Ponieważ w moim Trupku urwał się jakiś czas temu korbowód i raczył (ten korbowód) zmasakrować co nie co do tego stopnia że silnik nie nadawał się do naprawy , to czeka mnie zamiana na drugi . Mam drugiego Trupka po spaleniu , ale silnik żyje .
Konkretne pytanie do tych którzy własnoręcznie wyciągali w tym modelu silnik : czy są jakieś problemy z oddzieleniem skrzyni od silnika na pojeździe typu ciężki dostęp do jednej ze śrub , czy opuszczać skrzynię , czy są problemy z wymanewrowaniem silnika z komory - np. micha o coś zawadza itp. itd.
Wyciąganie silnika Trooper 2.8TD 90r.
Moderator: Albert_N
Wyciąganie silnika Trooper 2.8TD 90r.
magneto
Trooper 2.8TD 90r. krótki
mazowieckie
Trooper 2.8TD 90r. krótki
mazowieckie
Witam !
Silnik już wytargany na zewnątrz i wstawiony drugi .
Dostęp do górnych śrub łączących skrzynię z silnikiem jest niewygodny - trzeba posługiwać się półtorametrową przedłużką . Skrzynia ciężka jak diabli i ma przesunięty środek ciężkości poprzecznej (wina reduktora) co owocuje "chęcią" skrzyni do obracania się w prawo . Wszystko da się zrobić samodzielnie (tylko dwie ręce) ale jest trochę ciężko . Silnik trzeba unieść powyżej 100cm w górę aby miska przeszła ponad wzmocnieniem czołowym - miałem trochę kłopotu bo garaż ma tylko 220cm - ratowałem się spuszczeniem powietrza z opon i zmieściłem się na 4cm . Dostęp do śrub mocujących poduszki silnika jest niewygodny z prawej strony i sporym ułatwieniem jest dostęp z prawego nadkola .
Jeszcze kilka fotek rozwalonej miski .
Pozdrawiam
[img][img]http://images33.fotosik.pl/286/37c7acc108bde928m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images28.fotosik.pl/230/2cd5a071320f9565m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images31.fotosik.pl/285/590f1f4996b1d0cem.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images34.fotosik.pl/286/ff5d9588f06ccba9m.jpg[/img][/img]
Silnik już wytargany na zewnątrz i wstawiony drugi .
Dostęp do górnych śrub łączących skrzynię z silnikiem jest niewygodny - trzeba posługiwać się półtorametrową przedłużką . Skrzynia ciężka jak diabli i ma przesunięty środek ciężkości poprzecznej (wina reduktora) co owocuje "chęcią" skrzyni do obracania się w prawo . Wszystko da się zrobić samodzielnie (tylko dwie ręce) ale jest trochę ciężko . Silnik trzeba unieść powyżej 100cm w górę aby miska przeszła ponad wzmocnieniem czołowym - miałem trochę kłopotu bo garaż ma tylko 220cm - ratowałem się spuszczeniem powietrza z opon i zmieściłem się na 4cm . Dostęp do śrub mocujących poduszki silnika jest niewygodny z prawej strony i sporym ułatwieniem jest dostęp z prawego nadkola .
Jeszcze kilka fotek rozwalonej miski .
Pozdrawiam
[img][img]http://images33.fotosik.pl/286/37c7acc108bde928m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images28.fotosik.pl/230/2cd5a071320f9565m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images31.fotosik.pl/285/590f1f4996b1d0cem.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images34.fotosik.pl/286/ff5d9588f06ccba9m.jpg[/img][/img]
magneto
Trooper 2.8TD 90r. krótki
mazowieckie
Trooper 2.8TD 90r. krótki
mazowieckie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość