Witajcie
Jeżdzi ktos z Was na takim zestawie
Zostawione drazki skretne tylko podkrecone i do tego nowe dłuższe spreżyny? Jak to sie zachowuje? Auto nie stoi dupa wyzej?
Jak na czarnym?
pozdro
Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
Moderator: Mroczny
Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
odpisywałem Ci Sylwestrze na @ ale odpowiem Ci na forum
Każdy z producentów zawieszeń zna ograniczenia aut z przednim niezależnym zawieszeniem i dla tego sprężyny są produkowane w takiej konfiguracji, żeby dało się wypoziomować auto poprzez korekcje drążków skrętnych i żeby auto nie wyglądało jak ,, tropiący pies’’ - to pierwsza sprawa.
Druga i to bardziej istotna to, że wielu osobom wydaje się że drążki skrętne HD dają lift - nic bardziej mylnego. Nowe wzmocnione drążki skrętne nie dają liftu, montuje się je ze względu na dodatkowe obciążenie auta wyciągarką czy zderzakiem. Lift uzyskujemy poprzez regulacje drążków skrętnych i przestawienie geometryczne wahaczy. Innym mitem powielanym przez osoby którym się wydaje,że drążki skrętne HD dają lift jest to,ze trzeba zamontować nowe amortyzatory + 2". To jest bzdura. Konstrukcja zawieszenia w aucie z drążkami skrętnymi i dwoma wahaczami nie pozwala na zwiększenie skoku pracy zawieszenia, tak wiec amortyzator seryjny i nowy heavy duty z katalogu OME, Dobinsons Trail Master Ironman itp będzie miał zbliżoną długość i skok tłoczyska. Wyjątkiem od tej reguły jest tuning polegający za zamontowaniu podkładki dystansowej pod górny sworzeń wahacza lub montaż nowych tuningowych wahaczy np. Calmini.
Faktem też jest, że na nowych drążkach heavy duty autem się lepiej porusza po wyjebach. Drązki HD są średnio grubsze o 1.5 lub 2.0mm od seryjnych. Ich charakterystyka pracy jest ,, twardsza'' i po prostu przednia zawiecha mniej dobija o doboje. Ponadto na drążkach HD auto nie ma takiej tendencji do nurkowania podczas hamowania, czy przechyłów bocznych podczas pokonywania zakrętów...

Każdy z producentów zawieszeń zna ograniczenia aut z przednim niezależnym zawieszeniem i dla tego sprężyny są produkowane w takiej konfiguracji, żeby dało się wypoziomować auto poprzez korekcje drążków skrętnych i żeby auto nie wyglądało jak ,, tropiący pies’’ - to pierwsza sprawa.
Druga i to bardziej istotna to, że wielu osobom wydaje się że drążki skrętne HD dają lift - nic bardziej mylnego. Nowe wzmocnione drążki skrętne nie dają liftu, montuje się je ze względu na dodatkowe obciążenie auta wyciągarką czy zderzakiem. Lift uzyskujemy poprzez regulacje drążków skrętnych i przestawienie geometryczne wahaczy. Innym mitem powielanym przez osoby którym się wydaje,że drążki skrętne HD dają lift jest to,ze trzeba zamontować nowe amortyzatory + 2". To jest bzdura. Konstrukcja zawieszenia w aucie z drążkami skrętnymi i dwoma wahaczami nie pozwala na zwiększenie skoku pracy zawieszenia, tak wiec amortyzator seryjny i nowy heavy duty z katalogu OME, Dobinsons Trail Master Ironman itp będzie miał zbliżoną długość i skok tłoczyska. Wyjątkiem od tej reguły jest tuning polegający za zamontowaniu podkładki dystansowej pod górny sworzeń wahacza lub montaż nowych tuningowych wahaczy np. Calmini.
Faktem też jest, że na nowych drążkach heavy duty autem się lepiej porusza po wyjebach. Drązki HD są średnio grubsze o 1.5 lub 2.0mm od seryjnych. Ich charakterystyka pracy jest ,, twardsza'' i po prostu przednia zawiecha mniej dobija o doboje. Ponadto na drążkach HD auto nie ma takiej tendencji do nurkowania podczas hamowania, czy przechyłów bocznych podczas pokonywania zakrętów...
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
hehehe dzieki Bartek
Musiałem wyjechać z firmy i nie sprawdziłem skrzynki
Musiałem wyjechać z firmy i nie sprawdziłem skrzynki

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
dodam tylko że w tym przypadku wypada zastosować dłuższe amortyzatory tylne
Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
wiem
jeżeli wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu się pochwale

jeżeli wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu się pochwale

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"
a jakie sprężynki i amory zakładasz na tył
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość