Tarpan Honker 4011 - pytania laików
Moderator: Marcin-Kraków
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
witam mam pytanko - ostatnio po małym upalaniu mojego honka poszły dwie poduszki pod skrzynia redukcyjna (tzn jedna strona w zasadzie nie trzyma i ręką podnosze skrzynie do góry)... A teraz moje pytanie - gdzie mogę kupic te poduchy ? może pasują od czegoś innego ? no i czy zmieniać te 2 co poszły czy wszystkie
??

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
haaa no to super.... bardzo dobra wiadomość bo juz mialem stracha ze bede tego szukal (nie wiem gdzie)...
a co do wajch od reduktora to wlasnie mialem takie objawy tj po załączeniu reduktora a nie daj boze jeszcze blokady to walilo niesamowicie... i jaka byla moja radosc jak okazalo sie ze to tylko te poduchy....
dzieki

dzieki
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
witam ponownie.... poduchy pod skrzynia wymienione
problem tym razem pojawił się gdzie indziej... ostatnio troche chyba zaostro poskakałem i co się okazało przedni most nie wiem jakim sposobem wali mi w miske olejową (hmm no moze nie centralenie w miske ale obtarta jest cała krawędz czyli troche miski i nawet bloku)... poduchy pod silnikiem wydają się byc OK, te gumowe odboje na resorze też są OK i w sumie glupi jestem jak to się dzieje...
dodam ze honk 2,5 TD iveco 94 r. - moze ten silnik jest zaduzy i przy ostrej jezdzie nie miesci sie na dole...
??

problem tym razem pojawił się gdzie indziej... ostatnio troche chyba zaostro poskakałem i co się okazało przedni most nie wiem jakim sposobem wali mi w miske olejową (hmm no moze nie centralenie w miske ale obtarta jest cała krawędz czyli troche miski i nawet bloku)... poduchy pod silnikiem wydają się byc OK, te gumowe odboje na resorze też są OK i w sumie glupi jestem jak to się dzieje...
dodam ze honk 2,5 TD iveco 94 r. - moze ten silnik jest zaduzy i przy ostrej jezdzie nie miesci sie na dole...

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
no wlasnie wczoraj patrzylem - niby wszystko gra i jest na swoim miejscu... a jednak... na oko wyglada ze poprostu nie lubi ten sprzet zaostej jazdy...
a przy okazji mam pytanie odności tej miski olejowej... ona jest tak nisko ze w zasadzie atakując ostre błoto np w duzej koleinie michą mozna niezle pojechać po ziemi... jest na to jakis patent coby troche to zabezpieczyć ?

a przy okazji mam pytanie odności tej miski olejowej... ona jest tak nisko ze w zasadzie atakując ostre błoto np w duzej koleinie michą mozna niezle pojechać po ziemi... jest na to jakis patent coby troche to zabezpieczyć ?
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
dziwne -ten most był bezkolizyjny. Mam jszcze jedno pytanie - masz silnik iveco - czy masz taką śmieszną miskę, jakby leżący blaszany kanister? Bo taka była specjalnie dostosowana do honka (od jakiejś włoskiej motopompy z silnikiem iveco - pierońsko droga w motorpolu)
Może ten silnik u Ciebie to przeszczep?
ratuje Cię zamontowanie dodatkowych odbojów na ramie skierowanych na dół do resorów w połowie 3/4 długości resora
http://img255.imageshack.us/img255/5872 ... 091gp5.jpg
co do osłony misku olejowej to oryginalny gril ją osłania
http://img404.imageshack.us/img404/2383 ... 859qx3.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/2508 ... 026zj0.jpg
Może ten silnik u Ciebie to przeszczep?
ratuje Cię zamontowanie dodatkowych odbojów na ramie skierowanych na dół do resorów w połowie 3/4 długości resora
http://img255.imageshack.us/img255/5872 ... 091gp5.jpg
co do osłony misku olejowej to oryginalny gril ją osłania
http://img404.imageshack.us/img404/2383 ... 859qx3.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/2508 ... 026zj0.jpg
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
fotki fuper az milo popatrzec...
u mnie juz to tak ładnie nie wyglada....
:) co do miski olejowej wlasnie wyglada jak kawalek kwadratowego kanistra z tym ze ten oto kanister jest strasznie nisko zawieszony - w zasadzie mozna powiedziec ze dochodzi mniej wiecej do połowy mostu....
no ale jedno pewne - silnik nie byl tam motany i jest oryginalnie mocowany.... grill tez ale niestety nie ma nic odd dołu


no ale jedno pewne - silnik nie byl tam motany i jest oryginalnie mocowany.... grill tez ale niestety nie ma nic odd dołu
- NORBO
- jestem tu nowy...
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 12:28 pm
- Lokalizacja: "DŁUTEK" - ndm
Witam - jesten znowu na forum bo weekend okazał sie być mardzo męczący...
Podjeżając pod ostrą chopkę z 11 załogantami... URWAŁEM tylne koło...
:) poszła półoś i pękła tak niefortunnie że w żaden sposób nie dało się jej wyjąć... w każdym razie efekt taki że w terenie rozbijałem most coby wybić półoś i na sztuke wsadzić Żukowską... do domu dojechalem o 4 rano ale mam teraz problem.
1) gdzie można kupić tą półoś ?
2) czy w sprzedaży jest ona razem z łożyskiem
3) może ktoś ma na sprzedaż taki komplet ?
4) a może szukać całego mostu ?
hellp....
Podjeżając pod ostrą chopkę z 11 załogantami... URWAŁEM tylne koło...

1) gdzie można kupić tą półoś ?
2) czy w sprzedaży jest ona razem z łożyskiem
3) może ktoś ma na sprzedaż taki komplet ?
4) a może szukać całego mostu ?
hellp....

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Dołączam do pytań. Mój problem to reduktor BorgWarnera zespolony bezposrednio ze skrzynią biegów od silnika Iveco 2,5 TD. Muszę go rozebrać ,aby dokonać obdukcji i postawić diagnozę. Zdemontowałem wszystkie mocowania bezpośrednio łączące się z reduktorem i nie wiem teraz czy jest on połączony ze skrzynią wspólnym wałem? Czy aby dostać się do jego wnętrza trzeba zdemontoać całą skrzynię biegów? Ktoś z was próbował tej sztuczki?
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- robertpoznań
-
- Posty: 194
- Rejestracja: sob paź 14, 2006 8:56 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Cześć kolego.Widzę że jesteś z WLKP, ja mam takie mocowanie i jeszcze trzy oryginalne rury mocujace dodatkowo,jeśli chcesz zobaczyć je w Poznaniu to daj znać na priva.Nikt pisze:![]()
Ma może ktoś zdjęcie stelaża na koło zapasowe (tego z rury) ?
Honker Poznań
http://honkerteam.pl/
http://honkerteam.pl/
Ten katalog:
http://img257.imageshack.us/img257/2884 ... 691ig8.jpg
To tylko spis części z numerami, czy rysunki też są?
http://img257.imageshack.us/img257/2884 ... 691ig8.jpg
To tylko spis części z numerami, czy rysunki też są?
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
zbiorniki są takie same więc czujniki chyba te same zostawili , wyglądają na polonezowe ale ramię z pływakiem jest prawdopodobnie dłuższe 

Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl
http://www.4x4.szczecin.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości