Problemy z nagrzewnicą

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Mobutu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 04, 2005 7:37 am
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Mobutu » wt gru 04, 2007 7:55 pm

A ja w VW Golfie II miałem przed nagrzewnicą termostat-założony na zasilaniu i zawór zwrotny-na powrocie .Oba elementy były zmostkowane cienkim wężykiem aby ciepły płyn podgrzewał ten termostat i dopiero po nagrzaniu się płynu włączał dopływ płynu do nagrzewnicy.Oczywiście mega sie wku....em żebym ja marznął zimą w aucie a te ku..y inżynieryjne z VW takie zasrane wynalazki sobie beda stosować!!!
Dwie rurki półcalowe załatwiły sprawe ale niestety przy tych przejściach wymieniłem chłodnice bo rozszczelniła sie ponownie jak płukałem elementy układu chłodzenia i nagrzewnicy i obudowa termostatu mi pękła bo zamocno dokręciłem a to g....o plastikowe jest.
Mój znajomy miał kiedyś frotke 2.3 tdi i tez słabo grzała a ja kiedys miałem opla rekorda 2,3 d i tez słabo grzał niestety.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kpt.Saper
 
 
Posty: 102
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 6:15 am
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kpt.Saper » ndz gru 16, 2007 11:19 pm

no jestem po wymianie i co grzeje jak ta lala normalnie cud ale nie radzę oddawać do mechanika bo koszt robocizny to jedna trzecia wartości części a całość naprawy ze wszystkim to 1800 pln chyba zwariowałem trza było ognisko w środku napalić :D :D :D
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i

Awatar użytkownika
Wo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:08 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wo » pt gru 28, 2007 12:36 pm

no to panowie dajcie rade jak wymienilem termostat na nagrzewnicy mozna jajka gotowac a z nawiewu leci cieplawe powietrze macie sugeste pompa wody wymienic, uszczelic szpary w aucie pianka montazowa bo do kierownicy przymarzam ostatnimy czasy albo moze termofor w gatki heh :roll:
Froterka 2,3DTR

Awatar użytkownika
Wo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:08 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wo » pt gru 28, 2007 12:42 pm

zapomnialem dodac przy ok 2tys obrotow z nawiewow leci zdecydowanie cieplejsze powietrze przy mniej wiecej tej samej temperatzurze silnika oczywiscie
Froterka 2,3DTR

Awatar użytkownika
kpt.Saper
 
 
Posty: 102
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 6:15 am
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kpt.Saper » pt gru 28, 2007 2:39 pm

możesz mieć odłączoną linkę od tych klapek przy nagrzewnicy przez co nie otwierają ci się i ciepłe powietrze nie leci do tunelu już ktoś o tym pisał tak że poszukaj ewentualnie może też to być przy regulatorze ciepło - zimno
czy ktoś widział 1700 kg w locie i to przy 60 km/h jam nie chwaląc sie tegom uczynił - frotka 2.4 i

Awatar użytkownika
kUBI
Posty: 644
Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: kUBI » pn gru 31, 2007 2:01 pm

tak przy okazji czy w 2.0 są jakieś dodatkowe zawory do odpowietrzania układu chłodzenia??czy tylko przez korek wlewowy??
"Jeżdżę z kim chcę"

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » pn gru 31, 2007 2:38 pm

tylko korek, generalnie przewód odpowietrzajacy idzie od chłodnicy właśnie do zbiorniczka- no chyba że ręcznie od najniższego punktu-efekty daje wykręcenia czujnika temperatury(tego na wskaźnik-jest przy termostacie) na zimnym silniku
sprawny układ powinien odpowietrzyć się sam
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Awatar użytkownika
thor88
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt cze 13, 2006 9:01 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: thor88 » wt sty 22, 2008 6:16 pm

a mi też nie grzało we frocie 2,3td i wymieniłem samą nagrzewnicę (koszt to na necie znalazłem nową za 340zł) robota własna... co prawda 2 dni i trzeba było odkręcić calutki kokpit z kierownicą włącznie ale opłaciło się... teraz mam ciepło. Oczywiście o ile moja czarna k...a ;) zdąży się nagrzać:)
Jeżeli nie można naprawić czegoś za pomocą młotka,
masz do czynienia z usterką elektryczną.
blog!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości