Duuuuuuuuży problem

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Duuuuuuuuży problem

Post autor: klucz13 » śr sie 13, 2008 9:05 pm

Mój dobry znajomy zanabył w itali Isuzu Tropera 3,0 w dizlu z 1999r wracając nowym nabytkiem przegrzał motor i oddał syfa w Płocku (jego rodzinne miasto) do jakiegoś warstatu gdzie jak rozebrali syfa to nie potrafili złożyć ,ba nawet nie wiedzieli jak ustawić zapłon.Gehenna jego trwa już parę miesięcy a to bardzo porządne chłopisko i chciałbym mu pomóc dla tego zwracam się do Was z prośbą o wskazanie jakiegoś rozsądnego warsztatu w jego okolicy ( 150kilometrów i może być na pw ) co mu tą padakę doprowadzą do stanu używalności i sprawdzą komputery ( bo kolesie i tam coś namodzili)
Trupek z 1999 3,0 tdi model silnika 4JX1 comon rail , dwa wałki rozrządu
Trzeba wgrać a w zasadzie sprawdzić mapę silnika bo coś jest z dawką paliwa i rozrządem ,syfa można odpalić i jechać ale grozi wybuchem czyli przydał by się jakiś bardzo rozsądny tiuner co w tym grzebnie bo jak narazie wszyscy odsyłają do Berlina Podobnosz ktoś tym się zajmuje w okolicach wawy ale brak bliższej lokalizacji
Z góry dziękuję za pomoc
Krzysztof Korybski - klucz13
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 13, 2008 9:29 pm

Jako, że to porządne chłopisko i Twój znajomy, poleciłeś już mu może andorię ?
:wink:
:)21
łoś też człowiek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sie 13, 2008 9:49 pm

Wiechu pisze:Jako, że to porządne chłopisko i Twój znajomy, poleciłeś już mu może andorię ?
:wink:
:)21
Nie posłuchał i ma kłopot 8)
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » śr sie 13, 2008 10:41 pm

Wroclaw.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sie 13, 2008 10:43 pm

selim pisze:Wroclaw.
:o
Kto ??
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16848
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » czw sie 14, 2008 8:15 am

Po drodze na Oławę jest warsztat, który grzebie głównie w Trooperach i Montereyach, może selim o nich pisze?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » czw sie 14, 2008 8:44 am

W okolicach Wrocławia
jest facet- co się głownie tym zajmuje
ogłasza się/auto-giełda/ z częściami do niego

kilku znajomych tam robiło ...i są zadowoleni

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sie 14, 2008 6:02 pm

selim pisze:W okolicach Wrocławia
jest facet- co się głownie tym zajmuje
ogłasza się/auto-giełda/ z częściami do niego

kilku znajomych tam robiło ...i są zadowoleni
Andrzej na ul. Zagłębiowskiej tylko że na miejscu ma trochę inną opinie i ma takie zakrzywienia czaso-przestrzeni że głowa mała
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pt sie 15, 2008 3:51 pm

Przewaznie tak jest.....

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » ndz sie 17, 2008 1:16 am

Jeżeli autko ma:
1 problem z mocą,
2 kopci niemiłosiernie,
3 czuc za wydechem nieprzepaloną ropę...

to:

Po pierwsze uszczelki na pompowtryskach do sprawdzenia (takie "stożkowe" metalowe. Najlepiej do wymiany od razu. Jeżeli ciężko dostać to znaleźć kogoś kto dorobi.
Po drugie wymiana oleju + oba filtry i zalanie nowym "wg zaleceń producenta"

Jeżeli wtryski nie są jeszcze "zabite" to może się okazać że to wszystko. Aha ijeszcze katalizator, lubi się rozlecieć i zapchac wydech do kompletu.

Przywiozłem swojego stracił moc, zaczął kopcić i diagnoza była (z Wrocławia na podstawie informacji przez telefon i po "zrobieniu" u nich pompowtrysków) wypalony cylinder albo tłok i generalny remont silnika -8 tysia.

Skończyło się na wymianie oleju, filtrów i podkładek na pompowtryskach. W zasadzie nie licząc "zrobienia" wtrysków całość tojakieś max z robocizną 1000 PLNa.

Ale nie wiem co tam z tym Waszym jest.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob sie 23, 2008 9:33 pm

Problem w tym że auto jeździ ale trzeba sprawdzić zapłon i dawkę paliwa żeby następnego wybuchu nie było
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

marsjan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marsjan » pn wrz 15, 2008 11:45 am

Witajcie.Mam pytanie.Posiadam troopa 3.0 i w chlodniejsze dni ciezej mu sie odpala po czym przez okolo poł minuty dymi na niebiesko,w lecie lepiej pali i zero dymienia.Przebieg 205tys.km zalewam go olejem 10/40 tak doradził mechanik,chociaz powinien byc 5/30 lub 10/30.Oleju nie bierze,przy turbinie prawie sucho,moc jest,swieczki nowe wiec co moze byc z tym paleniem i poddymianiem w chlodne i mrozne dni?Czy teraz moge zalac dedykowany temu silnikowi olej czy musze pozostac przy gestszym na ktorym jezdzilem przez 30 t.km?
troops 3.0DTi

Awatar użytkownika
fourup
Posty: 2421
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków. Znów po 7 latach...
Kontaktowanie:

Post autor: fourup » śr wrz 17, 2008 7:24 am

zostań na gęstszym oilu.
zalej go Dieslem VPowerem - powinno się poprawić...
sprawdź też sterownik świeczek - sama wymiana ich nie wystarcza, jeśli sterownik jest CDD*




__________________
* czyt. Całkiem Do Dupy
~fourup/zupka
Troopek był :(
Opuzu Frontper się już nie buduje... :)15

GG:7509837
GSM:660264573

marsjan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt lis 06, 2007 6:59 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marsjan » pt wrz 19, 2008 8:36 am

Dzieki za odpowiedz,jade sprawdzic co z tym sterownikiem i dam znac o efektach.
troops 3.0DTi

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob wrz 20, 2008 12:36 pm

Klucz i jak z tym troopem ?? ?? :roll:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 20, 2008 6:49 pm

Chyba powoli się zbiera ku końcowi
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob wrz 20, 2008 6:57 pm

klucz13 pisze:Chyba powoli się zbiera ku końcowi
:)21
dobrze że nie zbiera do worka części :)21

Mauer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 19, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Płock

Post autor: Mauer » ndz lis 02, 2008 9:08 am

jeżeli chodzi o dobrego magika od dizli w Płocku to jest gość na Maszewie 52 ma na imię Sławek...polecam

Awatar użytkownika
OKO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn sty 07, 2008 2:12 pm
Lokalizacja: Kutno

Post autor: OKO » czw lis 06, 2008 4:10 pm

Ponoć w Bydgoszczy są kumaci w tych silnikach i we Wrcławiu...
Ja mam problem z nepędami i niestety kutnowsy macherzy są cieniutcy... efekt brak 4x4...
OPEL Monterey 98 - 3.1D
WOJO OKO

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Nahen » czw lis 06, 2008 7:59 pm

Jaki problem z napędem? Przeca to prostsze od konstrukcji cepa...
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob lis 22, 2008 8:42 pm

Klucz Klucz !! !!
Jak tam kolega z Płocka naprawiony ?? :roll: :wink:

Awatar użytkownika
OKO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn sty 07, 2008 2:12 pm
Lokalizacja: Kutno

Post autor: OKO » wt gru 16, 2008 10:22 am

Nie załącza przód... u mnie już bez sprzęgiełek i zabieraki... Napęd do mostu dochodzi półośki fruwają ale nie spina cholerna elektropneumatyka... podejrzewam albo czujnik w skrzyni albo coś z elektrozaworami a w skrajnym wypadku mechanizm(przesuwke) spinającą przód... Ale pod blokiem ciężko o dłubanie brak czasu i warunki nie bardzo delikatnie rzecz ujmując… a w Kucienku brak kumatego kto by to zrobił…a do Bydgoszczy czy wrocka nie chce mi się jechać bo raz daleko a dwa musze zostawić auto na kilka dni a to mój jedyny środek transportu a poza tym trudno powiedzieć ile skasują… ponoć w granicach 300 do 500 zeta… jak będzie klimat może zacznę szukać przyczyny… A może wskazówki … lub kumaty „ktoś” z okolicy?
OPEL Monterey 98 - 3.1D
WOJO OKO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość