Strona 1 z 1
Hi Lift do trupka
: pn lis 10, 2008 12:29 pm
autor: Atomek
Czy ktos podnosil troopka hi liftem z boku? Za ktore elementy mozna go szarpac do gory podnosnikiem? Np. gdybym chcial podniesc jedno tylne kolo, to czy hi lifta podstawic pod szyne haka, czy w innym miejscu. Wem, ze progi u mnie dziurawe.
: pn lis 10, 2008 1:06 pm
autor: brum
Lepiej zrób jakieś progi z rury i będzie za co podnieś chyba że chcesz mieć Hi-lifta w środku

podnoszenie
: pn lis 10, 2008 7:13 pm
autor: h5n1
Podnoszenie samochodu na ramie powinno sie odbywac tylko poprzez podparcie o nia wlasnie , ewentualnie o mosty. Jezeli masz troszke podgnita bude to przeciez dzwigac auto za bude mozesz urwac wszystko. jezeli potrzebujesz podniesc tylko jedno kolo to podstaw oryginalny podnosnik, lub inny pod most tylny np. jak najblizej kola.
Re: podnoszenie
: pn lis 10, 2008 7:58 pm
autor: brum
h5n1 pisze:Podnoszenie samochodu na ramie powinno sie odbywac tylko poprzez podparcie o nia wlasnie , ewentualnie o mosty....
Oczywiście nie Hi-liftem bo to troche trudne

: pn lis 10, 2008 9:00 pm
autor: h5n1
uhm:)
: wt lis 11, 2008 6:17 pm
autor: mazur73
a te rury pod progami to muszą byc takie świecące i błyszczące ?
: wt lis 11, 2008 6:39 pm
autor: brum
Przecież chrom się najlepiej sprawuje w terenie
: śr lis 12, 2008 7:29 pm
autor: Atomek
Znaczy - hi lift nie ma zastosowania w wypadku auta seryjnego (bez wzmocnionych progów)?
: śr lis 12, 2008 7:38 pm
autor: brum
Dookładnie
: śr lis 12, 2008 8:12 pm
autor: Atomek
A za zderzaki? W Troopku sprawiają wrazenie wyjątkowo mocnych (stalowe).
: śr lis 12, 2008 8:57 pm
autor: brum
Frota też ma stalowe ale jakoś bym się bał
: śr lis 12, 2008 10:40 pm
autor: cziter
Chyba że machniesz takie coś jak ja czyli profile grubościenne przyspawane do ramy z przodu i tyłu:) ostatnio bawiłem sie pasem kopalnianym i ruchcugiem podpiętym to dachu wiaty:D i podniosłem sobie autko do góryniezły motyw:D