Pytanie o ERG
Moderator: Albert_N
Pytanie o ERG
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem Troopka 2.6i obecnie juz zagazowanego.Dopiero ucze sie tej marki a juz jestem wniebowziety tym co potrafi w terenie.Latam nim do pracy i w pracy -robie w terenie(lesnik). Z racji przebiegow szukam oszczednosci-stad i LPG.Wyczytalem na forum ze usuniecie ERG-a polepsza parametry silnika i wplywa na spalanie.Dla mnie to gra warta swieczki bo nie schodzi mi ponizej 19. Mam jednak watpliwosci odnosnie CHECK-a i komputera. Kody 32 i 34 to bledy systemu ERG a jednoczesnie element majacy wplyw na zaplon.Czy po usunieciu calego tego ustrojstwa CHECK bedzie cos sygnalizowal? Jesli ktos ten temat przerabial to prosze o odpowiedz-bede wdzieczny.
- Hamman
- jestem tu nowy...
- Posty: 56
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 8:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Poszukaj informacji o EGR (Exhaust Gas Recilculation). Silnik przepala własne spaliny łeee...
Ja więcej nie pomogę ci bo mam gaźnikowca z przełożonym silnikiem 2,6. U mnie przewody od EGR zostały zwyczajnie wywalone a otwory w bloku pozaślepiane.

Ja więcej nie pomogę ci bo mam gaźnikowca z przełożonym silnikiem 2,6. U mnie przewody od EGR zostały zwyczajnie wywalone a otwory w bloku pozaślepiane.
#1 - GR Y60 (promień skrętu 14m), #2 - Feroza (promień skrętu 5m)
CB w terenie kanał 16
CB w terenie kanał 16
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość