Koszt remontu silnika 2.6

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: cziter » sob lut 07, 2009 7:25 pm

HEy,
Panowie powiedzcie mi jaki jest mniej wiecej koszt remontu silnika w troopie 2.6
bo sytuacja u mnie jest następujaca:
1 cylinder - 11 BAR-ów
2 cylinder - 10 BAR-ów
3 cylinder - 3 BAR-y
4 cylinder - 4 BAR-y
i zastanawia mnie czy remontować czy transplantować serce z innego troop-a
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: h5n1 » sob lut 07, 2009 9:46 pm

MIesiac temu robilem remont w 2,2td. Koszt bedzie porownywalny. Za kpl szlifow i glowice , czesci i komplet uszczelek zaplacilem 2600 pln. NIe wymienialem tlokow, nowe tuleje. Zdecydowanie polecam remont. Przynajmniej wiesz co masz w srodku no i dokladnie poskladany, na nowych uszczelkach bedzie zdecydowanie mniej awaryjny..
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ZAJACPOWER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 10:11 am
Lokalizacja: Przemysl/Skarz-Kam

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: ZAJACPOWER » sob lut 07, 2009 10:54 pm

ale dalej bedzie mial 2.6i mimo remontu i wielka niewiadoma ile pochodzi
ISUZU TROOPER 2.6I
SUZUKI SAMURAJ SJ413

Awatar użytkownika
matee2
 
 
Posty: 146
Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: matee2 » ndz lut 08, 2009 1:09 pm

cziter jak wiesz ja robiłem jakiś czas temu remoncik kapitalny troopa ale remont silnika ograniczyłem do wymiany uszczelek simeringów pierścienie , no zrobiłem jeszcze uszczelniacze zaworowe i pasowałem zawory do głowicy bo były wżery nie wiem czy tak się pisze wżery ;) co do remontu to uszczelke pod głowice dostaniesz bez problemu simeringi dobierzesz w odpowierdnim sklepie ale uszczelki pod miske nie dostałem no i ku... poskładałem na silikonie nie ciekło a teraz gdzieś zaczeo lecieć mi ale ogólnie silnik chodzi lux nie mam z nim problemów a cisnienia na cylindrach to nawet nie mierze bo sieboje chodzi to chodzi :) a to że łyknie troszkje oleju jak dostanie po tyłku na błociet o normalka !!

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: h5n1 » ndz lut 08, 2009 3:39 pm

Nie wiem czy czytales matee post czitera. On ma trzy i cztery bary na dwu cylindrach. Tego silikonem i uszczelka nie zalatwisz. Nawet jakbys zamknal oczy i zatkal uszy i wjechal w najglebsze bloto to i tak nic nie pomoze. Jezeli chcesz wiedziec dlaczego Twoj silnik wywala olej bokami to zmierz kompresje. Moze sie okazac ze jej polowe masz w misce olejowej. Apropos wycieku z silnika to jak juz sie przymierzasz do walki to musisz odkrecic pierwsza i ostatnia panewke walu bo bardzo czesto cieknie tamtedy.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: cziter » ndz lut 08, 2009 4:53 pm

Zastanawia mnie jedna sprawa, czy poszła mi głowica czy coś innego:(

Chyba najlepsze byłoby jakby pierścienie lub zawory, najgorsze jak w głowice szlag trafił

A co do uszczeleczki pod miske olejową to tą większą da sie kupić w JC natomiast ta mała jest praktycznie niedostępna
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
iko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:40 am

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: iko » pn lut 09, 2009 6:55 pm

Zrób test z olejem w cylindrach,jak wzrośnie to pierścienie,jak nic to zawory.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: h5n1 » pn lut 09, 2009 6:59 pm

iko pisze:Zrób test z olejem w cylindrach,jak wzrośnie to pierścienie,jak nic to zawory.
abo uszczelka......skonczyly sie miody a zaczely sie schody.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
iko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 10:40 am

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: iko » pn lut 09, 2009 7:56 pm

Uszczelkę łatwo zdiagnozować.Stawiałbym na pierścionki,wartości 2 pierwszych wskazują że silnik troszkę już przeżył.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: h5n1 » pn lut 09, 2009 9:38 pm

A ja mysle, ze to uszczelka. Pierscionki sa juz pod zdechlym azorkiem i pewnie dlatego bierze olej ale generalnie to trzeci i czwarty maja przedmuch pomiedzy soba. Cziter zdejmuj glowice bo juz wiecej glupot na temat tego silnika sie nie da pisac:)
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

Awatar użytkownika
cziter
 
 
Posty: 254
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:42 pm
Lokalizacja: chrzanów

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: cziter » pn lut 09, 2009 10:37 pm

Jutro będe dokładnie wiedzieć , natomiast moze ktoś kupował zawory lub pasował z czegoś??
bo mechanik kazał sie dowiedzieć na wszelki wypadek
Trooper 2.6MPI - 33" a'la SIMEX
BMW 320D

"Burn Your Tire, Not Your Soul"

Awatar użytkownika
kacper_agh
 
 
Posty: 106
Rejestracja: pn sty 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: kacper_agh » pn lis 30, 2009 12:24 am

Dołączę sie do tematu , co zrobić z padnietym silnikiem 2,6, remontować czy szukać używki?
W moim coś sie rozsypało i mam taką czarną myśl ze to panewka(charakterystyczny glośny metaliczny stukot)
GG2362909 Uaz469 2,6i(Isuzu)/Trooper-Monterey 3,2/Alfa 156
Włoskie i rosyjskie mają w sobie to coś

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: Nahen » pn lis 30, 2009 2:59 am

Wg mnie jezeli silnik nadaje się do generalnego remontu lepiej zrobić remont niż kupować za pł ceny uzywany silnik. Dlaczego? Bo może sięokazać ze za miesiać, tydzień, rok ten "nowy" tez padnie i nie masz gwarancji czy nie "bardziej" ;)
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

Awatar użytkownika
kacper_agh
 
 
Posty: 106
Rejestracja: pn sty 26, 2009 7:10 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: kacper_agh » pn lis 30, 2009 11:20 pm

Wiem wiem , tylko słyszałem z wielu źródeł ze nie da sie zrobić dobrego remontu w 2,6, ponieważ wały są tam hartowane tylko powierzchniowo i każdy szlif powoduje ze wał nie posłuży za długo. A silnik jakiś mało jeżdżony z anglika powinien troche posłużyć.
GG2362909 Uaz469 2,6i(Isuzu)/Trooper-Monterey 3,2/Alfa 156
Włoskie i rosyjskie mają w sobie to coś

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Re: Koszt remontu silnika 2.6

Post autor: mazur73 » wt gru 01, 2009 10:42 am

jak masz swojego człowieka na wyspie żeby wybrał Ci tam auto to za cenę 4 felg albo jednego kangura masz dawce organów oczywiście czeka Cię jeszcze pełna wrażeń wycieczka po to auto ale to można zgrać z przyjazdem kolegi do kraju , pamiętać należy jednak że złośliwość materii jest taka ,że padają tylko takie części których już nie masz albo masz nieco inne ;)
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość