Troper 2,6i
Moderator: Albert_N
Troper 2,6i
Witam mam problem autko nie chce chodzić na benzynie znaczy zapala po jakiś 2 minutach spada z obrotów i gaśnie na gazie jest super co to może być dodam jeszcze jakby nie równo palił na wszystkie gary pompa podaje paliwo
Re: Troper 2,6i
To że pompa podaje paliwo to nie jest jeszcze powód do szukania gdzie indziej. Sprawdź pod jakim ciśnieniem podaje paliwo. Pompy w Trooperach 2.6 potrafią nagle "osłabnąć" i efekt jest najczęsciej taki jak piszesz. Jeżeli świece są ok, paliwo idzie, filtry są czyste a pompa podaje paliwo pod dobrym ciśnieniem to zaczynasz szukać dalej... Oby nic poważniejszego
Poszukam jakie powinno byc ciśnienie i wrzucę.
Poszukam jakie powinno byc ciśnienie i wrzucę.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Re: Troper 2,6i
jakie to ciśnienie powinno być jak ściągnąłem wężyk z paliwem to było dość duże pompę raczej wykluczam to chyba coś ze sterowaniem a zaczęło się tak że odpaliłem Tropa przejechałem troszku załączył się na gaz ale prawie podjechałem pod sklep zgasiłem i przy odpalaniu był lekki problem jakby nie odpalił na wszystkie gary potem podczas jazdy przełączyłem z gazu na benzynę i się okazało że jakby paliwa nie dostawał zaczynał gasnąć na gazie idzie bez problemu dziś startowałem z 15 razy za każdym razem po około 2 minutach gasł jakby chciał wejść na wysokie obroty i zaraz do zera w końcu się zagrzał i wszedł w gaz bez problemu auto jeździ jak wyłączyłem z gazu to osłabł nie chce wejść na obroty strzela i tak jakby nie palił na wszystkie gary
Re: Troper 2,6i
Czy ktoś mógłby mi polecić mechanika z okolić Bielska -Białej znającego się na Tropach
Re: Troper 2,6i
Czyli chodzi na paliwie tyle że ma "fochy"? Sprawdź węże podciśnień może któryś spadł i robi cuda.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Re: Troper 2,6i
Właśnie mam problem bo nie wiem jak te podciśnieniówki mają być ma ktoś może jakiś schemat
Re: Troper 2,6i
Ze schematem będzie problem, Poszukaj najlepiej kogoś kto ma taki samochód w pobliżu i podejrzyj na nim.
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Re: Troper 2,6i
Jak ktoś ma jakiś schemat piszcie kalwin55@interia.pl Wielkie dzięki
Re: Troper 2,6i
schemat nie wiele Ci da , zawiłość oznaczeń i nie określone elementy w powiązaniu z rzeczywistym układem pod maską nie pozwala na łatwe przeniesienie go z papieru , polecam metodę najprostszą , nawet tu na forum poproś kogoś z okolicy aby pozwolił Ci zerknąć u siebie , to będzie najszybsze i najłatwiejsze.
Re: Troper 2,6i
jak robilem cos ostatno przy silniku to mi jakas rurka od podcisnienia spadla i bylo to samo , zapalał normalnie i po chwili gasl, potem juz doszedlem,taka sama bolaczka co w suzukach,mam pytanie, jak sie fachowo nazywa w trooperze ta pompa na pasek napedzana z pompy wody co jest podlaczona wezem troche grubszym do filtra powietrza a pozniej z tej niby pompy idzie na te malutkie rurki podcisnieniwe i na listwe
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Re: Troper 2,6i
Fachowo to moż ejakas "vacupompa"
Ja tam nie wiem.

mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo
)

Re: Troper 2,6i
Doktor Chyba chodzi Ci o kompresor a nie pompę tam są dwa grube węże to jest do ERG ma niby chłodzić zawory
Re: Troper 2,6i
ERG (a może EGR) chłodzi zawory ?!?
Re: Troper 2,6i
No wlasnie. EGR jak sama nazwa wskazuje to system chlodzenia zaworow. Szczegolnie w trakcie fazy nagrzewania silnika bardzo wazne jest chlodzenie zaworow. Oczywiscie wydechowych.
BMW X5 3.0 D rocznik 2002
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Re: Troper 2,6i
h5n1 pisze:No wlasnie. EGR jak sama nazwa wskazuje.

EGR do chłodzenia zaworów?! Raczej do ekologii. Co z samochodami które nie mają tego wynalazku? Jakoś zawory im się nie przegrzewają.
EGR - Exhaust Gas Recirculation. Tłumaczył nie będe ale nic tu nie ma o zaworach czy też chłodzeniu.

Trooper 2.8 TDI
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Re: Troper 2,6i
Nie mów mi nic o zaworach.
Ja to się nie znam ale EGR to wynalazek raczej ekologiczny. Ponowne przetwarzanie spalin w celu usunięcia paru brzydkich związków chemicznych(przynajmniej tak twierdzą wynalazcy) Pewnie i coś tam chłodzi przy okazji ale chyba przyznasz, że nawet jak EGR jest zamontowany to nie jest on włączony cały czas więc chłodzenia wtedy brak. U mnie go nie ma, nic nie jest chłodzone i jest dobrze

Ja to się nie znam ale EGR to wynalazek raczej ekologiczny. Ponowne przetwarzanie spalin w celu usunięcia paru brzydkich związków chemicznych(przynajmniej tak twierdzą wynalazcy) Pewnie i coś tam chłodzi przy okazji ale chyba przyznasz, że nawet jak EGR jest zamontowany to nie jest on włączony cały czas więc chłodzenia wtedy brak. U mnie go nie ma, nic nie jest chłodzone i jest dobrze

Trooper 2.8 TDI
Re: Troper 2,6i
Mario kasztan nam zkasztaniłeś 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Re: Troper 2,6i
Wybaczcie
Nie znam się na zaworach. Wiem, że gazowe są inne od wodnych i są jeszcze zasuwy. To u góry pisałem w amoku i w ogóle to nie ja i nie wiem o co tam chodzi


Nie znam się na zaworach. Wiem, że gazowe są inne od wodnych i są jeszcze zasuwy. To u góry pisałem w amoku i w ogóle to nie ja i nie wiem o co tam chodzi


Trooper 2.8 TDI
Re: Troper 2,6i
Kalwin, wyslalem Ci maila ze zdjeciem komory mojego tropa. Chyba lepsze to od schematu. Jakbys potrzebowal jakies zblizenia częsciowe, to tez mam.
Defender 90
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość