Honker
Moderator: Marcin-Kraków
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw lut 24, 2005 8:38 pm
krisi pisze:Władek pisze:wieprzowina pisze:a rozwiązałeś Władku problem ramy czy uznałeś że instalacja reflektora 1000 watowego będzie wystarczającym elementem konstrukcyjnym?

Rama pojedzie do oględzin jak śniegi zejdom, panie, bo to inaczej na nic całe patrzenie. A co reflektora - poczekajta, zobaczym się w nocy "oko w oko", ocenita Chopy, co to mieć takom lampke...

a ze tak zapytom to z czego ty go popędzisz? przeca top zeżre ze 80 amperów..... większość alternatorów daje 60 amperów

?

Ano mam nadzieję, że znajdę alternator na 90 amper... Widział kto taki kiedy?
Władek - Kraków
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » czw lut 24, 2005 8:46 pm
Disco 300 ES
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw lut 24, 2005 9:03 pm
no tak Jery ale..musiałby wszystko powyłączać , łącznie z silnikiem

żeby te 1000W mieć

a zazwyczaj takiej lampy nie używa sie w dzień więc dolicz światła ito itd.....
a swoją drogą leży u mnie taka żarówa 850 W ....myślałem że będzie jakoś super świecić..... świeci tak samo jak 75w czy 100w ale za to nadaje sie bezbłędnie do ogrzewania samochodu

albo zrobienia grila elektrycznego

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw lut 24, 2005 9:11 pm
krisi pisze:no tak Jery ale..musiałby wszystko powyłączać , łącznie z silnikiem

żeby te 1000W mieć

a zazwyczaj takiej lampy nie używa sie w dzień więc dolicz światła ito itd.....
a swoją drogą leży u mnie taka żarówa 850 W ....myślałem że będzie jakoś super świecić..... świeci tak samo jak 75w czy 100w ale za to nadaje sie bezbłędnie do ogrzewania samochodu

albo zrobienia grila elektrycznego

Nie, rzecz jest w czym innym. Mam już alternator na jedynie 90 amper, ale na 12V. "robi" dobrze. Muszę mieć dodatkowy alternator na 24V i 90 amper, coby zasilić reflektor.
Władek - Kraków
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » czw lut 24, 2005 9:12 pm
Chodzi tylko o wymiane alternatora 45 na 90.
Disco 300 ES
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw lut 24, 2005 9:48 pm
wow...... z mielca...hmm musze kolesi popytać, moze ktoś coś takeigo motał .
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » czw lut 24, 2005 9:57 pm
Badałem to rozwiązanie, nie wchodzi w grę z uwagi na gabaryty urządzenia, nie miałbym czym tej prądnicy zasilać.
Władek - Kraków
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » czw lut 24, 2005 11:05 pm
zasilać? czy napędzać?
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » sob lut 26, 2005 2:27 pm
wieprzowina pisze:zasilać? czy napędzać?
Oczywiście napisałem nieprecyzyjnie: napędzać

Władek - Kraków
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » sob lut 26, 2005 5:04 pm
pomysł jest raczej trudno wykonalny. Na wolnych obrotach alternator nie zasili tej lampy, bezsensownie obciążać silnik napędzaniem dodatkowych alternatorów, od lampy która będzie użyta pewnie bardzo rzadko - zwiększy to bardzo apetyt na paliwo - lepiej zrobić elektroniczną przetwornicę (trudna sprawa - duża moc), lub zainstalować na pace dwa akumulatory, które normalnie będą podłączone do instalacji się ładować, a gdy będziesz chciał załączyć światło przełączyć w szereg - tylko czy lampa będze dobrze działać na 24 V. No i najważniejsze pytanie - po co...
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » sob lut 26, 2005 8:02 pm
proponuje zamontowac na pace agregat pradotworczy

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » sob lut 26, 2005 8:11 pm
suziXL pisze:proponuje zamontowac na pace agregat pradotworczy

Ha
ha
ha
Qń by się uśmiał!
A na poważnie - żadnego agregata nie chcę. Czy rzeczywiście alternator 24V 100A daje tekie obciążenia dla silnika?
Władek - Kraków
-
Hopper
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: sob sie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa / Londyn
Post
autor: Hopper » pn lut 28, 2005 8:26 pm
A wracajac do tematu spotkania to kiedy i gdzie????

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » wt mar 01, 2005 8:37 am
coni pisze:A może połowa kwietnia????Wstępnie?//?!!!
ja jestem za....miejmy nadziej eże bedzie już jakotako ciepło.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Qbosh
-

- Posty: 168
- Rejestracja: śr lut 05, 2003 5:56 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbosh » wt mar 01, 2005 11:31 am
połowa kwietnia jest ok - jak nie bedzie trzesienia ziemi to powinienem sie juz wyrobić z remontem - w sam raz na testy bedzie

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » czw mar 03, 2005 7:33 pm
tylko powiedzcie koledzy którym mam przyjechać?

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Qbosh
-

- Posty: 168
- Rejestracja: śr lut 05, 2003 5:56 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbosh » czw mar 03, 2005 9:53 pm
przyjedź czerwonym - zawsze chcialem zobaczyć wersje 4032

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » pt mar 04, 2005 2:19 pm
hihi
ale wiesz że to nie jest orginał ..tylko ..no co bede pisał i tak wszyscy wiedzą

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Metale

- Posty: 542
- Rejestracja: ndz sty 18, 2004 5:39 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Metale » pt mar 04, 2005 3:07 pm
moralez pisze:krisi pisze:a moze NOWY kolega uzupełni swój profil o wpisanie miasta....wszystkim będzie łatwiej.
hmm.................... lublin

Zgadza się-Lublin

Skąd wiedziałeś?
Już uzupełniłem swój profil-przepraszam za przeoczenie

-
Qbosh
-

- Posty: 168
- Rejestracja: śr lut 05, 2003 5:56 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbosh » pt mar 04, 2005 6:27 pm
krisi pisze:hihi
ale wiesz że to nie jest orginał ..tylko ..no co bede pisał i tak wszyscy wiedzą

ja mam oryginalny silnik z BMW

a jeśli chodzi o Twoj to ciekawość mnie zzera jak to wszystko jest zrobione
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » sob mar 05, 2005 5:12 pm
całkiem normalnie

szlifierka , spawarka, tokarz od wałów....troszku stali różnej maści.... i 2,5 miesiąca motania

...moze keidyś poskanuje fotki , jak znajde dobry skaner
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Qbosh
-

- Posty: 168
- Rejestracja: śr lut 05, 2003 5:56 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbosh » ndz mar 06, 2005 8:41 pm
krisi pisze:całkiem normalnie

szlifierka , spawarka, tokarz od wałów....troszku stali różnej maści.... i 2,5 miesiąca motania

...moze keidyś poskanuje fotki , jak znajde dobry skaner
zrobiłem w życiu pare rzeczy i wiem ze to nigdy tak normalnie i prosto nie jest

a ponieważ miotam sie przy swoim lubie popatrzeć na rozwiązania u innych...to mniej kosztuje...jak to było - uczmy się na błędach innych.sami wszystkich popełnić nie zdążymy

-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » ndz mar 06, 2005 9:12 pm
samo skrucenie było naprawde proste, przy okazji dokończyłem blacharke i malowanie na jeden kolor...
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
Qbosh
-

- Posty: 168
- Rejestracja: śr lut 05, 2003 5:56 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbosh » pn mar 07, 2005 12:50 pm
tak się dopytuje bo jestem w trakcie ( czytaj chcialbym być w trakcie ) roboty nad silnikiem i buda ( wersja sanitarka ). jak zdarlem derme ze scian to z przerazeniem stwierdzilem ze moglbym w niektorych miejscach pieczarki hodowac. praktycznie buda jest do rozebrania i zlozenia od nowa. a poniewaz brak czasu i szelestów...zacząłem więc myslec o sciagnięciu budy i zrobieniu z tyłu czegos w rodzaju pikapa - czyli kabina + paka na tył. Tak na oko robota niezbyt skomplikowana ( skracał go nie będę ) tak jak piszesz - szlifierka, spawarka troche profili i sklejka...
...ale z drugiej strone troche się boję wrąbać w jakaś głupote...pozatym chce zachować włąściwą kolejność - najpierw silnik i naped potem hamulce i dopiero karoseria. tymczasem dzis napadało 50 cm sniegu i nie chce przestac ...
...wiec siedze i patrze przez okno jak snieg mi samochod zasypuje ...a czas sie kurczy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość