
PS
Tak poszukiwałem przyczyny terkotania skrzyni biegów - po dwukrotnym rozbieraniu przez dwóch niezależnych fachowców, bez odnalezienia przyczyny postanowiłem poczekać "aż coś odpadnie - poznam przyczynę i naprawię"




to było 4 lata temu




Moderator: Marcin-Kraków
A znasz może jakiś numer lub nazwę tej pompy wtryskowej boscha z honka abym miał jakiś punkt zaczepienia do szukania tego zaworka? W instrukcji obsługi silnika pada jedynie nazwa "osprzęt/pompa Bosch" bez jakichkolwiek szczegółów...wieprzowina pisze:jest zaworek w pompie, łatwy do wymiany. Wygląda mniej więcej takwojas pisze:Mowisz o zaworku zwrotnym w gruszce do pompowania paliwa (przed filtrem paliwa) czy jest przy pompie jakis jeszcze zaworek?
http://allegro.pl/zawor-out-zwrotny-pom ... 34056.html
(aukcja przypadkowa - to niekoniecznie ten zawór)
Aczkolwiek sądzę że problemem jest nie zaworek, a zapowietrzanie się pompy - choćby na tej nieszczęsnej gruszce.
Jak byś zobaczył przełącznik baków od honka przestałbyś go oskarżaćMisiek Cypr pisze:Ja bym obstawial zawor/przelacznik bakow. Skoro z przewodow nie cieknie, przyjzyj sie jemu, sam kiedys doswiadczylem demontazu system paliwowego calego, do zasilania kotla opalanego naprzemiennie paliwem HFO/MDO/Odpadami olejowymi.
Tradycję podtrzymał Ajax (sgt.sly), który nabył zawór od Ciebie i posiadał go aż przez około miesiącwieprzowina pisze: @Wojas - myślałem że podtrzymasz tradycję tego zaworu i puścisz go dalej w stanie nieużywanym, po tym jak już pozbędziesz się honkerów. Tak jak ja, A.F. od którego zawór mam i pewnie sprzedawca od którego A.F. zawór nabył....
Dziwne nie jest... Stare mniej się je...bio.wojas pisze:najlepsze jest to, ze mon WYMAGA silnikow euro 3 i nie chce silniejszego adcr'a.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość