Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Frontera, Monterey

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: CrOOchy » czw kwie 22, 2010 9:55 am

Witajcie

Jeżdzi ktos z Was na takim zestawie

Zostawione drazki skretne tylko podkrecone i do tego nowe dłuższe spreżyny? Jak to sie zachowuje? Auto nie stoi dupa wyzej?
Jak na czarnym?


pozdro
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: Eskapada » czw kwie 22, 2010 11:44 am

odpisywałem Ci Sylwestrze na @ ale odpowiem Ci na forum

:)21

Każdy z producentów zawieszeń zna ograniczenia aut z przednim niezależnym zawieszeniem i dla tego sprężyny są produkowane w takiej konfiguracji, żeby dało się wypoziomować auto poprzez korekcje drążków skrętnych i żeby auto nie wyglądało jak ,, tropiący pies’’ - to pierwsza sprawa.
Druga i to bardziej istotna to, że wielu osobom wydaje się że drążki skrętne HD dają lift - nic bardziej mylnego. Nowe wzmocnione drążki skrętne nie dają liftu, montuje się je ze względu na dodatkowe obciążenie auta wyciągarką czy zderzakiem. Lift uzyskujemy poprzez regulacje drążków skrętnych i przestawienie geometryczne wahaczy. Innym mitem powielanym przez osoby którym się wydaje,że drążki skrętne HD dają lift jest to,ze trzeba zamontować nowe amortyzatory + 2". To jest bzdura. Konstrukcja zawieszenia w aucie z drążkami skrętnymi i dwoma wahaczami nie pozwala na zwiększenie skoku pracy zawieszenia, tak wiec amortyzator seryjny i nowy heavy duty z katalogu OME, Dobinsons Trail Master Ironman itp będzie miał zbliżoną długość i skok tłoczyska. Wyjątkiem od tej reguły jest tuning polegający za zamontowaniu podkładki dystansowej pod górny sworzeń wahacza lub montaż nowych tuningowych wahaczy np. Calmini.

Faktem też jest, że na nowych drążkach heavy duty autem się lepiej porusza po wyjebach. Drązki HD są średnio grubsze o 1.5 lub 2.0mm od seryjnych. Ich charakterystyka pracy jest ,, twardsza'' i po prostu przednia zawiecha mniej dobija o doboje. Ponadto na drążkach HD auto nie ma takiej tendencji do nurkowania podczas hamowania, czy przechyłów bocznych podczas pokonywania zakrętów...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: CrOOchy » czw kwie 22, 2010 12:19 pm

hehehe dzieki Bartek

Musiałem wyjechać z firmy i nie sprawdziłem skrzynki :)2
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: wojtekkk » czw kwie 22, 2010 2:54 pm

dodam tylko że w tym przypadku wypada zastosować dłuższe amortyzatory tylne
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: CrOOchy » czw kwie 22, 2010 5:45 pm

wiem :)21

jeżeli wszystko dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu się pochwale 8)
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
wojtekkk
Posty: 1775
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'

Re: Seryjne podkrecone drazki + nowe spręzyny +2"

Post autor: wojtekkk » pt kwie 23, 2010 5:14 am

a jakie sprężynki i amory zakładasz na tył
zwolennik bfgoodrich
http://www.mazury4x4.pl
montek się tworzy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość