
Frontera 2.5 TDS
Moderator: Mroczny
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Omega ma silnik 2.5 TD R6 130KM z BMW. Ma go tez RR 2.5 TD.
Frontera ma silnik 2.5 TDS R4 115KM produkcji VM. Wsadzano go tez do Jeepa Cherokee i Grand Cherokee, Chryslera Voyager i podobno nawet do Honkera. Inny diesel VM był też w RR przed tym z BMW i o zgrozo jakieś VM wkładano do Toyoty 70 na portugalski rynek.
Chyba lepiej kupić Froterke z 2.8 TDI Isuzu. Zbliżone osiągi, mniejsze spalanie...
@3z6aek
Żadne zdziwienie, ceny typowe dla Frontery (miałbym za tyle dwa komplety rozrządu do Toyoty). Łożyska Ci poszły? Może da sie zregenerować? Może używki? Ale nie serwis
Frontera ma silnik 2.5 TDS R4 115KM produkcji VM. Wsadzano go tez do Jeepa Cherokee i Grand Cherokee, Chryslera Voyager i podobno nawet do Honkera. Inny diesel VM był też w RR przed tym z BMW i o zgrozo jakieś VM wkładano do Toyoty 70 na portugalski rynek.
Chyba lepiej kupić Froterke z 2.8 TDI Isuzu. Zbliżone osiągi, mniejsze spalanie...

@3z6aek
Żadne zdziwienie, ceny typowe dla Frontery (miałbym za tyle dwa komplety rozrządu do Toyoty). Łożyska Ci poszły? Może da sie zregenerować? Może używki? Ale nie serwis

same starocie
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
więc co to jest ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1307005
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1224196
a tu proszę uważnie przeczytac pierwsze zdanie komentarza ! ! !
'OPEL OMEGA TDS ( ORGINAŁ SILNIK 6-CIO CYLINDROWY Z BMW)'
http://www.allegro.pl/item113821125_ome ... uper_.html
cos mi sie zdaje, że ściemniacie panowie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1307005
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1224196
a tu proszę uważnie przeczytac pierwsze zdanie komentarza ! ! !
'OPEL OMEGA TDS ( ORGINAŁ SILNIK 6-CIO CYLINDROWY Z BMW)'
http://www.allegro.pl/item113821125_ome ... uper_.html
cos mi sie zdaje, że ściemniacie panowie

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- mr_pepe
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: śr maja 17, 2006 10:34 am
- Lokalizacja: Chotomów/Legionowo
a co slyszalem ?
w bmw 2,5tds spisuje sie OK, wiem bo mialem, a w omegach 2,5tds (ten sam silnik - tylko mocy cos im zabraklo) nie cieszyl sie dobrymi opiniami (nie wiem, bo nie mialem).
we frotce 2,5tds, to jak koledzy mowia, to nie z bmw, ani omegi
tylko wloszczyzna. Chyba daje sie zauwazyc, ze we frotce sa cztery gary a nie szesc ?
w bmw 2,5tds spisuje sie OK, wiem bo mialem, a w omegach 2,5tds (ten sam silnik - tylko mocy cos im zabraklo) nie cieszyl sie dobrymi opiniami (nie wiem, bo nie mialem).
we frotce 2,5tds, to jak koledzy mowia, to nie z bmw, ani omegi

Pozdrawiam
mr_pepe
Frontera 2.3 DTR Long '92
DAF XF105 460
mr_pepe
Frontera 2.3 DTR Long '92
DAF XF105 460
No niestety, wszystkie próby z zamiennikiem napinacza paska wieloklinowego się nie powiodły, trzeba wsadzić oryginał. Koszt tej części dla silnika VM41B 2,5 TDS to kwota 1300 zł. Podobno to dobry napinacz, mój wytrzymał prawie 190kkm i jak twierdzą ludzie od jeepów nie warto na nic innego przerabiać 

Grand Vitara 1,9 DDiS
woj. Dolnośląskie
woj. Dolnośląskie
Mój wujas ma w omedze dobrze ponad 300 tys km na silniku 2,5 TDS , raz go przegrzali bo w pompie wodnej plastikowe kółeczko sie popierdzieliło i chodzi dalej , oleju nie wciąga.mr_pepe pisze:a co slyszalem ?
w bmw 2,5tds spisuje sie OK, wiem bo mialem, a w omegach 2,5tds (ten sam silnik - tylko mocy cos im zabraklo) nie cieszyl sie dobrymi opiniami (nie wiem, bo nie mialem).
we frotce 2,5tds, to jak koledzy mowia, to nie z bmw, ani omegitylko wloszczyzna. Chyba daje sie zauwazyc, ze we frotce sa cztery gary a nie szesc ?
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS
, KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

WITAM !
gwoli wyjaśnienia
SILNIK 2.5 TDS przedstawiony na zdjęciu w jednym z poprzednich postów to napewno silnik CHRYSLLERA
gościu z Oborniki z ogłoszenia, który sprzedaje tą FROTE to ja
ze silnikiem nigdy nie miałem problemów, chodzi jak PSZCZÓŁKA
co wy gadacie, że są problemy, tak samo można powiedzieć o innych modelach
pozdrawiam Włodek (K)
gwoli wyjaśnienia
SILNIK 2.5 TDS przedstawiony na zdjęciu w jednym z poprzednich postów to napewno silnik CHRYSLLERA
gościu z Oborniki z ogłoszenia, który sprzedaje tą FROTE to ja
ze silnikiem nigdy nie miałem problemów, chodzi jak PSZCZÓŁKA
co wy gadacie, że są problemy, tak samo można powiedzieć o innych modelach
pozdrawiam Włodek (K)
wlodeka pisze:WITAM !
gwoli wyjaśnienia
SILNIK 2.5 TDS przedstawiony na zdjęciu w jednym z poprzednich postów to napewno silnik CHRYSLLERA
gościu z Oborniki z ogłoszenia, który sprzedaje tą FROTE to ja
ze silnikiem nigdy nie miałem problemów, chodzi jak PSZCZÓŁKA
co wy gadacie, że są problemy, tak samo można powiedzieć o innych modelach
pozdrawiam Włodek (K)
Wysłałem ci wiadomość na PW.
2,5 TDS VW to kicha Włosi powini makaron produkować a nie silniki
najpierw wąż się przetarł o koło alternatora i płyn spi.....uciekał
potem urwało szpilki od koników popychaczy zaworów
wykręcić to co zostało w glowicy majstersztyk
w zimie pękł wężyk zbrojony i płyn spi.... uciekał
teraz szlak trafił napinacz paska wieloklinowego 1300zł
zamienniki nie występują
jak się rozleciał uszkodzil obudowę chłodnicy i śmigło wentylatora
najpierw wąż się przetarł o koło alternatora i płyn spi.....uciekał
potem urwało szpilki od koników popychaczy zaworów
wykręcić to co zostało w glowicy majstersztyk
w zimie pękł wężyk zbrojony i płyn spi.... uciekał
teraz szlak trafił napinacz paska wieloklinowego 1300zł
zamienniki nie występują
jak się rozleciał uszkodzil obudowę chłodnicy i śmigło wentylatora
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość