Zmoty Tarpana 4X4
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Zmoty Tarpana 4X4
dzip, mitsu...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
NP242 od jeepa
Najlepiej w komplecie z 4,0 i automatem

Najlepiej w komplecie z 4,0 i automatem

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Zmoty Tarpana 4X4
chcę jezdzic na samym tyle , moc dopiąc przod na miekko ( z mechanizmem roznicowym miedzy osiowym) oraz moc ten mechanizm w razie potrzeby zblokować, oraz by był w tej skrzyni reduktor.Darek... pisze:przetłumacz na nasze
Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Re: Zmoty Tarpana 4X4
nieee zadnych automatow... na sam silnik tez nawet nie narzekam.
ta skrzynia z jeepa to jest taka ze walem zasilana czy bezposrednio ze skrzynia biegow integrowana?
ta skrzynia z jeepa to jest taka ze walem zasilana czy bezposrednio ze skrzynia biegow integrowana?
Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Reduktor skręcany ze skrzynią, z resztą tak samo jak ss od pajero, na wał raczej niczego takiego nie znajdziesz, mus przerobić.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Zmoty Tarpana 4X4
dzięki
wtakim razie na wiosne cza bedzie pomodzic cos.

Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Ty, Syrenkę miałeś robić a nie w Tarpanie się paprać, pamiętasz co mówiłeś jak byliśmy w KR na spocie ? 

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Zmoty Tarpana 4X4
pamitam;p hehe
bedzie bedie. jedno drugiego iewyklucza..i mysle z syrenka pierw dostanie blacharke niz trapan reduktor

Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: śr gru 25, 2013 3:17 am
Re: Zmoty Tarpana 4X4

Tarpan znajomego
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Ale to nie jest 4x4 

loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
MarviniadkoPL pisze:
Tarpan znajomego
To w końcu się odnalazł ?
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: śr gru 25, 2013 3:17 am
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Odnalazł?
Tak, niema jeszcze 4x4 jednak myślę że warty pokazania choćby z uwagi na to że drugiego tak zrobionego nie widziałem w internecie.
Tak, niema jeszcze 4x4 jednak myślę że warty pokazania choćby z uwagi na to że drugiego tak zrobionego nie widziałem w internecie.
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Czy to nie jest samochód, który swego czasu został podprowadzony ze strzeżonego parkingu w Krakowie ? Bo jeśli nie, to baaardzo podobny
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: śr gru 25, 2013 3:17 am
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Zdefiniuj proszę jakiś czas temu?
Jakiś artykuł czy coś?
Uprzedzając, z jego legalnością jest wszystko cacy
Jakiś artykuł czy coś?
Uprzedzając, z jego legalnością jest wszystko cacy

- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Oj to ładnych parę lat wstecz. W okolicach roku 2005 może 2006 istniał" Tarpan clup" ( nie czepiać mi się pisowni, nie ja zakładałem forum). I był tam tak wyglądający Tarpan. Poruszał się w okolicach Krakowa. Pewnego razu podprowadzono go ze strzeżonego parkingu. O więcej szczegółów musiałbym dopytać pewnego kumpla który temat znał bliżej. Może znasz, posługuje się nickiem Kubrick i ma zajawkę na punkcie trialu ciężarówkami budowanymi z Lego Technics.
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Ło...


loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Pewnie chcieli zrobić zwrotną wersję pod małą naczepę
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Albo zwrotna wersja do ciasnych przestrzeni - np. kopalnie. Lub poprawa manewrowości w grzązkim terenie, tylne koła idą w koleinach po przednich.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Ale to jest lotniskowiec. Chodziło o jak największą zwrotność pryz manewrowaniu między samolotami. BTW to drugi (chociaż chronologicznie pierwszy) PW/Honker z metalowym dachem 

Piaskowanie - specjalizacja w samochodach zabytkowych
http://www.fb.com/ecoblasting
http://www.fb.com/ecoblasting
Re: Zmoty Tarpana 4X4
ja sie grubo zastanawiam czy nie wsadzic dwu przednich mostow do swojego. patrolowych lub nawet portalowych.. to zajedwabista sprawa jest
Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Zmoty Tarpana 4X4
a co jest w tym zaje istego? No i jak planujesz sterować skrętem tylnego?
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Zmoty Tarpana 4X4
Żuczek, ale twój wcale takiego złego skrętu nie ma z tego co pamiętam jak nim jechaliśmy.
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Zmoty Tarpana 4X4
No nie wiem. mam gdzieś artykuł w "jakieśtamtechnice" gdzie jest przedstawiony jako PW-2. Może znajdę w garażu... Czas operacyjny 2 m-ceJuloKrk pisze:Ale to jest lotniskowiec. Chodziło o jak największą zwrotność pryz manewrowaniu między samolotami. BTW to drugi (chociaż chronologicznie pierwszy) PW/Honker z metalowym dachem

Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.
Alfa Romeo Sprint.
Re: Zmoty Tarpana 4X4
szalu niema..sebeks pisze:Żuczek, ale twój wcale takiego złego skrętu nie ma z tego co pamiętam jak nim jechaliśmy.

fajne jest to z skreca... pozatym fajne jest to ze mozna lepiej czasami wymanwerowac. a jeszcze inna sprawa ze nawet podczas zakopania sie gdzies jest duzo wiekrza szansa na wygrzebanie sie.. tudziesz wyjechanie z koleiny.. a co do jak rozwiązac w tym momencie przyszly mi na muyysl przynajmniej trzy opcjie.. pierwsza i najleprza chyba. to sterowanie wajchą uzywana w tedy kiedy czeba.. do prozdu wajcha w lewo do tyly w prawo... a normalnie zablokowana w pozycji srodkowej czyli na wprost. da sie to w nietrudny sposob ugryzc.wieprzowina pisze:a co jest w tym zaje istego? No i jak planujesz sterować skrętem tylnego?
druga opcja t skrecanie non stop odpowiednio do kol przednich.. da sie bez problemu wyprowadzic drązkiod prozdu. a trzeci pomysl to .:
https://www.youtube.com/watch?v=uaCp76nG5ck
pierwszy mi sie najbardziej podoba bo mozna by niezaleznie i w jedną osobe ogarnąc co trzeba i kiedy trzeba..
Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Re: Zmoty Tarpana 4X4
PW-2 Lotniskowiec.Piotrul pisze:No nie wiem. mam gdzieś artykuł w "jakieśtamtechnice" gdzie jest przedstawiony jako PW-2. Może znajdę w garażu... Czas operacyjny 2 m-ceJuloKrk pisze:Ale to jest lotniskowiec. Chodziło o jak największą zwrotność pryz manewrowaniu między samolotami. BTW to drugi (chociaż chronologicznie pierwszy) PW/Honker z metalowym dachem
Piaskowanie - specjalizacja w samochodach zabytkowych
http://www.fb.com/ecoblasting
http://www.fb.com/ecoblasting
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości