Strona 1 z 1

Podniesienie Troopera na drążkach skrętnych

: pt gru 09, 2005 11:34 am
autor: cziter
Podniesienie Troopera na drążkach skrętnych. Czy dużo można podnieść i czy ktoś sprawdzał jak sie autko zachowuje na zakrętach? I czy warto tak robić czy w inny sposób podnieść go? :roll:

: pt gru 09, 2005 11:43 am
autor: Eskapada

: pt gru 09, 2005 2:55 pm
autor: mazur73
Z tego co wiem podnoszenie auta w ten sposób nie jest najlepszym pomysłem , nadmierne podniesienie na drążkach skrętnych doprowadzi do tego że przeguby będą pracowały w najgorszej dla ich trwałości pozycji czyli na maksymalnym wychyleniu , wiadomo że jak wszędzie musi być zachowany umiar ale ta regulacja może być pomocna w przypadku gdy auto oklapło na drążkach i siedzi nisko jest to sytuacja równie nie zdrowa jak nadmiernie podniesione zawieszenie z analogicznych powodów trwałości przegubów .

: pt gru 09, 2005 5:55 pm
autor: anatol
podnosiłem kiedyś tropka long o 4 cm na drażkach + wieszaki tył 6 cm , drugi rok juz chodzi i nic sie mu nie dzieje , bez problemu weszły opony 32x11,5R15 , zwróć tylko uwage żeby półośki nie były ustawione pod duzym kątem i podnoś, zawsze można wrócić do fabrycznych ustawien .

: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
autor: cziter
Dzieki za posty.. chyba jednak zaryzykuje i podkręce z przodu na drążkach a z tyłu chce dołożyć jeszcze jedno pióro. A później spróbuje podnieść bude na dystansach.

: pn gru 12, 2005 3:10 am
autor: Pasza
nie dokladaj piora...chyba ze bedziesz wozil ciezkie ladunki :D
jak chcesz go podniesc bez uszczerbku dla zawiasu to daj dystanse miedzy bude a rame.Ja w swoim :1. podkrecilem drazki 2,5 obrotu ,
2. przedluzylem wieszaki z tylu...to bylo ponad 4 lata temu i zyje:)
Trzeba tez pamietac ,ze wszelkie ingerencje w zmiany ustawien zawieszenie powoduja zmiane wlasciwosci trakcyjnych ,a auto prowadzi sie juz mniej pewnie ,co nie zmienia faktu ,ze nie da sie tym podrozowac:)
koniec
pozdrawiam