Ważne: wewnętrzny przegub jest rozkładalny na części. Zewnętrzny (przy kole) jest NIEROZKŁADALNY-nie da się go wyjąć ze szklanki. Dlatego jak pęknie osłona zewnętrzna to czym prędzej wymieniamy, bo bardzo ciężko wyczyścić taki przegub.
Kupuję i instaluję osłony Spidan/GKN 22244 (w ic piszą, że są różne na zew/wew. ale i tak dają to samo i tak samo pasuje). Warto delikatnie rozłożyć oryginalne opaski (by je użyć ponownie) bo są lepsze niż te nowe z zestawu.
Jak wymieniam osłony: robię wg metody 4x4wire: http://www.4x4wire.com/isuzu/tech/CVboots/
- dwa podnośniki: jeden pod ramę pod kierowcą (podnoszę do wysokości zdjęcia koła i zostawiam plus kobyłka zabezpieczająca), drugi pod wahacz/lekko podnoszę.
- odkręcam główną śrubę górnego wahacza; demontuję zacisk hamulcowy. Zacisk zawieszamy np. na górnym wahaczu i podnosimy go do góry.
- zabezpieczenie przegubu (widoczne na dolnym zdjęciu w kartonie - to ten pierścień - siedzie we wcięciu na krawędzi szklanki) itd opisane przez innych/standard.
- opuszczam podnośnik pod wahaczem dzięki temu jest miejsce na wysunięcie półosi (w kierunku odbojnika)
- jak chce to zdejmuję zegera ze sprzęgiełka i mamy półoś na zewnątrz.

