Pytanie o ERG

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
iko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:40 am

Pytanie o ERG

Post autor: iko » ndz maja 04, 2008 7:03 pm

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem Troopka 2.6i obecnie juz zagazowanego.Dopiero ucze sie tej marki a juz jestem wniebowziety tym co potrafi w terenie.Latam nim do pracy i w pracy -robie w terenie(lesnik). Z racji przebiegow szukam oszczednosci-stad i LPG.Wyczytalem na forum ze usuniecie ERG-a polepsza parametry silnika i wplywa na spalanie.Dla mnie to gra warta swieczki bo nie schodzi mi ponizej 19. Mam jednak watpliwosci odnosnie CHECK-a i komputera. Kody 32 i 34 to bledy systemu ERG a jednoczesnie element majacy wplyw na zaplon.Czy po usunieciu calego tego ustrojstwa CHECK bedzie cos sygnalizowal? Jesli ktos ten temat przerabial to prosze o odpowiedz-bede wdzieczny.

Awatar użytkownika
Hamman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: wt lut 20, 2007 8:22 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Hamman » wt maja 06, 2008 9:24 am

Poszukaj informacji o EGR (Exhaust Gas Recilculation). Silnik przepala własne spaliny łeee... :)27
Ja więcej nie pomogę ci bo mam gaźnikowca z przełożonym silnikiem 2,6. U mnie przewody od EGR zostały zwyczajnie wywalone a otwory w bloku pozaślepiane.
#1 - GR Y60 (promień skrętu 14m), #2 - Feroza (promień skrętu 5m)

CB w terenie kanał 16

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » wt maja 06, 2008 9:52 pm

EGR obniza temperature w komorze spalania. LPG odwrotnie. Generalnie rzecz biorac to bedziesz mial cieply silnik.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
SkinMar
 
 
Posty: 155
Rejestracja: wt mar 18, 2008 6:26 pm
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: SkinMar » śr maja 07, 2008 5:04 am

nie wiem jak jest w bęzynie, ale w dieslu ja osobiście go usunąłem i jest ok.
najlepsze było to że EGR powodował zasyfianie kolektora ssącego powstawała maź może to dzieje się tylko w dieslu szkoda silnika mój landek zaczął lepiej śmigać bez smoły w kolektorze ssącym!
POZDRAWIAM LEŚNIKA!!! :D :)2

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » śr maja 07, 2008 6:00 am

Miałem długiego Troopera 2,6, również jeździłem nim po lesie (w pracy), ale do wspomnianych przez Ciebie 19 l/100 km nigdy się nie zbliżył. Przeciętnie palił 14-16 l/100 km. Zacząłbym od odwiedzenia dobrego fachowca w celu ustawienia instalacji gazowej.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
iko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:40 am

Post autor: iko » sob maja 10, 2008 6:52 am

dzieki za pomoc bylem u gościa od gazu i wszystko ok.pozdrawiam :D :)2

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » sob maja 10, 2008 6:21 pm

No i dobrze :wink: Życzę dłuuugiej bezawaryjnej jazdy :)2
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość