Szpilka "się" ukręciło

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Szpilka "się" ukręciło

Post autor: mazur73 » pt lis 25, 2005 3:19 pm

Witajcie :D No wzieła się i ukręciła szpilka w tylnym kole , może ktoś podpowie gdzie szukać i czego(wymiary ,typ itp) , ewentualnie jaki problem z wymianą ?
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pt lis 25, 2005 6:07 pm

Siemaka

A może w serwisie opla (taka sama jest chyba we frontierce i montereyku)
Postaram się sprawdzić po nr katalogowym to dam jutro znać.
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt lis 25, 2005 6:28 pm

serwis opla to już mnie zabił ceną nakrętki jedyne 49 zł / szt!!
wymieniasz wszystkie i podwajasz wartość samochodu :D
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pt lis 25, 2005 6:43 pm

to w końcu szpilka i tylko jedna a zależy od niej wiele więc czasami lepiej wydać ciut więcej a mieć pewność niż kupić g... i narobić się dwa razy. 10 szelestów kosztowac to ona napewno nie będzie.
Ostatnio jak kupowałem szpilkę do accorda w serwisie to zapłaciłem chyba 80zł za szpilę i 40zł za nakrętkę, ale miałem pewność żę kupiłem dobry towar bo orginalny a nie syf podrabiany bo czasami trzeba kupic orginał żeby spać spokojnie i wyrzutów nie mnieć
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pt lis 25, 2005 6:54 pm

I zgadzam się w 100% ale tak sobie myślałem (a co czasami mi się to udaje) że skoro wszystkie szpilki ledwo się dały odkręcić a czynność ta wymagała 1,5 metrowego wzmacniacza momentu obrotowego to należało by wymienić wszystkie czyli 12 szt a to już zaczyna się robić wydatek - niestety . :cry:
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pt lis 25, 2005 7:03 pm

Ja mam taką starą głupią zasadę raz na rok wszystkie szpilki , oraz płaszczyznę styku felgi z piastą ( tarczą) w każdym samochodzie smarkiem grafitowym lub miedzianym traktuje.
Normalnie się dzięki temu odkręcają nakrętki i koło samo schodzi .
ps: a jak tam skończyła się walka z przeciwmglakami ,udzało się fabryczna wiązkę zlokalizować
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » pn lis 28, 2005 10:58 am

Niestety wszystkie miejsca gdzie wystawały jakieś kable sprawdziłem i nie pokazywało się na nich napięcie po pstryknięciu , ale jeszcze muszę to dokładniej zbadać " po drodze" bezpieczniki i inne g...wna
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pn lis 28, 2005 6:58 pm

- jak chcesz to moge podeslac fotki , moze cos pomoga.
Pozdrawiam
Maciek
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
keicam 73
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 7:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: keicam 73 » pn lis 28, 2005 8:17 pm

A swiatelka wlaczyles podzcas sprawdzenia napiecia ?? - prad pojawia sie na wyjsci na swiatla przeciwmgielne pod maska dopiero po odpaleniu pozycji lub mijania !! ( pamietaj rowniez o wlozenuu bezpiecznika) !!
Powodzenia :)2
Trooper 2.6i "LS" long 91r.
Jeśli nie ma co się lubi to się lubi co się ma!!!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt lis 29, 2005 1:33 am

Jedną szpilkę to na pewno mozna zmienić na uzywkę-poszukaj na giełdzie.
Trzeba,ale półos wywalić
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » śr lis 30, 2005 1:39 am

Obecnie jako priorytet stawiam reanimacje całego auta więc halogeny zeszły na dalszy plan :cry:
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
Bo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: Małopolska

szpiki isuzu

Post autor: Bo » pn wrz 11, 2006 9:51 am

Ja w rodeo wymianiłem ukręcone szpilki na fordowskie - ten sam wieloklin - chyba po 7zł płaciłem w sklepie. sądzę że troper ma to samo.
------X------ISUZU RODEO 3,2V6 1991R 33x12,5 BFG MT------X------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość