powinno byc min. 3 bary w trakcie pracy silnika i lekko wzrastac o 0,5 bara w trakcie wzrostu predkosci obrotowej....Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa![]()
nie moge odpalic 2.6
Moderator: Albert_N
CześćMavv pisze:witam troperowcow wrocilem ja i troper po naprawie absolutnej 2 miesiecznej pali jak ta lala olej nie leci sprzeglo cudo rama nowka zawieszenia super to wraca mi wiare w troopki . aha pali okolo 11.5 l \100 serdeczne pozdro i do zobaczenia![]()
![]()
Z ciekawosci zapytam ile koszta naprawy i co obejmowala.
Mój tropek ma podobne objawy (opisalem je w temacie "I-TEC pomocy")
Pozdrowienia
marek
odpaliłłłłłłłłłłłłłłł
Dzięki za za odp.
Dziś nastąpił zwrot w mojej drodze do uruchomienia Tropka.
Dopadłem inną pompę paliwową,która daje 4 lub 6 bar i odpalił od pierwszego strzała.
Na zimno trzyma podwyższone obroty i zmniejsza je po nagrzaniu.Przy 900 obr nie telepie już silnikiem.Wrócila mi wiara , że kiedys wyjade na drogi i oczywiście bezdroża.
teraz tylko oleje,paski itp oraz musze zatruć czyms rudą i połatać to co zeżarła przez jakiś czas.
Pozdrawiam

Dziś nastąpił zwrot w mojej drodze do uruchomienia Tropka.
Dopadłem inną pompę paliwową,która daje 4 lub 6 bar i odpalił od pierwszego strzała.
Na zimno trzyma podwyższone obroty i zmniejsza je po nagrzaniu.Przy 900 obr nie telepie już silnikiem.Wrócila mi wiara , że kiedys wyjade na drogi i oczywiście bezdroża.
teraz tylko oleje,paski itp oraz musze zatruć czyms rudą i połatać to co zeżarła przez jakiś czas.
Pozdrawiam




















A nie za duze to cisnienie jak dla trupa? Bo u mnie jak padla pompa to przysposobilem zewnetrzna od senatora.Cisnienie miala 3 atm nieregulowane i 2,5 regulowane czyli tak jak fabryka przewiduje(autodata).Chyba ze sprawdzales cisnienie max bez regulatora to ok bo regulator cisnienia i tak ustawi na 2,5-3 atm.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

Cześć
Wydaje mi sie ,że wszystko jest ok bo nadmiar benzyny wraca przelewem do baku(pompa prowizorycznie brała paliwo z kanistra przezroczystym wężem i takim samym był puszczony nadmiar)
Wygląda mi na to że ciśnienie to jedna rzecz a ważna jest wydajność pompy.
A w mojej oryginalnej pompie od Tropa brakowało wydajności dlatego zdychał na zimno.
Z końcowa oceną musze poczekać do pierwszych jazd na nowej pompie.
Pozdrav
Wydaje mi sie ,że wszystko jest ok bo nadmiar benzyny wraca przelewem do baku(pompa prowizorycznie brała paliwo z kanistra przezroczystym wężem i takim samym był puszczony nadmiar)
Wygląda mi na to że ciśnienie to jedna rzecz a ważna jest wydajność pompy.
A w mojej oryginalnej pompie od Tropa brakowało wydajności dlatego zdychał na zimno.
Z końcowa oceną musze poczekać do pierwszych jazd na nowej pompie.
Pozdrav
Aaaa widzisz,jak tak to ok
Jedno ale: Cisnienie pompy ma niewiele wspolnego z wydajnoscia.Wazne jest zeby sprawdzic cisnienie paliwa po podlaczeniu do ukladu i uruchomieniu silnika a idealem jest sprawdzenie cisnienia podczas jazdy z roznym obciazeniem.No to nie wymadrzam sie wiecej 


Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości