
Pozdrawiam!
Moderator: Mroczny
wojtekkk ma sporo racjiwojtekkk pisze:jeżeli chodzi o takie wyskalowanie - normalnie temp. powinna być na połowie tak jak pisałem i latem potrafi skoczyć dużo wyżej szczególnie w ruchu miejskim- cały pic polega na tym że te silniki w temperaturach niższych są oporne na przyjmowanie ciepła
I tak ma wyglądać! Jeśli ta uparta wskazówka nie chce wstać, to kombinujcie z punktem otwarcia termostatu.Keny pisze:Tak to wygląda (nie patrzeć na wskaźnik paliwa)
Z całym szacunkiem, ale nie wiem, co miałeś na myśli, bo chłodnica jest po to, by łapać powietrze.wojtekkk pisze:myśle że ci chłodnica powietrze łapie
Żaden ewenement panowie. U mnie wskazówka po rozgrzaniu standardowo stoi na połowie. W lecie w korku podnosiła się jedną kreskę wyżej po czym załączały się wentylatory i po chwili znów wracała na połowę skali.Keny pisze:To jednak sam w boju nie zostałem, czyli mój przypadek to żaden ewelement
.
To znaczy że się zapowietrza układ chłodzenia od strony chłodnicy - taki skrut myślowyBalkandriver pisze:Z całym szacunkiem, ale nie wiem, co miałeś na myśli, bo chłodnica jest po to, by łapać powietrze.wojtekkk pisze:myśle że ci chłodnica powietrze łapie
Moim skromnym zdaniem - Keny, masz dobrze. A na lato zawsze termostat można zmienić. I znowu dobrać odpowiednią temp. otwarcia.![]()
Pozdrawiam
BALKANDRIVER
Baaardzo skrót.GINCKS pisze:To znaczy że się zapowietrza układ chłodzenia od strony chłodnicy - taki skrut myślowyBalkandriver pisze:Z całym szacunkiem, ale nie wiem, co miałeś na myśli, bo chłodnica jest po to, by łapać powietrze.wojtekkk pisze:myśle że ci chłodnica powietrze łapie
Moim skromnym zdaniem - Keny, masz dobrze. A na lato zawsze termostat można zmienić. I znowu dobrać odpowiednią temp. otwarcia.![]()
Pozdrawiam
BALKANDRIVER
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości