w skrócie wielkim:
1. Cała kompletna rama(mosty koła zawieszenie) od nissana patrola GR Y60 wersja długa
2. Honker sztuk 1. bez mostów i zawieszenie
3. Dokładne wymierzenie długości ramy honkera i patrola Gr - stwierdzenie iż rama patrola jest dłuższa od honkerowej o około 20cm. Wymierzenie zawieszenia patrolowego i wymierzenie ramy honkera, z wynikiem pozytywnym, wycinanie elementów zawieszenie(kielichy sprężyn) i wpasowanie ich do ramy honkerowej zwiększając rozstaw osi do 3 metrów.
4 Tylne zawieszenie: Wykorzystanie pozostałych mocowań resoru do ramy(wraz z ich solidnym wzmocnieniem aby się nic nie urwało), do zamocowania drążków prowadzących most. Wycięcie z ramy patrola mocownia do drążka pharanda i przeczep do ramy honkerowej( dopasowanie drążka pharanda) zmienienie rozstawu kielichów sprężyn na moście patrolowym ponieważ rama honkerowa jest dużo węższa od patrolowej i trzeba to dopasować, w naszym przypadku rozszerzono rozstaw sprężyn, Ważne to aby ustawić most pod odpowiednim kątem tutaj była sprawa ułatwiona ponieważ został most ustawiony idealnie tak samo jak w patrolu orginalnie jest
5. Przednie zawieszenie: Tutaj kielichy na moście idealnie pasują więc nie było jakichkolwiek zmian w ich rozmieszczeniu, z tym że w przednim zawiasie trzeba uwzględnić kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy, u nas jest to rozwiązane iż została dorobiona belka obniżająca w miejscu mocowania wahacza kutego do ramy, przy okazji belka posłużyła jako mocowanie skrzyni biegów, a więc w tym miejscu rama została nieznacznie obniżona, a przy tym zostało przerobione mocowanie przy moście wahacza tak aby były odpowiednie kąty. Konieczna jest przekładnia kierownicza od patrola GR inna nie będzie pasowała.
6. Reduktor, jako że wyjście przedniego wału jest w oryginale po lewej stronie to konieczne jest zastosowanie dowolonego reduktora z wyjściem na prawą stronę tak jak jest główka mostu w patrolu, tutaj już dowolność jest wg uznania, my wybraliśmy reduktor robura ze względu na fabryczne PTO oraz jego prostote i trwałośc, no i wiadomo aby zamocować trzeba zrobić mocowanie tutaj aby zbyt nie kombinować zostało mocowanie dostosowane do oryginalnego.
5 wały napędowe" tutaj już trzeba wszystko znowu wymierzyć i skrócić wały napędowe tak aby pasowały.
6. Silnik tutaj też dowolność lecz poniżej 100KM to szkoda zachodu, fakt że to wtedy jeździ ale tylko jeździ bez jakiejś rewelacji na początku była 300 od "kaczki" aż zdechła samochód fajnie jechał do pierwszego wyjazdu w teren później ten silnik tylko napędzał, został zmieniony na 2,9 Tdi jak teraz jeździ to może się wypowiedzieć Kolega @robertpoznań. Ja osobiście nie narzekam silnik daje rade.
Aaa sprężynyy Tylne są od patrola Y61(dzis montowane auto poszło "trochę do góry"- jak się nie ułożą trzeba będzie obniżyć

długiego a przednie na zamówienie w pospringu lub polspringu robione nie pamiętam już nawet dokładnie

Ale dostrojenie zawieszenia to już indywidulane czyt. od zasobności portfela
aa i toczy się obecnie na 35" 12.50 r15 Maxxis Creep Clawrer
A z przeróbek jakie ostatnio były to został skrócony tył, a na ostatnim rajdzie straciliśmy całkiem dach(połamał się od drzewa) więc będzie robiona klatka bezpieczeństwa, ale to sądzę że założę osobny wątek jak się prace nad tym zaczną wkazdym razie nie będzie to Rusztowanie nałożone na samochód tak jak to w przypadku honkerów z fabryczną klatką, upodobniając przy tym honkera do stara 266

wstępny zarys to będzie wudowanie klatki w nadwozie auta
Aaa i o usterkach w układzie napędowym od czasu przeróbki a było to chyba 5 lat temu jak dobrze pamiętam w sumie to już nie pamiętam kiedy to było, ale na ostatnim wypadzie zabiłem przegub

noo i tyle hmm z wad jakie maja mosty patrola to mogę wymienić że własnie gdy ów przegub pęka to jest duże prawdopodobieństwo iż zniszczy on wielkoklin półosi na którym jest on osadzony.