Bunt!!! Trooper nie jeździ na benzynie!!!

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Bunt!!! Trooper nie jeździ na benzynie!!!

Post autor: woszi » sob kwie 22, 2006 9:13 am

Postaram się krótko
Mam co prawda gazownię zawsze jednak odpalam na benzynie, przełączenie na gaz ustawiłem na 10stopni (żeby nie całkiem na zimno)
Nigdy nie było problemów z odpaleniem.
Zaczęło się tak:
Końcówka gazu- myślę nie mam czasu tankować a benynki pół baku (nigdy wcześniej nie wypaliłem gazu do końca). Skończył się gaz więć przechodzę na benzynkę i jadę sobie spokojnie do celu.
Po chwili jazdy zaczyna mulić i na zmianę jechać normalnie aż do zdechnięcia, odpalam ponownie i zaś trochę jazdy i potem muł i zdycha... znowu odpalam i przejeżdżam coraz krótsze odcinki.
Dojechałem na miejsce, zrobiłem co miałem zrobić, zabieram się za trupera:
- pompa paliwa ma wydajność książkową
- egr całkiem sprawny
- podciśnienia szczelne
- ciśnienia paliwa nie sprawdziłem z braku zegara
- przepływomierz pomierzony i pracuje
- świece i kable OK
- lambda coś nie bardzo chce pracować (choć to raczej nie powinno wrzodzić)
- wtryskiwacze odpuściłem sobie wyrywanie ale elektrycznie OK
- filtr paliwa wymieniany z 1000km wcześniej

No chyba na tyle

Odpalił i nie chciał chodzić na wolnych ale na postoju wchodził na obroty,
myślę sobie- jakoś dojadę zatankować gaz a tu niespodzianka, pod obciążeniem zdycha, na postoju chodzi.
Jakoś przejechałem kawałek drogi na zasadzie odpalam, jadę , zdycha, odpalam.....aż do momentu całkowitego zdechnięcia i odmowy współpracy.
Na krawacie dociągnęli mnie na stację gazu tam po zatankowaniu gazownia chodzi. Na benzynce nawet nie zakaszle.
I jeszcze jedna uwaga- jak mulił na petrolueum to śmierdział tak jakby go zalewało
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 22, 2006 5:27 pm

A dmuchnij se w przewody paliwowe :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » sob kwie 22, 2006 5:29 pm

Gadasz że syf ??
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 22, 2006 7:43 pm

Może :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

j_a_c
 
 
Posty: 117
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 11:07 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: j_a_c » sob kwie 22, 2006 7:58 pm

na poczatek moesz sprubowac odłaczyc akumulator na jakis czas moze mu sie w głowce pomieszało od jezdzenia na gazie,jak nie pomoze to warto zobaczyc wtryskiwacze czy nie zawiesił sie jakis i jak mocno leja.
j_a_c Jacek gg 467538
Monterey 4x4

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 22, 2006 8:58 pm

Olej luknąć,czy nie przybyło :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

moze to?

Post autor: h5n1 » ndz kwie 23, 2006 9:16 pm

mysle ze to moze byc poczatek konca pompy paliwa. znajdz przekaznik pompy paliwa. wyjmij go i zewrzyj na krotko. czekaj tak kilka minut( tak dlugo jak dlugo twoje auto jest w stanie ujechac na benzynie) zobaczysz czy pmpa nie sieada po jakims czasie. moze to byc spowodowane faktem, ze po wlaczeniu zasilania na gaz pompa paliwowa pracuje caly czas( nie powinno tak byc) a nie zawsze masz w baku paliwo wiec nie ma chlodzenia a co za tym idzie pada pompa. druga z mozliwych mozliwosci to regulator cisnienia znajdujacy sie na listwie paliwowej. jezeli tak jest to.... jak autko stanie wez kleszcze albo Wise Gripa i zacisnij na stale przewod powrotny aby zbudowac sztucznie cisnienie paliwa. jak zapalisz to znaczy ze to jest to.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
lukaszg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: czw lut 09, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: lukaszg » pn kwie 24, 2006 6:56 am

w tym tygodniu mialem identyczne obiawy w plaskaczu, okazalo sie ze padl przeplywomierz powietrza.
lukasz
_________________
2.6i '88 krotki

Awatar użytkownika
woszi
Posty: 436
Rejestracja: wt paź 25, 2005 8:48 am
Lokalizacja: Bytom, śląskie

Post autor: woszi » pn kwie 24, 2006 11:19 am

Dzięki wam za podpowiedzi
aktualnie totalne zero czasu na zajęcie się miom truperem :evil: bo klijenty czekają na swoje bryki
myślę że w sobotę znowu uda mi się zrobić "dzień trupa" i coś wymyślę.
Na razie jeżdżę na gazie a benzynka znowu "ożyła" na jakieś 5-10 mniut pracy silnika.
Troopek '89 dłuuuuugi
wspomnienie (SIĘ DOIGRAŁ)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość