blokada mostu

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: blokada mostu

Post autor: Darek... » wt mar 24, 2009 3:09 pm

i zawracać w miejscu :)21 było już :)13
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: blokada mostu

Post autor: Krees » wt mar 24, 2009 5:13 pm

Linki - podobnie działa ESP jak pamiętam, przyhamowuje koło tracące przyczepność.
Chodzi mi o subiektywne wrażenie z jazdy, odkąd mam tylną blokadę, tak jakoś wychodzi, że rzadziej potrzeba zapinać centralną, staram się to robić jak najmniej, żeby nie przeciążać niepotrzebnie mechanizmów. Oczywiście, że przy niezapiętej blokadzie centralnej tylna nie będzie pracowała tak skutecznie. Przyczepność traci któreś z przednich kół. Efekt uboczny - w szybszych zakrętach tył potrafi uciec, w wolniejszych, ale na bucie pokonywanych (zwłaszcza na mniej przyczepnej nawierzchni) - ucieka przód.
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: blokada mostu

Post autor: A.F. » wt mar 24, 2009 5:19 pm

Krees pisze:Linki - podobnie działa ESP jak pamiętam, przyhamowuje koło tracące przyczepność.
Dokładnie tak.
Jeździłem niedawno nowiutkim LR Freelanderem, diesel, w dodatku z automatem :)23
Pojechałem w teren gdzie Honker daje radę, ale nie całkiem lajtowo.
Myślałem, że taki LR na szosowych oponach, bez reduktora i tylko z elektronicznym wspomaganiem trakcji polegnie w przedbiegach.
Otóż nie. Powiem nawet, że byłem mocno zdziwiony, jak to wszystko działa w błocie i głębokim piachu :)2
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: blokada mostu

Post autor: Krees » wt mar 24, 2009 5:52 pm

Ponoć na samym ESP w terenie masz szybko upieczone hamulce. Albo w tym felerku coś jeszcze siedzi, albo za mało jeździłeś i zdążyło ostygnąć.
Tak, czy siak, dyfer dostaje w dupę mocno i niepotrzebnie wg mnie.
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: blokada mostu

Post autor: wieprzowina » czw mar 26, 2009 1:07 pm

Mam oryginalną 100% blokadę tylnego mostu. Fajna sprawa. Co do dorabiania. Do mostów starego typu nie ma za bardzo sensu - za liche są półośki. Była latami do sprzedania (zresztą w Krakowie) taka blokada przerobiona z tarpana rolnika na honkera, ale jakoś sprzedać się nie chciała. O "automatycznej" a właściwie krzywkowej blokadzie z uaza opinie są różne. Na pewno z powodów bezpieczeństwa i tego że most honka nie jest rozłączany nie można jej użyć w przednim moście.

Nawet w przypadku nowych mostów blokada jest w wersji z mocniejszym mostem (odpowiednik lublinowskiego 3,5t) Ma grubsze półosie, mocniejszy czterosatelitowy mechanizm różnicowy. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to elektryczny siłownik włączający. Ale jest na zewnątrz mostu, więc łatwo go naprawić albo zmodyfikować (w zasadzie po uszczelnieniu obudowy problemy znikają), w ostateczności wypierniczyć i zamontować cięgno.
Gdybym nie miał i myślał o prostej blokadzie tylnego mostu, chyba rozdzieliłbym linki ręcznego hamulca i zrobiłbym dwie dźwignie, by blokować to koło które traci przyczepność. Może prymitywne ale chyba skuteczne.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: blokada mostu

Post autor: A.F. » czw mar 26, 2009 1:32 pm

W zasadzie można by wyjąć cały układ hamulowy z ABS/ESP/TC z jakiegoś rozwalonego Freelandera i spróbować założyć to do Honka.
I mieć automatyczne blokowanie ślizgającego się koła 8)
Ale może niech kto inny spróbuje, ja mam zaległą klimę do zamontowania :)21
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: blokada mostu

Post autor: wieprzowina » czw mar 26, 2009 1:48 pm

Sterownik tego układu albo jest zaimplementowany w głównym kompie a jeśli nawet nie to i tak związany z nim i miliardem pozostałych czujników.
Moja zaległa klima wjeżdża początkiem tygodnia. Zdobyłem orginalne mocowanie kompresora do 4ct90 (jest połączone ramką z łapami silnika), nowy pasujący kompresor i dodatkowe trzecie koło pasowe dokręcane do tego które jest w andorii. Zabawne ale z całego kompletu jak narazie kółko było najdroższe.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: blokada mostu

Post autor: A.F. » czw mar 26, 2009 1:54 pm

wieprzowina pisze:Sterownik tego układu albo jest zaimplementowany w głównym kompie a jeśli nawet nie to i tak związany z nim i miliardem pozostałych czujników.
Wiem, ale może ktoś się szarpnie 8)
wieprzowina pisze:Moja zaległa klima wjeżdża początkiem tygodnia.
:)2
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
jjg-jarek
Posty: 614
Rejestracja: czw mar 26, 2009 5:14 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: blokada mostu

Post autor: jjg-jarek » sob mar 06, 2010 4:52 pm

Odwiedzaj szroty i złomy oglądaj Tarpany, wbrew pozorom dość dużo było tych z blokada mostu, aby było śmieszniej za siłownik zastosowano włącznik elektromagnetyczny rozrusznika z rodziny żuk/nysa/tarpan, wypuścili nawet serie polonezów z blokada...ale to było w ramach jakiś testów...

Awatar użytkownika
jjg-jarek
Posty: 614
Rejestracja: czw mar 26, 2009 5:14 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: blokada mostu

Post autor: jjg-jarek » ndz mar 07, 2010 12:13 pm

to z linkami było już ćwiczone...bardziej skomplikowane to hydrauliczny ręczny odzielny na każde kolo...było i na tym portalu o tym...

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » śr mar 10, 2010 7:25 pm

nie łatwiej zrobić przeszczep mostów na mocniejsze i z 100% blokadą lub blokadami niż bawić sie w puzzle z elektronicznym szitem :)16 ?>
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Wilki
Posty: 358
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:33 am
Lokalizacja: Opole

Re: blokada mostu

Post autor: Wilki » śr mar 10, 2010 8:05 pm

Michał...G pisze:nie łatwiej zrobić przeszczep mostów na mocniejsze...>
a propos, czy mógłbyś sie podzielić bardziej szczegółowymi informacjami jak to zrobiłeś. Gdzie występują trudności, co przerobić, co dorobić, trochę zdjęć :)21

Jak się ładnie postarasz to medal dostaniesz od Honkerowych braci :wink:

PS. Przeglądałem Twoje zdjęcia i filmy. Zawiecha robi super!
Życie opieram na dobrych ludziach, nie na plastikach. Nie zamieniaj gęby w kibel, bo wtedy śmierdzi.

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: blokada mostu

Post autor: CrOOchy » czw mar 11, 2010 8:37 am

u Michała to prościzna :)21

kupił robura, a patrola na podwórku miał :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
jjg-jarek
Posty: 614
Rejestracja: czw mar 26, 2009 5:14 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: blokada mostu

Post autor: jjg-jarek » czw mar 11, 2010 2:58 pm

pisaliście ze jakiś wasz znajomy kupił Robura...rozumiem ze 4x4 zastanawiam się nad czymś takim co wiecie o takiej bryczce? Dałem temat na forum ale skończyło sie na tym ze słyszałem podobno itd...

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: blokada mostu

Post autor: CrOOchy » czw mar 11, 2010 5:27 pm

z robura to tylko reduktor :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » pt mar 26, 2010 3:29 pm

Wilki pisze:
Michał...G pisze:nie łatwiej zrobić przeszczep mostów na mocniejsze...>
a propos, czy mógłbyś sie podzielić bardziej szczegółowymi informacjami jak to zrobiłeś. Gdzie występują trudności, co przerobić, co dorobić, trochę zdjęć :)21

Jak się ładnie postarasz to medal dostaniesz od Honkerowych braci :wink:

PS. Przeglądałem Twoje zdjęcia i filmy. Zawiecha robi super!

Nie ma sprawy najlepiej się na gg odezwij 7764250 bo na forum to sporadycznie zaglądam:)
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » sob mar 27, 2010 12:54 am

w skrócie wielkim:
1. Cała kompletna rama(mosty koła zawieszenie) od nissana patrola GR Y60 wersja długa
2. Honker sztuk 1. bez mostów i zawieszenie
3. Dokładne wymierzenie długości ramy honkera i patrola Gr - stwierdzenie iż rama patrola jest dłuższa od honkerowej o około 20cm. Wymierzenie zawieszenia patrolowego i wymierzenie ramy honkera, z wynikiem pozytywnym, wycinanie elementów zawieszenie(kielichy sprężyn) i wpasowanie ich do ramy honkerowej zwiększając rozstaw osi do 3 metrów.
4 Tylne zawieszenie: Wykorzystanie pozostałych mocowań resoru do ramy(wraz z ich solidnym wzmocnieniem aby się nic nie urwało), do zamocowania drążków prowadzących most. Wycięcie z ramy patrola mocownia do drążka pharanda i przeczep do ramy honkerowej( dopasowanie drążka pharanda) zmienienie rozstawu kielichów sprężyn na moście patrolowym ponieważ rama honkerowa jest dużo węższa od patrolowej i trzeba to dopasować, w naszym przypadku rozszerzono rozstaw sprężyn, Ważne to aby ustawić most pod odpowiednim kątem tutaj była sprawa ułatwiona ponieważ został most ustawiony idealnie tak samo jak w patrolu orginalnie jest
5. Przednie zawieszenie: Tutaj kielichy na moście idealnie pasują więc nie było jakichkolwiek zmian w ich rozmieszczeniu, z tym że w przednim zawiasie trzeba uwzględnić kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy, u nas jest to rozwiązane iż została dorobiona belka obniżająca w miejscu mocowania wahacza kutego do ramy, przy okazji belka posłużyła jako mocowanie skrzyni biegów, a więc w tym miejscu rama została nieznacznie obniżona, a przy tym zostało przerobione mocowanie przy moście wahacza tak aby były odpowiednie kąty. Konieczna jest przekładnia kierownicza od patrola GR inna nie będzie pasowała.
6. Reduktor, jako że wyjście przedniego wału jest w oryginale po lewej stronie to konieczne jest zastosowanie dowolonego reduktora z wyjściem na prawą stronę tak jak jest główka mostu w patrolu, tutaj już dowolność jest wg uznania, my wybraliśmy reduktor robura ze względu na fabryczne PTO oraz jego prostote i trwałośc, no i wiadomo aby zamocować trzeba zrobić mocowanie tutaj aby zbyt nie kombinować zostało mocowanie dostosowane do oryginalnego.
5 wały napędowe" tutaj już trzeba wszystko znowu wymierzyć i skrócić wały napędowe tak aby pasowały.
6. Silnik tutaj też dowolność lecz poniżej 100KM to szkoda zachodu, fakt że to wtedy jeździ ale tylko jeździ bez jakiejś rewelacji na początku była 300 od "kaczki" aż zdechła samochód fajnie jechał do pierwszego wyjazdu w teren później ten silnik tylko napędzał, został zmieniony na 2,9 Tdi jak teraz jeździ to może się wypowiedzieć Kolega @robertpoznań. Ja osobiście nie narzekam silnik daje rade.

Aaa sprężynyy Tylne są od patrola Y61(dzis montowane auto poszło "trochę do góry"- jak się nie ułożą trzeba będzie obniżyć :)16 długiego a przednie na zamówienie w pospringu lub polspringu robione nie pamiętam już nawet dokładnie :)21
Ale dostrojenie zawieszenia to już indywidulane czyt. od zasobności portfela

aa i toczy się obecnie na 35" 12.50 r15 Maxxis Creep Clawrer

A z przeróbek jakie ostatnio były to został skrócony tył, a na ostatnim rajdzie straciliśmy całkiem dach(połamał się od drzewa) więc będzie robiona klatka bezpieczeństwa, ale to sądzę że założę osobny wątek jak się prace nad tym zaczną wkazdym razie nie będzie to Rusztowanie nałożone na samochód tak jak to w przypadku honkerów z fabryczną klatką, upodobniając przy tym honkera do stara 266 :)21 wstępny zarys to będzie wudowanie klatki w nadwozie auta :wink:

Aaa i o usterkach w układzie napędowym od czasu przeróbki a było to chyba 5 lat temu jak dobrze pamiętam w sumie to już nie pamiętam kiedy to było, ale na ostatnim wypadzie zabiłem przegub :)16 noo i tyle hmm z wad jakie maja mosty patrola to mogę wymienić że własnie gdy ów przegub pęka to jest duże prawdopodobieństwo iż zniszczy on wielkoklin półosi na którym jest on osadzony.
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: blokada mostu

Post autor: sebeks » pn mar 29, 2010 10:57 pm

że się tak zapytam, są gdzieś foty z prac ?
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » wt mar 30, 2010 10:04 pm

Wklejam swoje posty, które jakiś czas temu pisałem nie pamiętam już kiedy:

Jak w temacie mam zamiar mniejwiecej pokazac drobne modyfikacje honkera jakie zostaly w nim dokonane. Niestety nie posiadam jego zdjęc z samego początku ale postaram się to opisac w kilku slowach: FSR Tarpan-Honker 1500 dach z laminatu odpadajacy przy kazdej mijance z wiekszym autem bylo trzeba go trzymac Grin zawiesznie tylnie zerwane jeden resor byl w dobrym stanie drugi nie przednie klapnięte na maksa Tongue Opony początkowo to stomil ale zmienione na 31" BFG At które byly praktycznie lyse ale auto nabralo "bojowego wyglądu Shocked kolejną a w zasadzie pierwszą poważną modyfikacją była wymiana silnika z poldożera na Mrecedesa 3,0D i doprowadzenie honka do normalnego stanu uzywalności(tutaj będa foty gdy je tylko znajdę Wink) A efekt koncowy doprowadzenia byl taki ze honk dostal 4cm liftu 33" BFG MT elktryka(T-MAX 12500) na przód halogeny ktore byly w zasadzie tylko dla picu Undecided http://img250.imageshack.us/img250/8499 ... 2362js.jpg niestety taki stan okazał się tylko przejsciowym poniewaz na lajtowym niedzielnym wypadzie honker stracil przedni napęd w wyniku czego reszte błotnej trasy pokonal na tylnim napędzie i to był jego ostatni raz na oryginalnych mostach oraz zawieszniu poniewaz zrodził się do tamtego momentu pomysł aby postawić honka na zmodyfikowanym zawieszeniu oraz na mostach od patrola GR . Modyfikacja trwala 2 miesiące tylko w weekendy, zawiesznie zostalo "zmotane" do prostej ramy honkera reduktor zostal zastąpiony reduktorem od robura 4x4 z PTO i po dwoch miesiącach auto wyjechalo z garazu w odmienionej lecz niezauważalnej formie "zmotanego honka" http://img440.imageshack.us/my.php?image=honker23xe.jpg .
c.d:
Na początku była nadal na przodzie wspomniana elektryczna wyciągarka lecz cały czas nie dawała nam spokoju nie wykorzystana PTO więc sie podjeło decyzję o zamontowaniu wyciagarki od stara, i tym sposobem honk dostal dwie wyciągarki na przodzie mechanik z liną 12mm i na tyle T-Max z liną 9mm http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2006/4_wal ... ze5=08.jpg , http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2006/4_wal ... ze5=07.jpg
Auto zamiast halogenów dla ściemy dostal 4 halogeny firmy wesem i zostaly one zamontowane jak poprzednie na dachu jak narazie raz tylko je straciliśmy ale po poprawie oslony jak narazie nic podobnego sie więcej juz nie powtórzyło Roll Eyes Kolejnym pomysłem na zabicie czasu i nudy było odchudzenie plastikowego dachu i prezytwierdzenie przedniej części nad kabiną kierowcy na stałe. Na tylniej częsci dach został rozcięty na pół dzięki czemu bardzo ułatwiło to zdejmowanie jego a nawet i pozbycie sie na stałe ostatniej połówki co bardzo poprawiło zwinność honka między drzewami www.speedcorner.pl/4x4/hoki.jpg www.speedcorner.pl/4x4/bok.jpg .
Auto posiada 4 wentylowane hamulce tarczowe oraz tradycyjny hamulec reczyny zostal zastąpiony hydraulicznym z osobnymi zaciskami hamulcowymi w wyniku czego na tylniej osi są cztery zaciski www.speedcorner.pl/4x4/ham.jpg . Nie mam już pojęcia o czym pisać także wkleje pare linków do zdjęć: www.speedcorner.pl/4x4/srodek.jpg , www.speedcorner.pl/4x4/przypoidle.jpg , www.speedcorner.pl/4x4/2honkery.jpg (znajdzcie 9 różnic Wink , a pod wieczór wkleje aktualne zdjęcia honkera z nowym snorklem oraz poprawionym tyłem.
Oto one www.speedcorner.pl/4x4/snorkel.jpg www.speedcorner.pl/4x4/tyl.jpg www.speedcorner.pl/4x4/2.jpg . Ok starczy tych fot bo zrobi się tutaj zaraz galerja następne foty będe zamieszcał w przeznaczonym do tego miejscu.

To jest tekst z około 2006 roku, poprostu już pisałem trochę o nim i nie chce mi się ponownie pisać to samo w koło, załącze parę fotek ze stanu obecnego, oraz filmików. Jeżeli są jakieś pytania to zadawać śmiało, tak jak jest napisane na poczaku nie mam zdjec z przebiegu samej modyfikacji początkowej czego sam żałuje bo fajna pamiątka by była. Jak mam fotki to głównie z jakiś wyjazdów ewentualnie garażowe.
to od początku fotki.

Auto po pierwszej zmianie:
1 http://img250.imageshack.us/img250/8499 ... 2362js.jpg

2. Mosty patrola zawieszenie sprężyna elektryk na przodzie:
http://img440.imageshack.us/my.php?image=honker23xe.jpg .

3. jw. z tym że elektryk poszedł na tył a na przód doszedł mechanik:
http://www.speedcorner.pl/4x4/hoki.jpg

http://www.speedcorner.pl/4x4/bok.jpg

http://www.speedcorner.pl/4x4/przypoidle.jpg

http://www.speedcorner.pl/4x4/snorkel.jpg

http://www.speedcorner.pl/4x4/tyl.jpg

http://www.speedcorner.pl/4x4/2.jpg

4. 35" ścięty tył

http://img17.imageshack.us/img17/8535/1000588n.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/1579/1000589v.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/2711/1000590l.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/3879/1000595e.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/4530/1000600.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/5082/1000601epw.jpg

http://img192.imageshack.us/i/zdjcie0051v.jpg/

5. stan obecny:( 28 zdjeć pokazujących poszczególne elementy zawieszenia, urwany przegub, połamany dach, połamany pałąk - to wszystko po spotkaniu drzewa które jakiś czas temu pierwszy raz połamało dach chyba 2 lub 3 lata temu a w tym roku postanowiło iż pozbawi dachu honkera teraz będzie niższy dach i wbudowana klatka)

http://img22.imageshack.us/gal.php?g=1002737e.jpg


6. Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=H9ZSC9QW9z4

http://www.youtube.com/watch?v=78-jDKxHGz0

http://www.youtube.com/watch?v=odY0EH6k ... re=related (proszę wybaczyć kamerzyście za niecenzuralne słowa) :)21

http://www.youtube.com/watch?v=UWjbdeU1m6Y

http://www.youtube.com/watch?v=gPCTfDe1 ... re=related ( wolny wydech stąd ten gwizd)

http://www.youtube.com/watch?v=xrA-70zDE40 (jw wolny wydech ale już jest uciszony za głośny był)

i na koniec taki zlepek http://www.youtube.com/watch?v=gkdR-c261Ts

mam troche nowych filmików na dysku ale jakoś weny brak aby coś znimi zrobić. :)21

To tyle jak coś więcej too pytać jak nie było gdzieś na forum to odpowiem jak było to szukać :)10
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: blokada mostu

Post autor: sebeks » śr mar 31, 2010 9:57 am

Nie masz gdzieś fotek z samej przeróbki zawieszenia ? chodzi mi o ta adaptację zawiecha z Patrola, no i w ogóle jak rama, się spisuje po takich modyfikacjach, nie odkształca się w terenie ?
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » śr mar 31, 2010 1:13 pm

Odnośnie fotek jest napisane w poprzednim moim poście :D odnośnie ramy to od czasu przeróbki nic się z nią nie dzieje, nie zauwazyłem aby się odkształcała trwale, a jak pracuje można zobaczyć na zdjeciach, nie skręca zbyt mocno się ani się nie zgina. :)
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Wilki
Posty: 358
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:33 am
Lokalizacja: Opole

Re: blokada mostu

Post autor: Wilki » śr mar 31, 2010 1:35 pm

Bravo Michale!
Jak ode mnie to masz superordersuper :)21. Pewnie zaraz ortodoksi się oburzą, ale wg mnie poprawianie fabryki nie jest przestępstwem. Można dokonać wyboru czy się ma oryginał czy Evo.
Ja w każdym razie pójdę twoją drogą bo Honkera lubię a jeszcze bardziej robiącego Honkera.
Mam nadzieję, że wreszcie wybiorę się na północ i na żywo zobaczę jak robi.
Życie opieram na dobrych ludziach, nie na plastikach. Nie zamieniaj gęby w kibel, bo wtedy śmierdzi.

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Re: blokada mostu

Post autor: Michał...G » śr mar 31, 2010 8:14 pm

Honker nie jest "wyginającym gatunkiem"tak jak gaz 69, więc jest wybór, można miec orginał i go pielęgnować, lub zrobić coś do psucia w terenie:) Tutaj została obrana druga droga. A robi trochę lepiej od fabryki:) Szału nie ma :roll:
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: blokada mostu

Post autor: Darek... » wt kwie 06, 2010 10:05 am

Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Wilki
Posty: 358
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:33 am
Lokalizacja: Opole

Re: blokada mostu

Post autor: Wilki » wt kwie 06, 2010 11:03 am

I widać, że jak sie pogada z producentem to jakiś efekt jest. :)12
Życie opieram na dobrych ludziach, nie na plastikach. Nie zamieniaj gęby w kibel, bo wtedy śmierdzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość