Post
autor: Marcin » sob lut 29, 2020 12:15 am
no dobra, parę lat minęło... parę Trooperów przeszło przez ręce....ale choroba dalej została.
Tak jak od zawsze brałem 3,0 w ciemno bo miałem gdzie z nim iśc tak teraz jestem w kropce, warsztat na dolnym śląsku nie podołał i jestem trochę w D.... Jakiś czas temu zanabyłem 3,0 z motorem w kartoniku z tyłu a nie z przodu. Auto poskładane przez ów warsztat i niby wszystko jest ok, tyle, że jest strasznie słaby wg mnie, a jakiś tam punkt odniesienia w postaci nastu Trooperów mam, odbiłem się od ściany, mechanik twierdzi, że wszystkie parametry są w normie i się czepiam. Wg mnie nie jest ok. Dymi czy to na ciepłym czy to na zimnym też ciut zbyt dużo wg mnie jak na auto po regeneracji i wymianie wszystkiego niemalże. I tu w tym miejscu chciałem zapytać czy ktoś poleci mi jakiegolwiek warsztat w PL, który to opanuje? Prócz rzeczonego na dolnym śląsku.
Sprawa druga, szukałem do niego warsztatu, który podjałby się zwiększenia mocy na zasadzie elektronicznej....obdzwoniłem również sporo miejsc włącznie z VTG w Wawie gdzie dostałem jeszcze kontakt do większego machera, który też rozłożył ręce - powód ten sam - brak softu.
Zatem gdzie uderzyć po chiptuning?
A może diesla z BMW tak jak to się robi w Parchach?
Wiem, że prościej kupić 3,5 i podać mu giezu, ale od dłuższego czasu nie ma sensownego egzemplarza 5d z Todem i automatem w ogłoszeniach.
No cóż, będę wdzięczny za sugestie.
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged