nie moge odpalic 2.6
Moderator: Albert_N
nie moge odpalic 2.6
Witam to moj pierwszy raz. Mam na imie Rafal, mieszkam na mazurach 100 m od lasu, mam Tropka od tygodnia i mam problem . Wstaje rano wsiadam i krece 30sek 1 gar , 1min 2 gar ,1min 25sek 3 gar 3min ciaglego krecenia i zapalil. 2 scenariusz 30sek 1gar,3min1gar akumulator padl i ... . Moze ktos tak mial i wie co zrobic . mam 2.6 gaz .
Witam nowego użytkownika najwspanialszej marki samochodów....
1. Powinienieś sprawdzić czy masz dobrze ustawioną instalcję gazową....
2. Sprawdź kable od świec i same świece....
Nic więcej nie przychodzi do mojego zakutego łba.....
1. Powinienieś sprawdzić czy masz dobrze ustawioną instalcję gazową....
2. Sprawdź kable od świec i same świece....
Nic więcej nie przychodzi do mojego zakutego łba.....

Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
BMW 320D
"Burn Your Tire, Not Your Soul"
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Witam
Ja czasem mam podobne szopki.Przychodze rano ,odpalam bez zadnego problemu ale czasem po kilku sekundach gasnie a pompa paliwowa chodzi dalej.Wylacze zaplon,wlacze z powrotem i dalej pompa chodzi przez 3-4 sek. ,krece,krece,krece i po chwili odpala ale jest ewidentnie zalany(odpalanie z gazem w podlodze).Generalnie sie nie przejmuje bo tylko czasem tak jest ale .....
IMHO u kol mavv to wtryskiwacze sa bezczelne i leja caly czas.Chociaz ciekawe jak na gazie sie zachowuje bo jak ok to moze jednak nie wtryskiwacze
Albo przeplywka.Bo jak spsuta to tez nie odpali (przynajmniej u mnie nie chcial)
Ale to bardziej takie gdybanie........
Ja czasem mam podobne szopki.Przychodze rano ,odpalam bez zadnego problemu ale czasem po kilku sekundach gasnie a pompa paliwowa chodzi dalej.Wylacze zaplon,wlacze z powrotem i dalej pompa chodzi przez 3-4 sek. ,krece,krece,krece i po chwili odpala ale jest ewidentnie zalany(odpalanie z gazem w podlodze).Generalnie sie nie przejmuje bo tylko czasem tak jest ale .....
IMHO u kol mavv to wtryskiwacze sa bezczelne i leja caly czas.Chociaz ciekawe jak na gazie sie zachowuje bo jak ok to moze jednak nie wtryskiwacze

Ale to bardziej takie gdybanie........
Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

Dziwne troche bo na zimno sonda nie dziala a komp sterujacy wtryskiem uzywa stalych ustawien zapisanych w pamieci do czasu zadzialania lambdy(po osiagnieciu przez sonde ok 300 st.C).
Prosciej mowiac przez kilka minut pracy silnika (chodzi o zimny silnik) sonda nie dziala wiec nie powinna miec wplywu na czasy wtrysku.
Na goraco to juz co innego.
Ale moze siakies zwarcie robic czy cus
W kazdym razie daj znac czy pomogla zmiana sondy.
Prosciej mowiac przez kilka minut pracy silnika (chodzi o zimny silnik) sonda nie dziala wiec nie powinna miec wplywu na czasy wtrysku.
Na goraco to juz co innego.
Ale moze siakies zwarcie robic czy cus

Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

No wlasnie dziwne to jest dla mnie
bo kiedys po wymianie uszczelki pod glowica podlaczylem wszystko oprocz lambdy
.I nic....silnik chodzil ladnie,odpalal na zimno i goraco bez problemu tylko check sie palil.
Proponuje sprawdzic cisnienie sprezania.Moze tu go boli


Proponuje sprawdzic cisnienie sprezania.Moze tu go boli

Pozdro
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny
###
Troopek
### Trooper 2,6i LPG Blos powered ###
### Sportek małżowiny

- Ambrozy
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 11:19 am
- Lokalizacja: Małopolska, N49°44´ E21°15´
Witam.
Z tego co przeczytałem w tym poście to widze, że problem jest ze strony temperatury, jak już coś chwyci ciepło, to potem chodzi.
Myślę, że masz 2 możliwości
1- czujnik na palcu rozdzielacza - wg. mnie odpada, bo jak zapali na 1 gar a potem reszta pali, to raczej nie.
2- coś z wtryskiem, brak ssania (za krótki czas otwarcia wtryskiwacza na zimnym silniku), lub masz wszystkie wtryskiwacze zrąbane, lub coś jest z iskrą, lub padła jednostka centralna.
3- coś z iskrą
4- kompresja ci wyszła, i jest za kołem zapasowym
lub zacząć wszystko od początku
czyli (oczywiście na zimnym nie chodzonym silniku):
czy wogóle ma jakieś ciśnienie na cylindrach,
zmierzyć ciśnienie na zasilaniu wtryskiwaczy,
sprawdzić czy sterowane są wtryskiwacze,
sprawdzić czy jes iskra, i czy jest na wszystkich świecach
A jak to nie pomorze to przywieź go do mnie, nie ma h... na Mariole dam mu radę
Z tego co przeczytałem w tym poście to widze, że problem jest ze strony temperatury, jak już coś chwyci ciepło, to potem chodzi.
Myślę, że masz 2 możliwości

1- czujnik na palcu rozdzielacza - wg. mnie odpada, bo jak zapali na 1 gar a potem reszta pali, to raczej nie.

2- coś z wtryskiem, brak ssania (za krótki czas otwarcia wtryskiwacza na zimnym silniku), lub masz wszystkie wtryskiwacze zrąbane, lub coś jest z iskrą, lub padła jednostka centralna.

3- coś z iskrą

4- kompresja ci wyszła, i jest za kołem zapasowym

lub zacząć wszystko od początku



czyli (oczywiście na zimnym nie chodzonym silniku):
czy wogóle ma jakieś ciśnienie na cylindrach,
zmierzyć ciśnienie na zasilaniu wtryskiwaczy,
sprawdzić czy sterowane są wtryskiwacze,
sprawdzić czy jes iskra, i czy jest na wszystkich świecach
A jak to nie pomorze to przywieź go do mnie, nie ma h... na Mariole dam mu radę
Isuzu Trooper 2.6 89r. gazówka ...
Złośliwość rzeczy martwych. U mnie z odpaleniem nigdy nie było problemu. Nawet w największe mrozy zakręcił kilka razy i odpalał. Dodać muszę, że jak później silnik został rozebrany to na 3 cylindrach miał przedmuchy na uszczelce i głowica posiadała 3 małe pęknięcia.
Dziwna sprawa...
Dziwna sprawa...
Silvestr
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Opel Monterey 3.2, Nissan Pickup D22 Double Cab 2.7 TDI + 12,5 tonowy... Żurek 8x8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość