Amorki zamiast resorów?
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Legnica/ Kowary
Amorki zamiast resorów?
Witam wszystkich serdecznie.
Nie wiem do jakiej kategorii wrzucic to moje pytanie ale ponoc kto pyta, nie bladzi. Zatem pytam: czy istnieje mozliwosc zamontowania we Fronterze zamiast zawieszenia opartego na resorach, wstawienie amortyzatorow. Czy nie bylo by to lepsze rozwiazanie, tansze w eksploatacji, i latwiejsze do zamontowania? Tak mnie naszla taka mysl. Wydaje mi sie ze miejsca jest sporo, zeby to zrobic, a przeszukujac dotychczasowe tematy nie natknalem sie na taki problem. oczywiscie zeby nie bylo, mam na mysli wersje starsze, bo w nowszych juz chyba jest zastosowane zawieszenie tylne na amorkach.
No to pozdrawiam serdecznie w ten ładny Niedzeilny poranek, i czekam na jakias dyskusje moze.
Pozdrawiam, Grzesiek:)
Nie wiem do jakiej kategorii wrzucic to moje pytanie ale ponoc kto pyta, nie bladzi. Zatem pytam: czy istnieje mozliwosc zamontowania we Fronterze zamiast zawieszenia opartego na resorach, wstawienie amortyzatorow. Czy nie bylo by to lepsze rozwiazanie, tansze w eksploatacji, i latwiejsze do zamontowania? Tak mnie naszla taka mysl. Wydaje mi sie ze miejsca jest sporo, zeby to zrobic, a przeszukujac dotychczasowe tematy nie natknalem sie na taki problem. oczywiscie zeby nie bylo, mam na mysli wersje starsze, bo w nowszych juz chyba jest zastosowane zawieszenie tylne na amorkach.
No to pozdrawiam serdecznie w ten ładny Niedzeilny poranek, i czekam na jakias dyskusje moze.
Pozdrawiam, Grzesiek:)
Może znajomością nazewnictwa elementów zawieszenia kolega nie grzeszy ale chyba wiadomo o co mu chodzi
Zawieszenie tylne na sprężynach jak mniemam, takie jak od bodajże 1995r we Frocie
Przewaga zawieszenia sprężynowego nad resorowym polega na większym komforcie i lepszym wybieraniu nierówności, szczególnie przy szybszej jeździe.

tańsze w eksploatacji raczej są resorytansze w eksploatacji
resory są zdecydowanie łatwiejsze do zamontowania jak cała sprężynowa zawiechalatwiejsze do zamontowania
Przewaga zawieszenia sprężynowego nad resorowym polega na większym komforcie i lepszym wybieraniu nierówności, szczególnie przy szybszej jeździe.
same starocie
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 9:32 pm
- Lokalizacja: Legnica/ Kowary
hehe, no oki, wszystko jasne. Ano macie racje, nie jestem mechanikiem i nie znam sie na wszystkim co we Frocie siedzi. No chociaz moze i powinienem (bo do niektorych rzeczy specem byc nie trzeba, a nazwac poprawnie mozna by bylo)
ale co tam, wazne ze zaskoczyliscie, o co mi chodzi i chwala Wam za to.
Dzieki i pozdrawiam

Dzieki i pozdrawiam
Re: Amorki zamiast resorów?
Brał korepetycje,wada genetyczna czy tylko rżnie głupagrzesiu911 pisze:Witam wszystkich serdecznie.
Nie wiem do jakiej kategorii wrzucic to moje pytanie ale ponoc kto pyta, nie bladzi. Zatem pytam: czy istnieje mozliwosc zamontowania we Fronterze zamiast zawieszenia opartego na resorach, wstawienie amortyzatorow. Czy nie bylo by to lepsze rozwiazanie, tansze w eksploatacji, i latwiejsze do zamontowania? Tak mnie naszla taka mysl. Wydaje mi sie ze miejsca jest sporo, zeby to zrobic, a przeszukujac dotychczasowe tematy nie natknalem sie na taki problem. oczywiscie zeby nie bylo, mam na mysli wersje starsze, bo w nowszych juz chyba jest zastosowane zawieszenie tylne na amorkach.
No to pozdrawiam serdecznie w ten ładny Niedzeilny poranek, i czekam na jakias dyskusje moze.
Pozdrawiam, Grzesiek:)


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kluczu, a co Tobie się tak na kasztany zebrało ostatnio?
Co patrzę w jakiś temat, to akurat podsumowałeś
:D:D


Jeep Cherokee XJ Sport
Pyrkon 2009 - Poznański Konwent Fantastyki
Pyrkon 2009 - Poznański Konwent Fantastyki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość