
d-max
Moderator: Albert_N
Re: d-max
może mieć ToD`aAdamo pisze:Nie ma.seba4x4 pisze:Szybkie pytanie..... D-max ma międzyosiowy mechanizm różnicowy?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: d-max
ToD zły nie jest, tylko ABSa potrzebuje,
a co do samego D-Maxa, to auto ok tylko słabe półosie z przodu, słabe drążki kierownicze, i ciut zjebany silnik, ale jak dba sie od początku to spoko nie ma problemów
najbardziej uciążliwe problemy to awarie czujników i tyle 
a co do samego D-Maxa, to auto ok tylko słabe półosie z przodu, słabe drążki kierownicze, i ciut zjebany silnik, ale jak dba sie od początku to spoko nie ma problemów


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: d-max
w końcu zawias masz w prostej lini z Troopera więc jak ma być niewygodnie
zresztą jak popatrzysz to mechanicznie jest trooper IV generacji z poprawionym delikatnie silnikiem, u nas w zasadzie nie kupisz V6 ale jest w stanach dostepna normalnie


zresztą jak popatrzysz to mechanicznie jest trooper IV generacji z poprawionym delikatnie silnikiem, u nas w zasadzie nie kupisz V6 ale jest w stanach dostepna normalnie

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: d-max
Rozumiem, ze mowicie o D-maxie 1.
Tam jest z przodu zawias Froty dokladnie rzecz biorac.
A z moich obserwacji wynika, ze taki magiel Froty jest ze dwa razy cienszy od magla Pajero 3.
Zawias Pajero 3 jest w L200.
Tam jest z przodu zawias Froty dokladnie rzecz biorac.
A z moich obserwacji wynika, ze taki magiel Froty jest ze dwa razy cienszy od magla Pajero 3.
Zawias Pajero 3 jest w L200.
Re: d-max
nie z froty a z troopera drobna różnica niby a zasadniczo ma kolosalny wpływ na wytrzymałość
tam jest zwykła przekładnia kierownicza jak w Montku/trooperze to nie maglownica jak w vectrze
zresztą jest identyczna bo pracuje u mnie w montku takowa, spokojnie to ogarnia koła 33x12,5R16 w MT i nawet nie pada makabrycznie 

tam jest zwykła przekładnia kierownicza jak w Montku/trooperze to nie maglownica jak w vectrze


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: d-max
Właśnie kupiłem D-Maxa (albo to co z niego zostało) 
No i będzie "pomotaniec" z niego ...
Silnik z BMW już leży na palecie do niego
Przy okazji mam duużo części z demontażu do 2008 roku które "wypadną" z niego podczas motania.
Mosty, zawias, wnętrze, skrzynia ładunkowa itp itd

No i będzie "pomotaniec" z niego ...
Silnik z BMW już leży na palecie do niego

Przy okazji mam duużo części z demontażu do 2008 roku które "wypadną" z niego podczas motania.
Mosty, zawias, wnętrze, skrzynia ładunkowa itp itd
FON 666 131 133
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: d-max
No to fajnie. Ja dalem do motania Frote pod Y61 wg mojego pomysla.
Frota i Dmax1 sa takie same z przodu w sensie ramy zawiasu i szklieletu budy.
Jaki planujesz lift?
U mnie ma byc minimalny do osiagniecia - 10cm.
Frota i Dmax1 sa takie same z przodu w sensie ramy zawiasu i szklieletu budy.
Jaki planujesz lift?
U mnie ma byc minimalny do osiagniecia - 10cm.
Re: d-max
Przy załoazeniu sztywnych 2 mostów na sręzynie od Y60 + 2 cale max to już i tak będzie baaardzo wysoki.
Mosty z Y61 sa (zwłaszcza przedni) w porównaniu z Y60 - gównolityczne choc sama przekładnia wydaje sie być mocniejsza.
Pochwy są z gorszego materiału niż w Y60
Mosty z Y61 sa (zwłaszcza przedni) w porównaniu z Y60 - gównolityczne choc sama przekładnia wydaje sie być mocniejsza.
Pochwy są z gorszego materiału niż w Y60
FON 666 131 133
Re: d-max
Obadamy.
Na razie zbieram klamoty.
Dziś zdobyłem reduktor wały mosty (patrolowe oczywiście) sprężyny wahacze i sierżanta na tył od defa
Ale chyba trzeba będzie założyć osobny temat żeby tu nie kasztanić
Na razie zbieram klamoty.
Dziś zdobyłem reduktor wały mosty (patrolowe oczywiście) sprężyny wahacze i sierżanta na tył od defa

Ale chyba trzeba będzie założyć osobny temat żeby tu nie kasztanić

FON 666 131 133
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Re: d-max
Ciągalem nowym d-maxem przez ostanie dni przyczepę sygnalizacyjną drogową (lekka ale daje gigantyczne opry powietrza)
Ugotowałem skrzynie mimo jazdy na 4 biegu i 90 km/h - to IZUZU ma w papierach chyba 170 KM a ciagnie tak samo jak stary hilux z dychawicznym 2,4 td
To nie jest typowy pickup tylko jakas popierdułka
Ugotowałem skrzynie mimo jazdy na 4 biegu i 90 km/h - to IZUZU ma w papierach chyba 170 KM a ciagnie tak samo jak stary hilux z dychawicznym 2,4 td
To nie jest typowy pickup tylko jakas popierdułka
Re: d-max
To jakiś zepsuty musiał byćgÓral świętokrzyski pisze:Ciągalem nowym d-maxem przez ostanie dni przyczepę sygnalizacyjną drogową (lekka ale daje gigantyczne opry powietrza)
Ugotowałem skrzynie mimo jazdy na 4 biegu i 90 km/h - to IZUZU ma w papierach chyba 170 KM a ciagnie tak samo jak stary hilux z dychawicznym 2,4 td
To nie jest typowy pickup tylko jakas popierdułka

Ciągałem po górach lawetę z patrolem i robiło bez scen. Mam automata i nawet kontrolka temp. Oleju w skrzyni się ani razu nie zapaliła

- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Re: d-max
Auto jest fajne , duże i wygodne w środku, tylny resor fatalny (na pusto taczki straszne)
mało pali- komputer pokazywal średnią bez pryczepy 8,6
Ale te niby 168 KM z 2,5 TD radziło sobie z rozlozoną przyczepą sygnalizacyjną http://www.navstar.pl/index.php?page=pr ... alizacyjna tak samo jak stary hilux 2,4 td
4 bieg 80-90 km/h i na trasie warszawa łódż ugotowałem skrzynie a spalił na odcinku 120 km 35 litrów gnojówki
bez przyczepy szedł jak wariat ten ISZUZU
szkoda, bo brałem go poważnie jako następce mojego hiluxa - w koncu się zepsuje gdyż zrobił już prawie 0,55 mln km
mało pali- komputer pokazywal średnią bez pryczepy 8,6
Ale te niby 168 KM z 2,5 TD radziło sobie z rozlozoną przyczepą sygnalizacyjną http://www.navstar.pl/index.php?page=pr ... alizacyjna tak samo jak stary hilux 2,4 td
4 bieg 80-90 km/h i na trasie warszawa łódż ugotowałem skrzynie a spalił na odcinku 120 km 35 litrów gnojówki
bez przyczepy szedł jak wariat ten ISZUZU

szkoda, bo brałem go poważnie jako następce mojego hiluxa - w koncu się zepsuje gdyż zrobił już prawie 0,55 mln km
Re: d-max
Mam pytanie do tych co jeżdżą D-max'em
Tak rozważam kupno i pomyślałem nad Isuzu (nie nowy - używany)
Zapotrzebowanie
- ciąganie przyczepy - tak ok 3 tony
- niezawodność
- długie trasy
- wygoda
- jazda również w terenie - ale takim wyprawowym a nie przeprawowym
I teraz pytanie
- jak sprawuje się silnik 2,5 i 3,0 - który lepszy - bo nie zawsze mocniejszy czy większy to lepszy - spalanie ?, trwałość? niezajebliwość?
- dla wygody wolałbym automat - ale ....jak jest w przypadku takiego użytkowania z trwałością i niezawodnością
- kiedy były jakieś zmiany, generacje - ewentualnie po którym roczniku szukać albo do którego
Prosiłbym o jakieś sensowną poradę - bo w ogóle nie "siedzę" w tej marce
Tak rozważam kupno i pomyślałem nad Isuzu (nie nowy - używany)
Zapotrzebowanie
- ciąganie przyczepy - tak ok 3 tony
- niezawodność

- długie trasy

- wygoda
- jazda również w terenie - ale takim wyprawowym a nie przeprawowym
I teraz pytanie
- jak sprawuje się silnik 2,5 i 3,0 - który lepszy - bo nie zawsze mocniejszy czy większy to lepszy - spalanie ?, trwałość? niezajebliwość?
- dla wygody wolałbym automat - ale ....jak jest w przypadku takiego użytkowania z trwałością i niezawodnością
- kiedy były jakieś zmiany, generacje - ewentualnie po którym roczniku szukać albo do którego
Prosiłbym o jakieś sensowną poradę - bo w ogóle nie "siedzę" w tej marce
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl
http://www.kajmanoverland.pl
Re: d-max
Ja mam nowy model, który jest od 2012. Wszystkie wymogi spełnia. Z lawetą lata, a kilka dni temu obleciał Durmitor. Jedyne straty to podrapany lakierCajman pisze:Mam pytanie do tych co jeżdżą D-max'em
Tak rozważam kupno i pomyślałem nad Isuzu (nie nowy - używany)
Zapotrzebowanie
- ciąganie przyczepy - tak ok 3 tony
- niezawodność
- długie trasy
- wygoda
- jazda również w terenie - ale takim wyprawowym a nie przeprawowym
I teraz pytanie
- jak sprawuje się silnik 2,5 i 3,0 - który lepszy - bo nie zawsze mocniejszy czy większy to lepszy - spalanie ?, trwałość? niezajebliwość?
- dla wygody wolałbym automat - ale ....jak jest w przypadku takiego użytkowania z trwałością i niezawodnością
- kiedy były jakieś zmiany, generacje - ewentualnie po którym roczniku szukać albo do którego
Prosiłbym o jakieś sensowną poradę - bo w ogóle nie "siedzę" w tej marce

Z poprzednim modelem nie miałem doczynienia to nie pomogę.
Re: d-max
Znajomy właśnie oddał do serwisu, na malowanie. Roczny samochód. Cały zardzewiałh5n1 pisze:Rdza....
Dla wszystkich wlascicieli D-max informacja na temat rdzy.
Wlasnie zatwierdzili mi lakierowanie wszystkich 4 drzwi z powodu wychodzacej rdzy spod dolnych listew okiennych.
Na wiosne lakierowana byla klapa tylna z powodu rdzy na styku z platikowa wkladka na pace.
NIe byl lekko ale D-max ma dosc solidna gwarancje na nadwozie i tylko trzeba pilnowac aby serwis dokonal inspekcji podczas serwisowania. Ja nie serwisuje samochodu w serwisie firmowym ale na inspekcje rdzy podjechalem we wlasciwym czasie i wbilem do ksiazeczki.
Z pozostalych usterek to wlasnie dostalem wezwanie na zamontowanie jakiegos podgrzewanego elementu w ukladzie wentylacji silnika.
Mam nadzieje ze dzieki temu silnik przestanie przerazliwie piszczec przez pierwsze kilka minut jazdy w zimie....
Poza tym ostatnio wymienilem podnosnik szyby w drzwiach kierowcy bo chrupal.
A poza tym to wlasnie wchodzi do sprzedazy najnowszy D-max z biturbo. Do tego troche wiekszy i ma kontrole trakcji.
Jutro ide na jazde probna:)

Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
Re: d-max
Który model? U mnie po 2 latach nigdzie nie ma nawet grama nalotu.Piotrul pisze:Znajomy właśnie oddał do serwisu, na malowanie. Roczny samochód. Cały zardzewiałh5n1 pisze:Rdza....
Dla wszystkich wlascicieli D-max informacja na temat rdzy.
Wlasnie zatwierdzili mi lakierowanie wszystkich 4 drzwi z powodu wychodzacej rdzy spod dolnych listew okiennych.
Na wiosne lakierowana byla klapa tylna z powodu rdzy na styku z platikowa wkladka na pace.
NIe byl lekko ale D-max ma dosc solidna gwarancje na nadwozie i tylko trzeba pilnowac aby serwis dokonal inspekcji podczas serwisowania. Ja nie serwisuje samochodu w serwisie firmowym ale na inspekcje rdzy podjechalem we wlasciwym czasie i wbilem do ksiazeczki.
Z pozostalych usterek to wlasnie dostalem wezwanie na zamontowanie jakiegos podgrzewanego elementu w ukladzie wentylacji silnika.
Mam nadzieje ze dzieki temu silnik przestanie przerazliwie piszczec przez pierwsze kilka minut jazdy w zimie....
Poza tym ostatnio wymienilem podnosnik szyby w drzwiach kierowcy bo chrupal.
A poza tym to wlasnie wchodzi do sprzedazy najnowszy D-max z biturbo. Do tego troche wiekszy i ma kontrole trakcji.
Jutro ide na jazde probna:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość