Spawanie a elektronika

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

Spawanie a elektronika

Post autor: filarm » pt kwie 09, 2010 7:02 pm

Ostatnio spawalem tlumik migomatem i po tym zabiegu auto nie chce jezdzic zamula i szarpie i wogule dziala jak przed zmiana przeplywomierza...wiec mozliwe zeby padl znow przeplywomierz od spawania?? klema - byla odpieta....
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: wojtekkk » sob kwie 10, 2010 2:43 pm

po odcięciu zasilania nie powinno się nic dziać, a tym bardziej nie powinien paść przepłowomierz
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: filarm » sob kwie 10, 2010 7:22 pm

jeszcze nie wiem czy to na pewno przeplywomierz ale obawy na to wskazuja bo jak byl neidawno padniety to tak auto chodzilo jak teraz :)11 ...przy spawaniu odpieta byla klema minusowa boje sie ze to za malo...nie znam sie na elektronice i nie wiem co jej moze zaszkodzic ?? .......nie ma to jak za dawnych lat gaźniki i pare kabelkow do swiatel:wink:
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: Piotrul » sob kwie 10, 2010 8:28 pm

Jaka tam elektronika w tej froci mogła paść? Prędzej jakiś kabel przypaliłeś w czasie spawania>
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
malosc
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 2:20 am
Lokalizacja: Warszawa - Krasnik

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: malosc » sob kwie 10, 2010 10:00 pm

A może masz po prostu zatkany układ wydechowy, może katalizator, była nieszczelnosc to łatwiej wypychał spalin, uszczelniłes i sie skiepsciło, Ja bym odkrecił cos co sie da za sondą i bedzie widać.
Misiek II 92 LPG - daje rade

Awatar użytkownika
Radac
 
 
Posty: 125
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 3:02 am
Lokalizacja: South London- New York Gdanski

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: Radac » sob kwie 10, 2010 10:14 pm

Parę razy i mi zdarzyło się coś spawać w samochodach z full ( full przez duże Full ) wypasem elektroniką i nic się nie zdarzyło złego :D .W sumie chodzi o przepięcia wędrujące po instalacji :o . Jedni mówią aby zdiąć klemy z akumulatora i połączyć obydwie razem , inni stosują specjalne protektory zakładane na podłączone klemy na akumulatorze , aby nie rozkodowywać przy okazji radia , alarmu itp , itd.
VeryDiscovery `01 Td5 - to Radaca padaca

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: filarm » ndz kwie 11, 2010 8:01 am

Spawana byla tylko rura za tlumikiem moze 5cm spawu...sam tlumik byl wyjety do spawania...tez mysle ze moze jest zapchany...no ale raczej elektronika jest padnieta...i czesto tym autem nie da sie jezdzic po odpieciu akumulatora bo uklady od wtrysku wariuja..i nie pomaga nawet samoadaptacja ukladu....
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: saleta » ndz kwie 11, 2010 8:24 am

to wszystko zależy gdzie masę przypniesz od migomatu jak blisko miejsca spawania to prąd nie idzie ci przez cale auto i wtedy nawet nie musisz klem ściągać jak daleko to sory prąd przepierdzieli Ci przez furę i może coś popalić....
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

filarm
 
 
Posty: 278
Rejestracja: wt cze 03, 2008 7:50 am
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: filarm » ndz kwie 11, 2010 10:40 am

Masa migomatu byla podlaczona na koncowce wydechu...wiec mniej niz metr od miejsca spawania...jutro zaloze inny przeplywomierz i zobaczymy :D na szczescie mam mozliwosc brania roznych czesci na probe :)21
Opel Frontera A 2,4i remontomodyfikacje in progress:D SWAP

Suzuki SJ500 gaźnik 2x34mm:D SPRZEDANY:(

Awatar użytkownika
saleta
 
 
Posty: 1340
Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
Kontaktowanie:

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: saleta » ndz kwie 11, 2010 2:04 pm

jak prawie 1m to tak troszeczkę duuużo 20 cm to max albo jeszcze bliżej... mi tak spawali tłumnik i coś tam jeszcze bez ściągania klem.. i nic się nie dzieje :)21
był ZJ4.0`93LPG,31x10,5KL71,13000lbs
jest Y61`99/01SE 35``,itd
https://picasaweb.google.com/piojeep

Awatar użytkownika
Radac
 
 
Posty: 125
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 3:02 am
Lokalizacja: South London- New York Gdanski

Re: Spawanie a elektronika

Post autor: Radac » ndz kwie 11, 2010 4:03 pm

saleta pisze:to wszystko zależy gdzie masę przypniesz od migomatu jak blisko miejsca spawania to prąd nie idzie ci przez cale auto i wtedy nawet nie musisz klem ściągać jak daleko to sory prąd przepierdzieli Ci przez furę i może coś popalić....


Fakt i prawda :)2 zapomnialem do pisac
VeryDiscovery `01 Td5 - to Radaca padaca

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość