Hi Lift do trupka

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Hi Lift do trupka

Post autor: Atomek » pn lis 10, 2008 12:29 pm

Czy ktos podnosil troopka hi liftem z boku? Za ktore elementy mozna go szarpac do gory podnosnikiem? Np. gdybym chcial podniesc jedno tylne kolo, to czy hi lifta podstawic pod szyne haka, czy w innym miejscu. Wem, ze progi u mnie dziurawe.
Defender 90

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » pn lis 10, 2008 1:06 pm

Lepiej zrób jakieś progi z rury i będzie za co podnieś chyba że chcesz mieć Hi-lifta w środku :D
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

podnoszenie

Post autor: h5n1 » pn lis 10, 2008 7:13 pm

Podnoszenie samochodu na ramie powinno sie odbywac tylko poprzez podparcie o nia wlasnie , ewentualnie o mosty. Jezeli masz troszke podgnita bude to przeciez dzwigac auto za bude mozesz urwac wszystko. jezeli potrzebujesz podniesc tylko jedno kolo to podstaw oryginalny podnosnik, lub inny pod most tylny np. jak najblizej kola.

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Re: podnoszenie

Post autor: brum » pn lis 10, 2008 7:58 pm

h5n1 pisze:Podnoszenie samochodu na ramie powinno sie odbywac tylko poprzez podparcie o nia wlasnie , ewentualnie o mosty....
Oczywiście nie Hi-liftem bo to troche trudne :D
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Post autor: h5n1 » pn lis 10, 2008 9:00 pm

uhm:)
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt lis 11, 2008 6:17 pm

a te rury pod progami to muszą byc takie świecące i błyszczące ?
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » wt lis 11, 2008 6:39 pm

Przecież chrom się najlepiej sprawuje w terenie
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » śr lis 12, 2008 7:29 pm

Znaczy - hi lift nie ma zastosowania w wypadku auta seryjnego (bez wzmocnionych progów)?
Defender 90

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » śr lis 12, 2008 7:38 pm

Dookładnie
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » śr lis 12, 2008 8:12 pm

A za zderzaki? W Troopku sprawiają wrazenie wyjątkowo mocnych (stalowe).
Defender 90

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » śr lis 12, 2008 8:57 pm

Frota też ma stalowe ale jakoś bym się bał
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: cziter » śr lis 12, 2008 10:40 pm

Chyba że machniesz takie coś jak ja czyli profile grubościenne przyspawane do ramy z przodu i tyłu:) ostatnio bawiłem sie pasem kopalnianym i ruchcugiem podpiętym to dachu wiaty:D i podniosłem sobie autko do góryniezły motyw:D
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości