Nie rozumiem. Jaki olej?ale jak vacum nie daje podciśnienia?Jakie vacum?mr_pepe pisze: A czy przypadkiem na wyjściu z vacum nie powinien iść sam olejJeżeli idzie i powietrze, to vacum coś szwankuje chyba
- tak mi się wydaje
Serwo serwem, ale jak vacum nie daje podciśnienia...........no niby jest, ale to takie niemrawe, że większy zaciąg mam jak palę papierosa, niż ona![]()
A pedał twardy ........... przez co serwo może wydawać się
niesprawne - bo niby jakbrak podciśnienia.
Problem z hamulcami
Moderator: Mroczny
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
To wiem, tylko dlaczego tam ma być olej?Przepona serwa raczej nie toleruje oleju.Fazi pisze:W dieslu, na alternatorze z tyłu jest vacym pompa - smaorwana olejem z silnika, wytwarzająca podciśnienie dla serwa hamulcowego.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
- mr_pepe
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: śr maja 17, 2006 10:34 am
- Lokalizacja: Chotomów/Legionowo
I tu masz rację, ale ten olej nie dostaje się do serwa, jest on podciśnieniem wytworzonym przez vacum pompę zasysany z miski olejowej - do smarowania vacum, a następnie wyrzucany z vacum do "górnej" miski.Janek 44 pisze:To wiem, tylko dlaczego tam ma być olej?Przepona serwa raczej nie toleruje oleju.
...jak się mylę, to poprawcie mnie...człowiek całe życie się uczy...
Pozdrawiam
mr_pepe
Frontera 2.3 DTR Long '92
DAF XF105 460
mr_pepe
Frontera 2.3 DTR Long '92
DAF XF105 460
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: pt kwie 14, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Sulejówek
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: pt kwie 14, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Jeśli wlejesz DOT4 nic się niestanie on ma chyba takie same właściwości.
A odpowietrzać powinno się od koła które jest najdalej od pompy, czyli tak jak na rysunku od 1 do 4. 4 to lewe przednie koło.

Muszą być najlepiej do tego dwie osoby jedna siedzi w aucie i pompuje pedałem hamulca pare razy pożniej trzyma go a druga odkręca odpowietrznik przy kole. Zleci troche powietrza i płynu i znowu tak samo i tak wszystkie koła,nie może zostać nic powietrza w układzie! Tylko trzeba uważać żeby płynu nie brakło podczas odpowietrzania.
A odpowietrzać powinno się od koła które jest najdalej od pompy, czyli tak jak na rysunku od 1 do 4. 4 to lewe przednie koło.

Muszą być najlepiej do tego dwie osoby jedna siedzi w aucie i pompuje pedałem hamulca pare razy pożniej trzyma go a druga odkręca odpowietrznik przy kole. Zleci troche powietrza i płynu i znowu tak samo i tak wszystkie koła,nie może zostać nic powietrza w układzie! Tylko trzeba uważać żeby płynu nie brakło podczas odpowietrzania.
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl
http://www.opelfrontera.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: pt kwie 14, 2006 9:34 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Pojeździj kilka dni, i powtórz operacje odpowietrzania. Jest jeszcze inna metoda odpowietrzania, trochę czasochłonna ale daje niezłe efekty.piekario13 pisze:Hmm. Po odpowietrzeniu hamulce niestety nie są rewelacyjne. Da się jakośpodnieść pedał hamulca? Jest jakaś regulacja? Czy może coś mi piardło? Proszę o porady
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość