Ciągnąć do góry ?????
Moderator: Albert_N
-
janikjanik
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
Ciągnąć do góry ?????
czy jest sens podnosić tropka 2.6i krótkiego?bo ja mam plana tył podnieść na zawiasach gdzies o 3cm a w przód większe amorki:). Czy jest sens coś takiego robic?
aHA JUTRO zakładam Kumho kl 71 31x10,5
aHA JUTRO zakładam Kumho kl 71 31x10,5
-
janikjanik
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
aktualnie jestem w krakowie a auto stoi w tarnobrzegu także fotek nie mam a co do podnoszenia to na dole masz śruby regulacyjne którymi wszystko sobie ustawiasz i oto cała filozofia ale jak podnieśiesz przód na maxa to chyba tył będzie nieco niżej . Jeśli będe miał możliwość to porobie foty ale to najszybciej za tydzień albo i lepiej
-
Wczasowicz

- Posty: 509
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm
Nie zrozumiałeś, co Eskapada miał na myśli...matee2 pisze:a co to jest dorobić wieszaki i podkrecić przednie śrubki za wiele tego do roboty to nie ma
Podkręcając drążki, podnosisz na maksa wahacze, tym samym zmniejszasz skok koła jak pisze gri74
Niektórzy tak robią np. ja
-
janikjanik
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 4:41 pm
- Lokalizacja: Lwówek Śl
Matko boska skąd wam się biorą takie pomysły Spawniejanikjanik pisze:ze drazki poodkrecac to ja dobrze wiem ale wtedy TOPEK jezdzi jak chcea moze ktos ma inny patent na zrobienie przodu?moze wieksze amorki, cos dospawac....
BTW to Troper jeździ i jak inne auta z IFS
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
GSM 501 44 66 33
Osobiście nie polecam skręcania drążków na maxa bo nie można jeżdzić-tak cholernie sztywny.Jeśli już to do momentu aż śruba kontrująca schowa się w jarzmie w 2/3 grubości.Cybanty(jarzma,uchwyty resorów czy jak je tam zwał) po przedłużeniu do 20 cm dają równe ustawienie. Przy takim lifcie spokojnie można wpakować opony 32'' (ja ganiam na 32x11.5x15 i nie ma mowy o obcieraniu nawet na dość ostrym wykrzyżu)
tutaj akurat się zgadzamiko pisze:Osobiście nie polecam skręcania drążków na maxa bo nie można jeżdzić-tak cholernie sztywny.)
iko pisze:Osobiście nie polecam skręcania drążków na maxa bo nie można jeżdzić-tak cholernie sztywny.Jeśli już to do momentu aż śruba kontrująca schowa się w jarzmie w 2/3 grubości
długość wkręconej śruby nie jest wyznacznikiem. W każdym aucie będzie to wyglądało inaczej. Wyznacznikiem może być i powinno położenie wahacza między górnym a dolnym odbojem. Inaczej rzecz biorąc skok koła w dól lub górę
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
GSM 501 44 66 33
przy tak nie wielkim zakresie regulacji i soku przedniego zawieszenia to tył to pikuś. Moim zdaniem ( a mam auto z IFS na 33x12,50 ) to najlepsza metoda na zamontowanie dużej gumy to body lift plus 50 mm max 70 mm + nowe felgi z większym odsadzeniem dla poprawienia stabilności oraz wymiana zawiechy na HDiko pisze:w sumie masz rację.Warto zatem zacząć od tyłu i do niego dopasować przód.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


