
TARPAN Z MOSTAMI OD UAZA
Moderator: Marcin-Kraków
TARPAN Z MOSTAMI OD UAZA
Jestem w posiadaniu tarpana z silnikiem poloneza i 5 biegowa skrzynia niebylo by w nim nic nadzwyczajnego gdyby nie to ze jest z przodu na resorach z tego co wiem zawieszenie to bylo przeznaczone dla disla ale moze sie myle chcialbym zamontowac do niego mosty i reduktor z UAZA ijakis mocniejszy silnik czy mosty beda pasowac na szerokosc resorow moze ktos wie cos na ten temat albo widzial juz tak przerobionego Tarpana najlepiej jakies zdiecia 

-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Jeśli to honker to każdy (poza wersją 2000) był i jest na resorach, nie zależnie od silnika.
Co do zmiany mostów, tylko jedno pytanie – po co? Po cholerę wkładać nie lepsze mosty uaza i reduktor, jeśli w honkerze jest osobny reduktor który łatwiej ożenić z innym silnikiem. Po za tym mosty uaza raczej węższe są.
Co do zmiany mostów, tylko jedno pytanie – po co? Po cholerę wkładać nie lepsze mosty uaza i reduktor, jeśli w honkerze jest osobny reduktor który łatwiej ożenić z innym silnikiem. Po za tym mosty uaza raczej węższe są.
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
A jeżeli chcesz miec rozłączony przeni napęd to honker ma taką możliwość. Ale poco??? mosty uaza są zresztą dużo węższe zobacz na uazy z mostami od gr(podobna szerokośc o jakieś 2 cm węższe) ile wystają poza obrys auta.
To napewno mosty od uaza niesą najlepszym pomysłem na motanie honka silnik możesz zamontowac orginalny andorii mercedesa 300, 240, lub jezeli niechcesz diesla to benzyniaka niewiem jakiego myśle że jeżeli pokombinujesz to włożysz silnik jaki tylko chcesz. A mostów od uaza naprawde niema sensu montowac.

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Tak to nie jest HONK ale moj rolnik jest no morze nie igla ale w naprawde dobrym stanie myslalem o mostach z UAZA bo chyba byly by najtansze ale jak piszecie ze mija sie z celem to dam sobie spokoj z UAZEM morze by tak z honkera przeciez to tarpan i to tez tarpan jak wiecie cos na ten temat to piscie albo ktos ma honkera na sprzedaz w stanie do remontu zeby tylko mial dobry osprzet jestem bardzo zdecydowany oczywiscie za rosadna cene
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
akurat z tego tarpana do honkera to nie pasuje prawie żadna część (już chyba więcej części do Honkera pasuje z malucha, albo poloneza). Montowanie przedniego mostu to naprawdę nie łatwa i kosztowna sprawa i do tego w zasadzie nie legalna – auto po zmianie zawieszenia i budowie od zera nowego układu kierowniczego powinno być poddane homologacji – inaczej można sobie dużych kłopotów w razie jakiegoś nieszczęścia narobić. Co do kupna Honkera i to do tego „z dobrym osprzętem” to spory wydatek. Jeśli to ma nie być garażowo – stodolniana zmota to przygotuj się na wydanie ok. 20 tyś pln. Polecam Ci odpuszczenie i kupno np. uaza, albo troopera – można całkiem niezłe znaleźć poniżej 10 tyś.
Był niedawno na alledrogo ładnie przerobiony rolnik na mostach uaza. Co do układu kierowniczego podejrzewam, że będa niewielkie - wystarczy dopasować drążek kier., chyba, że zechcesz montować wspomaganie, a zawieszenia nie trzeba przerabiać w ogóle - sztywna oś.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Witam
Jesli ktos ma jeszcze rolnika przerobionego na 4x4 to bardzo prosze o jakies fotki i opinie sam mysle o przerobce
Pozdrawiam
marunioo@wp.pl
Jesli ktos ma jeszcze rolnika przerobionego na 4x4 to bardzo prosze o jakies fotki i opinie sam mysle o przerobce

Pozdrawiam
marunioo@wp.pl
niech moc bedzie z wami...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość