Jest to krótka odmiana tzw Honkera 2000. Zawieszenie porażką nie jest ma tylko jedną zasadniczą wadę. Takich honkerów wyprodukowano kilkanaście, może kilkadziesiąt (głównie długich). Z tego powodu elementy do zawieszenia wyprodukowano w trybie "prototypowym" - w zasadzie nie ma możliwości dokupienia żadnych cześci. Inne wady to montowany tam super-ekstra wybuchowy silnik VM 2,5TD dobrze (a właściwie źle

) znany z takich aut jak RangeRover, czy europejska wersja jeepa. Do tego wszystkiego ożeniono go z meksykańską

skrzynią biegów Tremec i reduktorem Warn. Całość chodzi wspaniale - cicho i superkomfortowo ale w zasadzie jest nienaprawialna. Samochody te pochodzą z likwidacji fabryki DMP w Lublinie - wyprodukowano je w okresie 1997 - 2001, ale były wyprzedawane w 2002 roku - stąd pierwsza rejestracja w 2002r. (sam się interesowałem). Absurdalna cena 47 tyś i to jeszcze "cena minimalna nie została osiągnięta"

Sprzedawano je między 17 a 24 tyś zł. Myślę że sprzedawca nie myśli realnie o sprzedaży, a jedynie wystawił żeby się poczochrać
