Mam następujący problem:
z orginała (czyt. benzyniaka) zostały 2 zawory - przelew i zasilanie.
W tej chwili mam diesla; wiadome, że w momencie przełączenia układ będzie się zapowietrzał, co radzicie zrobić?
Wywalić jeden zbiornik czy co?
Zawory paliwa
Moderator: Marcin-Kraków
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Nie powinien się zapowietrzać – w pompce paliwa masz zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa. Niewielkie ilości powietrza powstałe w momencie przełączenia zostaną „przepchane” bo w pompie wtryskowej i przewodach jest pewna ilość ON, która zapewni przez chwilę pracę silnika. W honkerze dieslu też oryginalnie jest zawór przełączający baki, z tym że akurat u mnie jeden (jest podwójny, przełącza zasilanie i nadmiar) – ale wynika to raczej z ewolucji niż wymaganego do diesla typu.
Jeśli masz uszkodzone zawory, możesz je wywalić, a baki połączyć przewodem wychodzącym z dolnych ich części – poziom paliwa będzie się wyrównywał, co zachowa oryginalną pojemność obu baków i możliwość tankowania z dowolnej strony. Wady – przewód jest dość nisko i dość łatwo będzie czymś o niego zahaczyć i go urwać, no i przebicie lub przegnicie któregokolwiek z baków, również spowoduje utratę całości paliwa.
Jeśli masz uszkodzone zawory, możesz je wywalić, a baki połączyć przewodem wychodzącym z dolnych ich części – poziom paliwa będzie się wyrównywał, co zachowa oryginalną pojemność obu baków i możliwość tankowania z dowolnej strony. Wady – przewód jest dość nisko i dość łatwo będzie czymś o niego zahaczyć i go urwać, no i przebicie lub przegnicie któregokolwiek z baków, również spowoduje utratę całości paliwa.
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości