Uturbienie troopera 2,6 benzyna
Moderator: Albert_N
Uturbienie troopera 2,6 benzyna
Mam pytanie tych co się znają na silnikach. Jaką turbinę powinienem kupić do troopera benzynowego żeby sprawnie chodziła i podniosła moc silnika. Czy ktoś próbował już takiej przeróbki. Czy trzeba zmieniać coś w komputerze sterującym mapą paliwa????
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Zastanawiałem sie nad podniesieniem mocy i tylko to mi wpadło do głowy. Jak dla mnie seryjny 2,6 benzyna ma za mało mocy. A jeździłem 3 takimi. Więc panie "Miskiller" proszę o jakieś alternatywne rozwiązanie braku mocy. Nitro nie wchodzi w grę> 

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Albo zmień samochód, albo hobby, albo sam nie wiem co ... jakie czasówki?? jakie sekundy?? jakie rajdy seryjnym trooperem?? Człowieku chyba ktoś Ci naopowiadał jakiś bzdur że Trooper to autko na rajdy >szybkościowe<. Chcesz kręcić lepsze czasy na tych rajdach na których jeździsz?? Wsadź do Troopera jakiś silnik 3.0 albo większy, z jakimiś 170-250KM a nie cudujesz z czymś co najlepsze jest w swojej oryginalnej postaci.
Nie odpowiada Ci te 116KM, brakuje mocy w terenie?? To zainwestuj w jakąś wyscigówke 4x4 polecam Subaru Impreze.
Jakoś jeszcze z powodu braku mocy nie utknałem nigdzie Trooperem jedynie z powodu niewłaściwego ogumienia bądź zbyt niskiego prześwitu. Ta moc i te przełożenia które sa w nim oryginalne w zupełności wystarczają. Dla kogoś kto oczywiście wie po co kupił TEN KONKRETNY MODEL SAMOCHODU. Chcesz wygrywać seryjnym wózkiem rajdy kup HUMMERA a dokładniej HMMVE
Proponuję się zdecydować czy chcesz samochód 4x4 do jazdy w rudnym terenie, czy chcesz samochód 4x4 do startów w rajdach.
Jeżeli wybierasz to drugie to odpuść sobie Troopera i wymień go na coś co można odpowiednio zmotać. A najlepiej zbuduj od zera odpowiedni sprzęt
JEdno jest pewne że więcej osiagniesz na rajdach zmotanym UAZ-em czy GAZ-em niż Trooperem.
Pozdrawiam
Nie odpowiada Ci te 116KM, brakuje mocy w terenie?? To zainwestuj w jakąś wyscigówke 4x4 polecam Subaru Impreze.
Jakoś jeszcze z powodu braku mocy nie utknałem nigdzie Trooperem jedynie z powodu niewłaściwego ogumienia bądź zbyt niskiego prześwitu. Ta moc i te przełożenia które sa w nim oryginalne w zupełności wystarczają. Dla kogoś kto oczywiście wie po co kupił TEN KONKRETNY MODEL SAMOCHODU. Chcesz wygrywać seryjnym wózkiem rajdy kup HUMMERA a dokładniej HMMVE
Proponuję się zdecydować czy chcesz samochód 4x4 do jazdy w rudnym terenie, czy chcesz samochód 4x4 do startów w rajdach.
Jeżeli wybierasz to drugie to odpuść sobie Troopera i wymień go na coś co można odpowiednio zmotać. A najlepiej zbuduj od zera odpowiedni sprzęt

Pozdrawiam
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

- fourup
- Posty: 2421
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
- Kontaktowanie:
Nie powiem, że "krótko i zięźle", ale konkretnie i na temat"...Nahen pisze:Albo zmień samochód, albo hobby, albo sam nie wiem co ... jakie czasówki?? jakie sekundy?? jakie rajdy seryjnym trooperem?? Człowieku chyba ktoś Ci naopowiadał jakiś bzdur że Trooper to autko na rajdy >szybkościowe<. Chcesz kręcić lepsze czasy na tych rajdach na których jeździsz?? Wsadź do Troopera jakiś silnik 3.0 albo większy, z jakimiś 170-250KM a nie cudujesz z czymś co najlepsze jest w swojej oryginalnej postaci.
Nie odpowiada Ci te 116KM, brakuje mocy w terenie?? To zainwestuj w jakąś wyscigówke 4x4 polecam Subaru Impreze.
Jakoś jeszcze z powodu braku mocy nie utknałem nigdzie Trooperem jedynie z powodu niewłaściwego ogumienia bądź zbyt niskiego prześwitu. Ta moc i te przełożenia które sa w nim oryginalne w zupełności wystarczają. Dla kogoś kto oczywiście wie po co kupił TEN KONKRETNY MODEL SAMOCHODU. Chcesz wygrywać seryjnym wózkiem rajdy kup HUMMERA a dokładniej HMMVE
Proponuję się zdecydować czy chcesz samochód 4x4 do jazdy w rudnym terenie, czy chcesz samochód 4x4 do startów w rajdach.
Jeżeli wybierasz to drugie to odpuść sobie Troopera i wymień go na coś co można odpowiednio zmotać. A najlepiej zbuduj od zera odpowiedni sprzętJEdno jest pewne że więcej osiagniesz na rajdach zmotanym UAZ-em czy GAZ-em niż Trooperem.
Pozdrawiam
Nic dodać - nic ująć...
~fourup/zupka
Troopek był
Opuzu Frontper się już nie buduje...
GG:7509837
GSM:660264573
Troopek był

Opuzu Frontper się już nie buduje...

GG:7509837
GSM:660264573
NOM moje autko jest dla mnie wszystkim. Popadam z jednej skrajności w drugą... Raz wyżywam sie w terenie a nastepnego dnia picuje autko żeby znaku nie było. Po prostu uwielbiam mojego troopera i chciałem zapewnić mu druga młodośc. 

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 4
- Rejestracja: śr lis 02, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Turbina zły pomysł
z uwagi na prostą sprawę. Tłoki w samochodach z turbiną są kute. Zwykłe mogą sie rozlecieć więc proponuję podnieść moc w inny sposób. Np. wymontować gaz 

Terenowy_pasjonata
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość