Zagadka ;-))

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Zagadka ;-))

Post autor: wieprzowina » pt lis 27, 2009 12:24 am

A.F. pisze:Aha, nawet nie wiedziałem, że tamte są NO.
Zawsze człowiek się czegoś nauczy :)
niektórzy mają szczęście nauczyć się za free, innych nauka z kosztami przesyłki wyniosła 50 zyli. :)21

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Zagadka ;-))

Post autor: wieprzowina » pn mar 29, 2010 6:52 am

Przypomniała mi się ubiegłoroczna dolegliwość. Ciekawe kto zgadnie co było
A więc
Przy skręcaniu w lewo nie działał lewy kierunkowskaz. Lampy nie migały, kontrolka lekko się żarzyła. Po wyjściu z zakrętu włączałem i już było ok. Na postoju też działał - nie mogłem znaleźć przyczyny... :D

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Zagadka ;-))

Post autor: A.F. » pn mar 29, 2010 7:22 am

Hmmm...
- styki w kolumnie kierownicy raczej nie, bo za prosto by było.
Słaby styk na konektorach ?
Woda w przerywaczu ? :D
U mnie kapało na przerywacz przez otwór od anteny ( już go nie ma, zaspawałem ).
Przypominam o I Międzynarodowym Spotkaniu Honkerowo - Krótkofalowym 10-11.04.2010 8)
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Zagadka ;-))

Post autor: wieprzowina » pn mar 29, 2010 7:39 am

styki nie, aczkolwiek najpierw zastanawiałem się nad pająkiem kierownicy- ale nie skręcając w lewo działało świetnie. Skręcanie nie ma wpływu na styki... pozostałe przyczyny też nie. Przerywacz elektroniczny.
Żeby zgadnąć trzeba do problemu podejść globalnie... :)21 dla ułatwienia dodam że problem występował w zasadzie tylko w trakcie jazdy... Stojąc można było kręcić do woli.
O spotkaniu pamiętam! :D

Awatar użytkownika
Wilki
Posty: 358
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:33 am
Lokalizacja: Opole

Re: Zagadka ;-))

Post autor: Wilki » pn mar 29, 2010 8:51 am

A.F. pisze: Przypominam o I Międzynarodowym Spotkaniu Honkerowo - Krótkofalowym 10-11.04.2010 8)
To tak między wami czy coś przeoczyłem?
Życie opieram na dobrych ludziach, nie na plastikach. Nie zamieniaj gęby w kibel, bo wtedy śmierdzi.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Zagadka ;-))

Post autor: A.F. » pn mar 29, 2010 9:10 am

wieprzowina pisze:występował w zasadzie tylko w trakcie jazdy... Stojąc można było kręcić do woli.
Skoro kontrolka się żarzyła, to chyba nie było pełnego napięcia na przerywaczu.
Słaba masa ?
Chyba się poddam :wink:
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: Zagadka ;-))

Post autor: A.F. » pn mar 29, 2010 9:11 am

Wilki pisze:
A.F. pisze: Przypominam o I Międzynarodowym Spotkaniu Honkerowo - Krótkofalowym 10-11.04.2010 8)
To tak między wami czy coś przeoczyłem?
Między nami, takie rozpoznanie wiosenne.
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Zagadka ;-))

Post autor: wieprzowina » pn mar 29, 2010 9:36 am

A.F. pisze:
wieprzowina pisze:występował w zasadzie tylko w trakcie jazdy... Stojąc można było kręcić do woli.
Skoro kontrolka się żarzyła, to chyba nie było pełnego napięcia na przerywaczu.
Słaba masa ?
Chyba się poddam :wink:
no brawo!

słaba masa w tylnej lampie. Gdy jadąc chciałem skręcać w lewo zwykle jednocześnie hamowałem, albo odruchowo dotykałem nogą pedału -zapalał się stop i elektroniczny przerywacz się wieszał. Nawet nie od razu tylko po różnym czasie. Po odpuszczeniu stopa nie wzbudzał się już póki się go nie wyłączyło i ponownie włączyło. Chyba z 3 miesiące szukałem przyczyny, a znalazłem dopiero gdy masa tak osłabła że przy wciskaniu stopa brzęczał piszczyk od wstecznego. :)11

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: Zagadka ;-))

Post autor: sebeks » pn mar 29, 2010 10:50 pm

hehe, ja ominąłem takie durne problemy ciągnąc masę gdzie się da przewodami prosto z aku, pozostało jeszcze przeciągnąć 10 kwadrat przez całe auto do tylnych lamp :D docelowo cała masa ma być ściągnięta z karoserii :wink:
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości