Mam problem.. Silnik 2,0i, odpala bez problemu ale do momentu gdy się trochę nie zagrzeje, przy dodaniu gazu dławi się i dusi oraz nierówno chodzi.
Wiem, ze poprzedni właściciel zmieniał świece, przewody, palec i kopułkę oraz podmieniał przepływomierz.
czym taka reakcja może być spowodowana?
Dla porównania, mój motocykl robi dokładnie tak samo kiedy jest na ssaniu (manualnym) i mocno dodam gazu, ewentyalnie jak stał dośc sporo odpalony w garażu i mu zabrakło powietrza.
Robiłem samodiagnostykę i oto co wyszło:
12 Rozpoczęcie samodiagnostyki
31 Sygnał obrotomirza lub jego obwód (brak sygnału) - oczywiście wydaje mi sie to jasne skoro samochód nie był uruchomiony. jak jeżdżę to obrotomierz działa.
71 Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód, wysokie napięcie
73 Przepływomierz powietrza lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)
Proszę jednocześnie o wytłumaczenie jak zresetować komputer i z powrotem nauczyć go własciwej pracy.
Dzięki
