Witam wszystkich forumowiczów i odrazu muszę się wypłakać może będzie lżej. Wczoraj odebrałem troopka 2 ,6 z zagazowania,instalacja sekwencyjna.W czasie jazdy próbnej przy gwałtownym dodaniu gazu samochód stawał w miejscu dopiero po ujęciu gazu szedł dalej. na moje uwagi że chyba coś jest nie tak gazownik powiedział musi pan się nauczyć jeżdzić(nie wiedziałem iż po 30 latach jazdy nie umiem jeżdzić). Następny problem to to iż po włączeniu gazu słychać strzelania w rure na bezynie tego niema.i ostatnia już sprawa widzę że zużycie wychodzi ok 27l gazu/100km.Zużycie może mieć też związek z tym iż gaz wyciekał zniedokręconych przewodów na kolektor wydechowy-dobrze iz wporę to dojrzałem. Jeżeli Ktoś może coś poradzić będę wdzięczny.
nemrod1
świeżo zagazowany-problemy
Moderator: Albert_N
Mialem podobne rewelacje. Podczas jazdy czulem ze samochod jakby traci na mocy. Wciskalem gaz i jakby nic sie nie dzialo, a przy okazji nagle dalo sie odczuc radosny zapaszek gazu. Palil ok 20 litrow na setke. Przy okazji strzelal niedopalona mieszanka w wydechu.
Poszedlem na standardowa regulacje. Kosztowala mnie 30 pln i od tej pory mniej wiecej problem znikl. Czasem tylko strzela z gazu w wydechu...
Poszedlem na standardowa regulacje. Kosztowala mnie 30 pln i od tej pory mniej wiecej problem znikl. Czasem tylko strzela z gazu w wydechu...
Tytułem wstępu: Witam wszystkich!! Nie mam co prawda pełnego upoważnienia, by się mądrzyć tu na forum (choć subaru to też 4x4
), ale jak się czyta coś takiego to człowieka trafia.....
Spróbuj zapytać tutaj:
http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38&c=0&start=0
(podając parametry silnika i instalacji).
Na pewno czeka cię znalezienie dobrego (niekoniecznie taniego) gaziarza, który zacznie od sprawdzenia, czy to co ci założono jest odpowiednie do tego silnika (wtryski, dysze, reduktor) a następnie dobrze to wyreguluje (podczas jazdy a najlepiej na hamowni).
ps. a z gościem do wątku "omijajcie z daleka" na podanym forum

Spróbuj zapytać tutaj:
http://motonews.pl/forum/?op=fvf&f=38&c=0&start=0
(podając parametry silnika i instalacji).
Na pewno czeka cię znalezienie dobrego (niekoniecznie taniego) gaziarza, który zacznie od sprawdzenia, czy to co ci założono jest odpowiednie do tego silnika (wtryski, dysze, reduktor) a następnie dobrze to wyreguluje (podczas jazdy a najlepiej na hamowni).
ps. a z gościem do wątku "omijajcie z daleka" na podanym forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość