http://img408.imageshack.us/gal.php?g=dsc00025uk.jpg
obie strony tak wyglądają w obu profilach, w sobotę skręciłem po tej najgorszej stronie ramę i zespawałem to na całej długości, fabryczne zgrzewy nie wytrzymują twardości zawieszenia i puszczają
cała impreza najprawdopodobniej zakończy się kupnem innego samochodu a postawieniem tego w garażu na parę lat :/ póki co nie mam czasu myśleć o nowej ramie bo nie będzie kiedy jej wyspawać, dopasować zawieszenia z patrola, załatwić silnika nowego itd. po studiach można myśleć dalej.
jutro idę rozmawiać z profesorem na temat pracy inżynierskiej, jeśli się zgodzi na system sterowania doładowania turbiny to niejako będę zmuszony ogarnąć ramę (wtedy zostaną tylko wspwane wzmocnienia jakieś) i w przeciągu 3-4 tygodni zostanie odpalona turbosprężarka oraz wymieniony olej w silniku (stary ma już prawie 10 tysi przebiegu, kiedy ja to nakręciłem

) i wtedy przechodzę na full syntetyk (nowe uszczelnienia są więc można szaleć)
no a po za tym byłem w niedzielę na spocie i zrobiliśmy małą czasówkę, tarpaniątko zajęło 2 miejsce zostawiając za sobą nawet poloneza 1,4 16V, najgorszy był nawrót przy promieniu skrętu mojego wozidła
