Strona 1 z 1

Pytanie o ERG

: ndz maja 04, 2008 7:03 pm
autor: iko
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem Troopka 2.6i obecnie juz zagazowanego.Dopiero ucze sie tej marki a juz jestem wniebowziety tym co potrafi w terenie.Latam nim do pracy i w pracy -robie w terenie(lesnik). Z racji przebiegow szukam oszczednosci-stad i LPG.Wyczytalem na forum ze usuniecie ERG-a polepsza parametry silnika i wplywa na spalanie.Dla mnie to gra warta swieczki bo nie schodzi mi ponizej 19. Mam jednak watpliwosci odnosnie CHECK-a i komputera. Kody 32 i 34 to bledy systemu ERG a jednoczesnie element majacy wplyw na zaplon.Czy po usunieciu calego tego ustrojstwa CHECK bedzie cos sygnalizowal? Jesli ktos ten temat przerabial to prosze o odpowiedz-bede wdzieczny.

: wt maja 06, 2008 9:24 am
autor: Hamman
Poszukaj informacji o EGR (Exhaust Gas Recilculation). Silnik przepala własne spaliny łeee... :)27
Ja więcej nie pomogę ci bo mam gaźnikowca z przełożonym silnikiem 2,6. U mnie przewody od EGR zostały zwyczajnie wywalone a otwory w bloku pozaślepiane.

: wt maja 06, 2008 9:52 pm
autor: h5n1
EGR obniza temperature w komorze spalania. LPG odwrotnie. Generalnie rzecz biorac to bedziesz mial cieply silnik.

: śr maja 07, 2008 5:04 am
autor: SkinMar
nie wiem jak jest w bęzynie, ale w dieslu ja osobiście go usunąłem i jest ok.
najlepsze było to że EGR powodował zasyfianie kolektora ssącego powstawała maź może to dzieje się tylko w dieslu szkoda silnika mój landek zaczął lepiej śmigać bez smoły w kolektorze ssącym!
POZDRAWIAM LEŚNIKA!!! :D :)2

: śr maja 07, 2008 6:00 am
autor: seba4x4
Miałem długiego Troopera 2,6, również jeździłem nim po lesie (w pracy), ale do wspomnianych przez Ciebie 19 l/100 km nigdy się nie zbliżył. Przeciętnie palił 14-16 l/100 km. Zacząłbym od odwiedzenia dobrego fachowca w celu ustawienia instalacji gazowej.

: sob maja 10, 2008 6:52 am
autor: iko
dzieki za pomoc bylem u gościa od gazu i wszystko ok.pozdrawiam :D :)2

: sob maja 10, 2008 6:21 pm
autor: seba4x4
No i dobrze :wink: Życzę dłuuugiej bezawaryjnej jazdy :)2