nie moge odpalic 2.6

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz kwie 02, 2006 10:58 pm

Mavv pisze:sugerowal zbyt wysokie cis na pompie paliwa :-?
powinno byc min. 3 bary w trakcie pracy silnika i lekko wzrastac o 0,5 bara w trakcie wzrostu predkosci obrotowej....
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Mavv

Post autor: Mavv » ndz kwie 02, 2006 11:01 pm

NO TO ROZUMIE DOBRZE MONDREGO POSLUCHAC :D . JA MIALEM INFO O 2 2.5 BARA :o

Mavv

Post autor: Mavv » śr wrz 20, 2006 8:45 pm

witam troperowcow wrocilem ja i troper po naprawie absolutnej 2 miesiecznej pali jak ta lala olej nie leci sprzeglo cudo rama nowka zawieszenia super to wraca mi wiare w troopki . aha pali okolo 11.5 l \100 serdeczne pozdro i do zobaczenia :D :)2 !!

Mavv

Post autor: Mavv » śr wrz 20, 2006 8:48 pm

przyczna nieodpalania wypalone zawory i gniazda od gazu pa

Awatar użytkownika
doctor800
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 17, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: doctor800 » czw paź 26, 2006 3:35 pm

Mavv pisze:witam troperowcow wrocilem ja i troper po naprawie absolutnej 2 miesiecznej pali jak ta lala olej nie leci sprzeglo cudo rama nowka zawieszenia super to wraca mi wiare w troopki . aha pali okolo 11.5 l \100 serdeczne pozdro i do zobaczenia :D :)2 !!
Cześć
Z ciekawosci zapytam ile koszta naprawy i co obejmowala.

Mój tropek ma podobne objawy (opisalem je w temacie "I-TEC pomocy")

Pozdrowienia
marek

Mavv

Post autor: Mavv » pt paź 27, 2006 7:15 pm

witam sprawdz cis na cylindrach ja mialem od 0 do 4 , byl szlif gniazd , planowanie glowicy , za tą naprawe zaplacilem 400 a tak w sumie 3700 trzymaj sie i powodzenia :D :)2 !!

Awatar użytkownika
doctor800
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 17, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Środa Śląska

odpaliłłłłłłłłłłłłłłł

Post autor: doctor800 » sob paź 28, 2006 7:03 pm

Dzięki za za odp.

Dziś nastąpił zwrot w mojej drodze do uruchomienia Tropka.
Dopadłem inną pompę paliwową,która daje 4 lub 6 bar i odpalił od pierwszego strzała.
Na zimno trzyma podwyższone obroty i zmniejsza je po nagrzaniu.Przy 900 obr nie telepie już silnikiem.Wrócila mi wiara , że kiedys wyjade na drogi i oczywiście bezdroża.
teraz tylko oleje,paski itp oraz musze zatruć czyms rudą i połatać to co zeżarła przez jakiś czas.


Pozdrawiam
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » pn paź 30, 2006 10:31 pm

A nie za duze to cisnienie jak dla trupa? Bo u mnie jak padla pompa to przysposobilem zewnetrzna od senatora.Cisnienie miala 3 atm nieregulowane i 2,5 regulowane czyli tak jak fabryka przewiduje(autodata).Chyba ze sprawdzales cisnienie max bez regulatora to ok bo regulator cisnienia i tak ustawi na 2,5-3 atm.
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

Awatar użytkownika
doctor800
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 17, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: doctor800 » wt paź 31, 2006 9:03 pm

Cześć


Wydaje mi sie ,że wszystko jest ok bo nadmiar benzyny wraca przelewem do baku(pompa prowizorycznie brała paliwo z kanistra przezroczystym wężem i takim samym był puszczony nadmiar)
Wygląda mi na to że ciśnienie to jedna rzecz a ważna jest wydajność pompy.
A w mojej oryginalnej pompie od Tropa brakowało wydajności dlatego zdychał na zimno.

Z końcowa oceną musze poczekać do pierwszych jazd na nowej pompie.

Pozdrav

Awatar użytkownika
Troopek
 
 
Posty: 251
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: Elbląg/Wilkowo

Post autor: Troopek » czw lis 02, 2006 12:06 am

Aaaa widzisz,jak tak to ok :)2 Jedno ale: Cisnienie pompy ma niewiele wspolnego z wydajnoscia.Wazne jest zeby sprawdzic cisnienie paliwa po podlaczeniu do ukladu i uruchomieniu silnika a idealem jest sprawdzenie cisnienia podczas jazdy z roznym obciazeniem.No to nie wymadrzam sie wiecej :)
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny ;-) ###

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości