Moc we Frocie 2.0

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Lodek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 04, 2005 11:22 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Moc we Frocie 2.0

Post autor: Lodek » śr paź 05, 2005 7:49 am

Moja w/g brifu ma 86 kM ...ale wszedzie i wszyscy podaja ze Frota 2.0 powinna miec 115 kM. Czy to oznacza ze ta moja to jakis wynalazek ? Jesli tak to czy ktos wie moze w jaki sposob podniesc jej moc ? Bo byc moze to by tlumaczylo dlaczego moja Frota jest taka mulasta na czarnym.

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » śr paź 05, 2005 8:48 am

Pewnie masz podane KW a nie KM 1KM=0,74KW (w przybliżeniu) przelicz sobie.
86 koni to niał 125p z 1,5l pojemności :D no prawie.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
Lodek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 04, 2005 11:22 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Lodek » śr paź 05, 2005 12:39 pm

Fakt ...dzieki ...bo juz sie zaczynalem niepokoic. Tera wszystko gra i moge smialo mowic ze mam 115 kM.

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » czw paź 06, 2005 7:47 am

Lodek pisze:Fakt ...dzieki ...bo juz sie zaczynalem niepokoic. Tera wszystko gra i moge smialo mowic ze mam 115 kM.
No i pewnie przyśpieszenie się od razu poprawiło :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
Lodek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 04, 2005 11:22 am
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Lodek » czw paź 06, 2005 12:50 pm

Oczywiscie ...oczywiscie ...Poki co zmagam sie z syndromem czlowieczka ktory chcialby miec wszystko i za nic.
Tak jak w tej reklamie ...chcialabym kupic buty ...wytrzymale jak gorskie, wygodne jak adidasy, eleganckie jak pantofle, nieprzemakalne jak gumaki, przewiewne jak klapki itp ...itd ...ale z butami sie tak po prostu nie da, wiec terenowka to nie szosowy bolid.

rysiekm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lis 08, 2003 4:43 pm
Lokalizacja: opole

moc

Post autor: rysiekm » pt lis 25, 2005 2:31 pm

niech MOC będzie z tobą bo frotka to jej ni ma :lol:
icz

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt lis 25, 2005 2:34 pm

MOCy juz tez nie ma :)21 a to jest ten sam silnik co calibra miala ?
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt lis 25, 2005 3:16 pm

Taki sam o ile mi wiadomo był silinik w calibrze 2.0 8v 115km. Jeszcze była 2.0 16v 150konna i inne: ecotec, 2.5 V6, i 2.0 turbo 204km w wersji 4x4 :)22
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

rysiekm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lis 08, 2003 4:43 pm
Lokalizacja: opole

moc

Post autor: rysiekm » pt lis 25, 2005 3:23 pm

no dokładnie 2,0 8V 115 KM to najlepszy siln ik oplowski w histori firmy ,ale troszkę ospały do frotki
icz

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt lis 25, 2005 3:25 pm

A jakie jeszcze silniki benzynowe były w frocie? Ta 150konna występuje czy może te 2,5 V6 jest?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

rysiekm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: sob lis 08, 2003 4:43 pm
Lokalizacja: opole

frotka

Post autor: rysiekm » pt lis 25, 2005 3:29 pm

sport 2,0 benzinen długa 2,4 benzyna i 2,3 diesel po 99 r 2,2 dci i jakiś benzynka chyba 2,2 tysz, co do zastosowania ecotec 16V to nie pamiętam niestety kiedy ale coś kole 96
icz

albi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 16, 2005 12:13 pm

Post autor: albi » pt lis 25, 2005 10:34 pm

Silnik 2.0 8V (C20NE) był w Calibrach, Omegach , Vectrach i Astrach (gsi) no i oczywiście Fronterach. Silnik 2.0 16V (C20XE) 150KM we frotkach nie występował podobnie jak 2.5 V6. Z pozostałych benzynowych to tylko 2.4 (C24NE) 125KM- do 1995, 2.2 16V (X22XE) 136KM- od 1995 Od 1998 jest tez 3.2 V6 (chyba 205KM) ale to juz tylko we Fronterze B

