Uturbienie troopera 2,6 benzyna

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Uturbienie troopera 2,6 benzyna

Post autor: cziter » ndz lis 06, 2005 9:15 pm

Mam pytanie tych co się znają na silnikach. Jaką turbinę powinienem kupić do troopera benzynowego żeby sprawnie chodziła i podniosła moc silnika. Czy ktoś próbował już takiej przeróbki. Czy trzeba zmieniać coś w komputerze sterującym mapą paliwa????
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz lis 06, 2005 9:56 pm

oczywiscie, a instalacje gazowa tez musisz zmienic... sa inne sposoby na benzynowy silnik niz turbina... moim zdaniem gra niewarta swieczki...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 06, 2005 10:14 pm

Tylko nie zapomnij o odprężeniu silnika i przełożeniu takiej małej magistrali olejowej z silnika TD wtryskującej olej na denka tłoków. Turbina chodzi z Audi 90. Nie zmienia to faktu, że Miskiller ma 100% racji.

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz lis 06, 2005 10:34 pm

Ktoś coś wie jak dołożyć rozsądnie parę koników bez zaj.....j inwestycji ??
niech podpowie chętnie skorzystam.
Miskiller :D ??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz lis 06, 2005 10:39 pm

NO2....(podtlenek azotu)... 8)
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz lis 06, 2005 10:39 pm

:lol:koszty??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » ndz lis 06, 2005 10:41 pm

to przecież tylko truup !!
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » ndz lis 06, 2005 11:51 pm

Zastanawiałem sie nad podniesieniem mocy i tylko to mi wpadło do głowy. Jak dla mnie seryjny 2,6 benzyna ma za mało mocy. A jeździłem 3 takimi. Więc panie "Miskiller" proszę o jakieś alternatywne rozwiązanie braku mocy. Nitro nie wchodzi w grę> 8)
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 07, 2005 7:20 am

Dodaj 20% na krzywki wałka rozrządu. Przestaw fazy o kilka stopni. Potem musisz nadgonić z ilością paliwa itd.
Pourywasz korbowody i będzie po zabawie :)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn lis 07, 2005 10:44 am

cziter pisze:Zastanawiałem sie nad podniesieniem mocy i tylko to mi wpadło do głowy. Jak dla mnie seryjny 2,6 benzyna ma za mało mocy. A jeździłem 3 takimi. Więc panie "Miskiller" proszę o jakieś alternatywne rozwiązanie braku mocy. Nitro nie wchodzi w grę> 8)
Wiekszy silnik, albo kup sobie osobowke.

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » pn lis 07, 2005 11:51 am

Mnie brakuje mocy w terenie... Autko tylko do tego mi służy... Osobówke mam do normalnej jazdy na codzień
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn lis 07, 2005 11:56 am

To ciekawe, bylem wozony dwoma 2.6 i nic nie brakowalo, wrecz przeciwnie.
Moze masz zle zestrojona instalacje lpg, ale padnajacy juz silnik?

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » pn lis 07, 2005 5:16 pm

Nie autko chula dobrze, ale dodatkowe koniki sie przydaly na czasówkach
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » pn lis 07, 2005 7:41 pm

Albo zmień samochód, albo hobby, albo sam nie wiem co ... jakie czasówki?? jakie sekundy?? jakie rajdy seryjnym trooperem?? Człowieku chyba ktoś Ci naopowiadał jakiś bzdur że Trooper to autko na rajdy >szybkościowe<. Chcesz kręcić lepsze czasy na tych rajdach na których jeździsz?? Wsadź do Troopera jakiś silnik 3.0 albo większy, z jakimiś 170-250KM a nie cudujesz z czymś co najlepsze jest w swojej oryginalnej postaci.

Nie odpowiada Ci te 116KM, brakuje mocy w terenie?? To zainwestuj w jakąś wyscigówke 4x4 polecam Subaru Impreze.

Jakoś jeszcze z powodu braku mocy nie utknałem nigdzie Trooperem jedynie z powodu niewłaściwego ogumienia bądź zbyt niskiego prześwitu. Ta moc i te przełożenia które sa w nim oryginalne w zupełności wystarczają. Dla kogoś kto oczywiście wie po co kupił TEN KONKRETNY MODEL SAMOCHODU. Chcesz wygrywać seryjnym wózkiem rajdy kup HUMMERA a dokładniej HMMVE

Proponuję się zdecydować czy chcesz samochód 4x4 do jazdy w rudnym terenie, czy chcesz samochód 4x4 do startów w rajdach.

Jeżeli wybierasz to drugie to odpuść sobie Troopera i wymień go na coś co można odpowiednio zmotać. A najlepiej zbuduj od zera odpowiedni sprzęt :P JEdno jest pewne że więcej osiagniesz na rajdach zmotanym UAZ-em czy GAZ-em niż Trooperem.

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » pn lis 07, 2005 10:10 pm

Nahen pisze:Albo zmień samochód, albo hobby, albo sam nie wiem co ... jakie czasówki?? jakie sekundy?? jakie rajdy seryjnym trooperem?? Człowieku chyba ktoś Ci naopowiadał jakiś bzdur że Trooper to autko na rajdy >szybkościowe<. Chcesz kręcić lepsze czasy na tych rajdach na których jeździsz?? Wsadź do Troopera jakiś silnik 3.0 albo większy, z jakimiś 170-250KM a nie cudujesz z czymś co najlepsze jest w swojej oryginalnej postaci.

Nie odpowiada Ci te 116KM, brakuje mocy w terenie?? To zainwestuj w jakąś wyscigówke 4x4 polecam Subaru Impreze.

Jakoś jeszcze z powodu braku mocy nie utknałem nigdzie Trooperem jedynie z powodu niewłaściwego ogumienia bądź zbyt niskiego prześwitu. Ta moc i te przełożenia które sa w nim oryginalne w zupełności wystarczają. Dla kogoś kto oczywiście wie po co kupił TEN KONKRETNY MODEL SAMOCHODU. Chcesz wygrywać seryjnym wózkiem rajdy kup HUMMERA a dokładniej HMMVE

Proponuję się zdecydować czy chcesz samochód 4x4 do jazdy w rudnym terenie, czy chcesz samochód 4x4 do startów w rajdach.

Jeżeli wybierasz to drugie to odpuść sobie Troopera i wymień go na coś co można odpowiednio zmotać. A najlepiej zbuduj od zera odpowiedni sprzęt :P JEdno jest pewne że więcej osiagniesz na rajdach zmotanym UAZ-em czy GAZ-em niż Trooperem.

Pozdrawiam
Nie powiem, że "krótko i zięźle", ale konkretnie i na temat"...
Nic dodać - nic ująć...
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » wt lis 08, 2005 8:30 pm

Dzięki za ściągnięcie mnie z obłoków.
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr lis 09, 2005 1:19 am

eeeeeee tam wiekszy silnik ...w dziale troopera jest gdzies wypowiedz kolegi o wydechu co dodaje nascie koni ..moze to bedzie jakies rozwiazanie :)21
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 09, 2005 1:25 am

Nahen-no ja Ciebie nie poznaję! Ales się zdenerwował...ale słusznie :)2

Ja również miałem zaszczyt pomknąć 2.6 i on ma na prawdę wystarczająco pod maską...
Czasówki Trooperem?Hłehłehłehłe....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Fan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 3:37 pm
Lokalizacja: OB

Post autor: Fan » śr lis 09, 2005 7:38 pm

może chłop startuje na ćwierć mili :D tam potrzeba dużo mocy , no i te czasówki :wink:

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » śr lis 09, 2005 8:36 pm

grunt to mnieć fantazję!!! :P
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » śr lis 09, 2005 8:58 pm

NOM moje autko jest dla mnie wszystkim. Popadam z jednej skrajności w drugą... Raz wyżywam sie w terenie a nastepnego dnia picuje autko żeby znaku nie było. Po prostu uwielbiam mojego troopera i chciałem zapewnić mu druga młodośc. 8)
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » śr lis 09, 2005 9:03 pm

cziter pisze: chciałem zapewnić mu druga młodośc. 8)
no to rasujac silnik zapewnisz mu szybka starosc.... :D
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » śr lis 09, 2005 9:26 pm

silniczek jest z 97 roku z ostatniej serii 2,6 i więc jest wmiare młody. :P :) I nie powinien sie za szybko zestarzeć jak to określiłeś
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

TERENOWY_PASJONATA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 02, 2005 2:50 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Turbina zły pomysł

Post autor: TERENOWY_PASJONATA » pn lis 21, 2005 7:45 pm

z uwagi na prostą sprawę. Tłoki w samochodach z turbiną są kute. Zwykłe mogą sie rozlecieć więc proponuję podnieść moc w inny sposób. Np. wymontować gaz :-)
Terenowy_pasjonata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość