Strona 1 z 1

nędzne hamulce

: czw sie 14, 2008 3:10 pm
autor: drtomi
doprowadziłem już moja pocieche do stanu uzywalności, lecz jest jeden mały problem z hamowaniem. Ona nie hamuje tylko zwalnia. nie zablokuje kół na asfalcie. Jak miała kiere z prawej strony było ok, a teraz klops. Gdzie mogłem coś namieszac? Zamienić przewody hamulcowe na pompie? jest jakaś różnica? Co tu robić dalej :)

: pt sie 15, 2008 10:46 am
autor: Janek 44
Odpowietrzyłeś dobrze hamulce?

: sob sie 16, 2008 5:44 am
autor: kw99
Najlepiej pojedz do warsztatu tam ci zmienią płyn ciśnieniowo wiec odpowietrzać nie będziesz musiał,i napisz imię swojej pociechy 8)

: ndz sie 17, 2008 8:13 am
autor: drtomi
frotka miala juz odpowietrzane hamulce z 5 razy i dalej lipa. W tygodniu oddam auto do drugiego specjalisty moze cos poradzi

: ndz sie 17, 2008 8:17 am
autor: Mroczny
mogłeś namieszać z długością tłoczka lub mocowaniem pedaliery

: czw wrz 11, 2008 10:08 am
autor: drtomi
nie wiem co gość zrobił ale jest hit. Pewnie jakas pierdółka bo koszt 40 PLN ale frota staje w miejscu.

: czw wrz 11, 2008 11:58 am
autor: Albert_N
pewnie serwo bylo zle podlaczone...

: czw wrz 11, 2008 3:31 pm
autor: drtomi
nie chciał powiedziec co, wazne za skutecznie. Raczej serwo dobrze podłaczyłem ale kto wie :) - tylko as.

: pn wrz 15, 2008 8:13 pm
autor: JUMIKO
Witam , miałem coś podobnego w Montereyu, silnik 3.1 TD. Spadł jeden wężyk z pompki podciśnieniowej i było słychać tylko cichy sssyk, pedał był twardy i kół nie można było zblokować . Po ciężkim nasłuchiwaniu doszedłem i teraz staje dęba ale za to kontrolka od ABSu raz się świeci a raz nie. Czy ma ktoś pomysła na przyczynę ?

: wt wrz 16, 2008 7:19 am
autor: gazia
Witam było szeroko i dużo na temat ABS-u i kontrolki na forum. Pozdrawiam.

: śr wrz 17, 2008 5:40 pm
autor: MaRaS.S
No to teraz ja. Postanowilem wymienic przewody hamulcowe metalowe. Po wymianie samochód zwalnia a nie hamuje. uklad odpowietrzony, przelany litr plynu przez przewody. Jak auto ma zgaszony silnik i sie podpompuje to pedal hamulca jest twardy w momencie odpalenia auta pedal wpada w podloge, czyli jest ok. problem w tym, że pedal juz caly czas jest strasznie miekki i auto zwalnia. Jak byly stare przewody wszystko bylo ok.