Qvax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt paź 21, 2005 8:02 pm

Post autor: Qvax » wt lis 29, 2005 10:48 pm

albi pisze:jest tez 3.2 V6 (chyba 205KM) ale to juz tylko we Fronterze B
Czy to nie silnik ISUZU ??
3.2 V6 ma 187 KM --- tak to jest kop
MONTY RS 3.2 V6 & LPG i inne duperele

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » wt lis 29, 2005 11:04 pm

silniki 3.2 V6 byly w:

Monterey do kwietnia 98'
Na poczatku zupelnym w isuzu vehicross-cos kolo 97/98
we frocie gdy sie pojawila czyli poczatek 98=oczywiscie zmodernizowana wersja monterejowskiego..
oczywiscie nie mowie juz o holdenie, isuzu i hondzie...

fajny silnik...tylko auto ma zaslabe hamulce pomimo 4 tarcz :)3

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » wt lis 29, 2005 11:05 pm

aha, ten silnik w europie do 98 mial 177km a w use i innych krajach najczesciej 192km

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Re: Moc we Frocie 2.0

Post autor: wojtekkk » śr gru 07, 2005 8:23 am

Lodek pisze:Moja w/g brifu ma 86 kM ...ale wszedzie i wszyscy podaja ze Frota 2.0 powinna miec 115 kM. Czy to oznacza ze ta moja to jakis wynalazek ? Jesli tak to czy ktos wie moze w jaki sposob podniesc jej moc ? Bo byc moze to by tlumaczylo dlaczego moja Frota jest taka mulasta na czarnym.
odrobine mocy dostaniesz jak wytniesz katalizator- jak masz LPG to i tak będziesz ekologiczny a przy sprawnym silniku bez problemu zmieścisz się w normach przy badaniu technicznym. Jak nie masz LPG to llepiej zostaw
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

marcino4x4
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marcino4x4 » śr gru 07, 2005 9:43 am

Wojtekk.
Fakt wyciecie katalizatora podniesie mos o kikla konikow.NIe zgadzam sie tylko z tym badaniem technicznym.Zawsze jak auto posiada LPG to sprawdzaja spaliny na gazie i na benzynie takze i tak i tak wykryja:(
POZDRAWIAM
VW Golf III GTI tym czasowo :) POZDRAWIAM marcino4x4 (Marcin)
GG2331324

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » śr gru 07, 2005 9:54 am

temu wspomniałem o dbrej sprawności motorka -u mnie sie zmieściło w zakresie
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

marcino4x4
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: marcino4x4 » śr gru 07, 2005 12:04 pm

A to zwracam godnosc.Z reszta po czasie sonda bedzie swirowalal na gazie ale zawsze cos mozna wymyslec:)
POZDRAWIAM
VW Golf III GTI tym czasowo :) POZDRAWIAM marcino4x4 (Marcin)
GG2331324

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » śr gru 07, 2005 12:13 pm

na gazie to i katalizator szybciej pada i sonda -nic innego jak wyższa temperatura spalania gazu robi swoje
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Qvax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt paź 21, 2005 8:02 pm

Post autor: Qvax » śr gru 07, 2005 5:33 pm

Kiedyś miałem Espero z gazem, pech chciał że przy wypieprzaniu
zdechłego tłumika - rozwaliłem katalizator ceramiczny.
Musiałem go wybebeszyć.
i co się okazało,
nie mogłem uwierzyć , ale kat był częściowo nadtopiony
od strony wlotu :o
Zaspawałem puszke po katalizatorze, ale strasznie brzęczała
otuliłem ją 2 razy paskiem z koca azbestowego,
i był spokój.
Na badaniu tech. wszystko grało ze spalinami.
MONTY RS 3.2 V6 & LPG i inne duperele

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Post autor: wojtekkk » śr gru 07, 2005 6:47 pm

pusta puszka bedzie dzwoniła-wywalić i kawałek rurki wstawić
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Awatar użytkownika
tobixxx
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 11, 2005 4:38 pm
Lokalizacja: wysokie mazowieckie

Post autor: tobixxx » ndz gru 11, 2005 12:25 pm

zawsze mozna jechac na badanie z samym dowodem :P dowód zawsze spełnia normy :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość