnosc mniejszego dizla dotyczylo 2.3 TD :)

On tez lubi wystawiac kopyto jak 2.8? Kiedys ktos mi mowil, ze ten silnik spokojnie dobija do 400 tysiecy bez remontu, wiecie cos moze na ten temat?
Maciek

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob cze 25, 2005 4:53 pm

Jeżdzę 2.3TD i uważam jest jest to b.dobry silnik. Co prawda mam pick-up więc auto jest lekkie ale 90-100km/h na 31cali da się jeździć. Nie wiem jak z awaryjnością bo do silnika się nie dotykałem - leję tylko ropę. Podobno silnik, który mam jest po remoncie wraz ze sprężarką co zresztą potwierdza kultura jego pracy.

macieqsz
 
 
Posty: 162
Rejestracja: sob cze 11, 2005 4:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: macieqsz » ndz cze 26, 2005 7:54 am

boris, a ile ci pali ten silnik poza terenem? Czy pickup jest duzo lzejszy od "pelnej budy" ?
Maciek

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz cze 26, 2005 9:13 am

Pali jakieś 9l/100km. Samochód waży o ile pamiętam 1322kg - podaję wagę z przeglądu. Ja nie mam tylnej burty tylko siatkę, brak siedzeń pasażerów. Auto zrobione na 2-osoby. Jeszcze jedno - istotne jest to, że mój Trupek to kasta UBS16 z sinikiem UBS52.

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz cze 26, 2005 12:49 pm

moj tez jest kabrio i na wadze pokazalo 1680 kg...dluzszy byl ciezszy o 80 kilo
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz cze 26, 2005 1:36 pm

Jakbyś wysiadł z samochodu to waga pokazałaby 1415 :) . Jakbyś do tego nie zatankował go pod korek...

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » sob lip 02, 2005 7:46 pm

Ni ejestem pewien czy to tu miało być ale niech będzie. ;P

Pomierzyłem z nudów wreszcie przestrzeń "bagażnika" w Trooperze na tyle na ile byłem w stanie i wychodzi na to że:
bez złożonych siedzeń:
V=1355 litrów (około jakies błędy zaokrąglenia i takie tam)

ze złożonymi siedzeniami
V=1888 litrów (dokładniej będzie jak uszczelnię i zaleję wodą :P )
czyli odpowiednio: jakieś 1,3 m3 i 1,8 m3 ( no prawie 1,9 :D )
Chyba to troche wiecej niż w dużych kombiakach :)

No i jeszcze wychodzi według danych fabrycznych że ładowność około 820 kg w wersji długiej, do tego masa max holowanej przyczepy jakieś 2300 kg ( to jeszcze sprawdze)

( nie chcę sie już z nikim kłócić :P to w celach informacyjnych ) :D

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » sob lip 02, 2005 9:41 pm

Jeśli chodzi o dane mojego (2.6 long '89, trochę zmotany był już u Niemca):
- masa własna: 1630kg
- DMC: 2500kg
- Max masa przyczepy: 2500kg (z hamulcem) / 750kg (bez hamulca)

A'propos spalania: ok.15-17 (miasto) i 13-15 (trasa). Skrajności biorą się z różnicy w 'ciężarze stopy' między mną i Moją Ładniejszą Połową... :)21. Oczywiście LPG, bo jak pomyślę na stacji, że w baku mam jakieś 60 l powietrza, to wąż w kieszeni mi się budzi i mówi 'ssssssspadajmy sssssstąd'... :D :D
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
GRZECZNY007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
Kontaktowanie:

Post autor: GRZECZNY007 » czw paź 13, 2005 2:54 pm

WITAJCIE .. JA MAM TROOPKA 2.8 TDI I SREDNIE SPALANIE TO OKOLO 9-10 LITROW NA 100 KM
ALE JAK NP JECHALEM DO HOLANDI PO AUTKO ... TO MIALEM 3 OSOBY W AUCIE .. LAWETA 600KG NOWY RENAULT TRAFIC KTORY WAZYL 1970KG TO TROOPEK W DWIE STRONY SPALIL MI ZA 900 ZL A ZROBILEM 2300KM .. TYLE ZE NIE MOZNA Z CENY JAKA ZAPLACILEM ZA PALIWO STWIERDZIC ILE SPALIL BO TROCHE TANKOWALEM W POLSCE TROCHE W DEUTSCH .. A CENY SA ROZNE ... ALE Z OBLICZEN WYSZLO ZE PRZY TYM OBCIAZENIU SPALIL OKOLO 12 -13 LITROW NA 100 KM


POZDRAWIAM [/b]
ISUZU TROOPER 2.8TDI LONG
GG 5483012

Awatar użytkownika
GRZECZNY007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pt lip 22, 2005 9:48 am
Lokalizacja: polska/deutschland/newcastle upon tyne
Kontaktowanie:

Post autor: GRZECZNY007 » czw paź 13, 2005 2:56 pm

Przepraszam za duze litery :) :)
ISUZU TROOPER 2.8TDI LONG
GG 5483012

Awatar użytkownika
Nazhir
 
 
Posty: 128
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:58 pm
Lokalizacja: Wieluń/Łódzkie

Post autor: Nazhir » pn paź 17, 2005 8:22 pm

tutaj jest to i owo o silniczkach (a w zasadzie wszystko :)21 )
Obrazek
Jeep Grand Cherokee 4,7 Quadra Drive

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość