Moc we Frocie 2.0
Moderator: Mroczny
- Lodek
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 11:22 am
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Moc we Frocie 2.0
Moja w/g brifu ma 86 kM ...ale wszedzie i wszyscy podaja ze Frota 2.0 powinna miec 115 kM. Czy to oznacza ze ta moja to jakis wynalazek ? Jesli tak to czy ktos wie moze w jaki sposob podniesc jej moc ? Bo byc moze to by tlumaczylo dlaczego moja Frota jest taka mulasta na czarnym.
- Lodek
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 11:22 am
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Oczywiscie ...oczywiscie ...Poki co zmagam sie z syndromem czlowieczka ktory chcialby miec wszystko i za nic.
Tak jak w tej reklamie ...chcialabym kupic buty ...wytrzymale jak gorskie, wygodne jak adidasy, eleganckie jak pantofle, nieprzemakalne jak gumaki, przewiewne jak klapki itp ...itd ...ale z butami sie tak po prostu nie da, wiec terenowka to nie szosowy bolid.
Tak jak w tej reklamie ...chcialabym kupic buty ...wytrzymale jak gorskie, wygodne jak adidasy, eleganckie jak pantofle, nieprzemakalne jak gumaki, przewiewne jak klapki itp ...itd ...ale z butami sie tak po prostu nie da, wiec terenowka to nie szosowy bolid.
Silnik 2.0 8V (C20NE) był w Calibrach, Omegach , Vectrach i Astrach (gsi) no i oczywiście Fronterach. Silnik 2.0 16V (C20XE) 150KM we frotkach nie występował podobnie jak 2.5 V6. Z pozostałych benzynowych to tylko 2.4 (C24NE) 125KM- do 1995, 2.2 16V (X22XE) 136KM- od 1995 Od 1998 jest tez 3.2 V6 (chyba 205KM) ale to juz tylko we Fronterze B
silniki 3.2 V6 byly w:
Monterey do kwietnia 98'
Na poczatku zupelnym w isuzu vehicross-cos kolo 97/98
we frocie gdy sie pojawila czyli poczatek 98=oczywiscie zmodernizowana wersja monterejowskiego..
oczywiscie nie mowie juz o holdenie, isuzu i hondzie...
fajny silnik...tylko auto ma zaslabe hamulce pomimo 4 tarcz
Monterey do kwietnia 98'
Na poczatku zupelnym w isuzu vehicross-cos kolo 97/98
we frocie gdy sie pojawila czyli poczatek 98=oczywiscie zmodernizowana wersja monterejowskiego..
oczywiscie nie mowie juz o holdenie, isuzu i hondzie...
fajny silnik...tylko auto ma zaslabe hamulce pomimo 4 tarcz

Re: Moc we Frocie 2.0
odrobine mocy dostaniesz jak wytniesz katalizator- jak masz LPG to i tak będziesz ekologiczny a przy sprawnym silniku bez problemu zmieścisz się w normach przy badaniu technicznym. Jak nie masz LPG to llepiej zostawLodek pisze:Moja w/g brifu ma 86 kM ...ale wszedzie i wszyscy podaja ze Frota 2.0 powinna miec 115 kM. Czy to oznacza ze ta moja to jakis wynalazek ? Jesli tak to czy ktos wie moze w jaki sposob podniesc jej moc ? Bo byc moze to by tlumaczylo dlaczego moja Frota jest taka mulasta na czarnym.
-
-
- Posty: 132
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:03 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
-
- Posty: 132
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:03 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Kiedyś miałem Espero z gazem, pech chciał że przy wypieprzaniu
zdechłego tłumika - rozwaliłem katalizator ceramiczny.
Musiałem go wybebeszyć.
i co się okazało,
nie mogłem uwierzyć , ale kat był częściowo nadtopiony
od strony wlotu
Zaspawałem puszke po katalizatorze, ale strasznie brzęczała
otuliłem ją 2 razy paskiem z koca azbestowego,
i był spokój.
Na badaniu tech. wszystko grało ze spalinami.
zdechłego tłumika - rozwaliłem katalizator ceramiczny.
Musiałem go wybebeszyć.
i co się okazało,
nie mogłem uwierzyć , ale kat był częściowo nadtopiony
od strony wlotu

Zaspawałem puszke po katalizatorze, ale strasznie brzęczała
otuliłem ją 2 razy paskiem z koca azbestowego,
i był spokój.
Na badaniu tech. wszystko grało ze spalinami.
MONTY RS 3.2 V6 & LPG i inne duperele
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości