Strona 1 z 1
Niezależne zawieszenie??
: śr sie 24, 2005 8:05 pm
autor: JAREK Ż
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=61506138
Pomijam fakt że jest to krótka wersja (wiem że były takie eksperymenty), poprawcie mnie jeśli sie myle, ale on ma chyba niezależną zawieche z przodu

: śr sie 24, 2005 8:24 pm
autor: Didymos
Podobnież te krótkie miały właśnie niezależny zawias z przodu.
Widział to ktoś z bliska, co by zeznać jak wygląda

: śr sie 24, 2005 8:34 pm
autor: leon zet
Strasznie mi się to auto podoba

Szkoda tylko, że stało się kolejną straconą szansą...
: śr sie 24, 2005 9:01 pm
autor: krzyś
po 1 to nie jest jedyny egzemplarz w krutkiej wojskowej wersji ....widziałme ich kilka...w róznych jednostkach
po 2 to zawiecha jest z iveco , jak sie coś posypie a sie posypie na bank to majątek częsci, mamkolege w iveco i naprawiali tam honkery dla woja....
to zawieszenie to ponoć porażka w honkerze. Jest dobre na asfalt i szuter a terenu cięższego nie wytrzymuje...... to tyle plotek
: czw sie 25, 2005 4:51 pm
autor: soki74
Tarmot pokazał krótką wersję kilka lat temu ale tam było chyba przednie zawieszenie takie jak w tych nowych Uazach [sztywny most na spreżynach].
: czw sie 25, 2005 7:08 pm
autor: hajdi
ogladalem takiego kiedys w tarmocie wlasie i mial niezalezna zawieche z przodu.
: czw sie 25, 2005 7:28 pm
autor: kita
honker krótki z tarmotu miał zawieche od iveco daily,jeździ teraz gdzieś koło międzychodu.
pozdr
: czw sie 25, 2005 9:40 pm
autor: wieprzowina
Jest to krótka odmiana tzw Honkera 2000. Zawieszenie porażką nie jest ma tylko jedną zasadniczą wadę. Takich honkerów wyprodukowano kilkanaście, może kilkadziesiąt (głównie długich). Z tego powodu elementy do zawieszenia wyprodukowano w trybie "prototypowym" - w zasadzie nie ma możliwości dokupienia żadnych cześci. Inne wady to montowany tam super-ekstra wybuchowy silnik VM 2,5TD dobrze (a właściwie źle

) znany z takich aut jak RangeRover, czy europejska wersja jeepa. Do tego wszystkiego ożeniono go z meksykańską

skrzynią biegów Tremec i reduktorem Warn. Całość chodzi wspaniale - cicho i superkomfortowo ale w zasadzie jest nienaprawialna. Samochody te pochodzą z likwidacji fabryki DMP w Lublinie - wyprodukowano je w okresie 1997 - 2001, ale były wyprzedawane w 2002 roku - stąd pierwsza rejestracja w 2002r. (sam się interesowałem). Absurdalna cena 47 tyś i to jeszcze "cena minimalna nie została osiągnięta"

Sprzedawano je między 17 a 24 tyś zł. Myślę że sprzedawca nie myśli realnie o sprzedaży, a jedynie wystawił żeby się poczochrać

: pt sie 26, 2005 11:41 pm
autor: JAREK Ż
U mnie w mieście w gazowni jeżdżą takie iveco daily 4x4 to z tego modelu jest ta przednia zawiecha??
: sob sie 27, 2005 6:42 am
autor: kita
bardzo podobne - sworznie zwrotnicy pasują , wachacze robota jeszcze tarpana w poznaniu ,po przejęciu przez Daewoo zeszlifowali logo tarpana z wachaczy.