Wciskanie Sprzęgła

Honker

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Wciskanie Sprzęgła

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 10, 2006 9:13 pm

ciekawy jestem dlaczego w honkerze ciężko się wciska sprzęgło (nawet prawie nowym)

Awatar użytkownika
Darek...
Posty: 2018
Rejestracja: wt sie 30, 2005 1:56 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Darek... » sob cze 10, 2006 9:30 pm

pewnikiem dla tego , że masz słabe nogi
Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz cze 11, 2006 9:50 am

możliwe, może za bardzo się przyzwyczaiłem do samochodu

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz cze 11, 2006 11:03 am

Honker to też samochód 8) :lol:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz cze 11, 2006 11:16 am

tak nawet świetny tylko ciekaw jestem tego sprzęgła

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » ndz cze 11, 2006 7:02 pm

jeśli jest to honk z silnikiem iveco, wynika to z ciekawego "odwrotnego" niż normalnie działania docisku sprzęgła - można zobaczyć po odkręceniu klapki inspekcyjnej. W innych przypadkach powodem jest linka z pancerzem posiadającym teflonową wkładkę - wkładka wyciera się i sprzęgło chodzi do dupy. Warto poszukać linki w wersji z pancerzem bez teflonu i dobrze nasmarować - chodzi o niebo lepiej.

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz cze 11, 2006 8:31 pm

dzięki za info wieprzo bo honker to mój taki mały "konik" mam nadzieję, że jak sprzedam mojego tropka to nabędę właśnie wkońcu honkera

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » śr cze 14, 2006 11:40 pm

Jakub tyś sie zabardzo do Trupa przyzwyczaił;) Ja mam Honka z 2,5 TD iveco i Troopera i powiem Ci ze trooperem sie duzo lzej i przyjemniej jezdzi. Honkerka bardzo lubie i czesto jest upalany w lasach, na codzien ciaga przyczepy.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » pt cze 16, 2006 9:13 pm

właśnie każdy tak mówi a ja zawsze chciałem mieć tarpana, tylko boję się, że niezdołam się przesiąść z lepszego. w poniedziałek odbieram już wkońcu następny nabytek - patrola (bo znajomy sprzedawał) a chciałem Honka z blokadami

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » pt cze 16, 2006 10:31 pm

Honk z blokadami? Chciales motac sam te blokady? czy masz gdzies wersje o seryjna
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » pt cze 16, 2006 11:08 pm

A nowy honk to co nie ma blokady 100% na tyle :wink: To tyle samo co seryjnie ma GR. Także by motać nie musiał :wink:
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 17, 2006 8:37 am

ja to myślałem o wersji wojskowej one chyba miały blokady obu mostów??

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob cze 17, 2006 8:43 am

purti pisze:Jakub tyś sie zabardzo do Trupa przyzwyczaił;) Ja mam Honka z 2,5 TD iveco i Troopera i powiem Ci ze trooperem sie duzo lzej i przyjemniej jezdzi. Honkerka bardzo lubie i czesto jest upalany w lasach, na codzien ciaga przyczepy.
jeszcze wygodniej jeździ się np Oplem Astrą. Coś za coś
ja to myślałem o wersji wojskowej one chyba miały blokady obu mostów
wojskowe mają blokadę tylnego mostu. Oczywiście jeśli mówimy o w miarę nowych z mostami hipoidalnymi.
Jak by nie liczyć i tak taniej wychodzi kupić samuraja :wink:

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 17, 2006 8:59 am

samuraj to nie samochód to quad z kabiną, a asterką wcale przyjemnie się niejeździ szczególnie 1,6 16V. a od którego roku weszły blokady tylnego mostu? a wersje cywilne miały blokady?

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob cze 17, 2006 9:19 am

blokada tylnego mostu występuje jako opcja - więc jeśli ktoś kupował "cywilnie" i ją zamówił - to jest. Wojsko zamawiało niemal wyłącznie z blokadami. Tylne mosty hipoidalne są stosowane od końca lat 90.

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 17, 2006 9:23 am

więc niema nadziei na zdobycie honka z przednią blokadą nawet z 2006 roku?

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » sob cze 17, 2006 1:12 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:więc niema nadziei na zdobycie honka z przednią blokadą nawet z 2006 roku?
watpie ze ktos sie pokusil o zakup z przednia blokada..ale jak masz dac tyle kasiory za HOnkera jesli chodzi o nowke to raczej sie zastanow.
Jakub PAJERO 2.5TD pisze:samuraj to nie samochód to quad z kabiną
Honk długi , wysoki mało zwrotny a z borg warnerem przeswit maleje ja u siebie ciagle zaczepiam rurami ochronnymi prostowane sa co jakis czas.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob cze 17, 2006 1:22 pm

nie wiem czemu upierasz się tak na tą przednią blokadę. To faktycznie nie jest auto na wyścigi. Za to genialne jako turystyczno - wyprawowo - mieszkalne

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » sob cze 17, 2006 6:50 pm

przednia blokada przydaje się w ciżkim terenie

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » sob cze 17, 2006 7:58 pm

poważnie?! ale nie bardziej niż głowa...

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » sob cze 17, 2006 9:32 pm

W Honku a przynajmniej tym z borg warnerem to przydal by sie inny silnik i troche inne przelozenia..bo w 2,5 TD brakuje mocy w najwazniejszych momentach..dopiero na 3jce sie buja.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » sob cze 17, 2006 9:52 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:przednia blokada przydaje się w ciżkim terenie
To mechanika zmotać jeszcze bardziej sie przydaje w cięzkim terenie :wink: A i tańszy jest :wink: A blokada na tyle + mechanik na przód to już bardzo wiele. Chociaż czasami są narzekania i gdybania o przedniej blokadzie ale gdy człowiek zobaczy tą jakże niską cene za taką przyjemnośc to odrazu mu sie odechcewa. I się cieszy z tego co ma.
Także honk z tylnią blokadą i mechanikiem naprawde potrafi wiele zdziałać w ciężkim terenie. A co do wysokości i szerokości to ja już sie niewypowiadam tylko żal mi tych drzewek :cry:
A i na trawersach jest fajnie :-?
No i honk nie tylko sie nadaje do turystyki i wypraw ale i też do przeprawy jest super lecz faktycznie czasami bywa ciężko na łatwym odcinku ze względu na jego wielkość :)2
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Jakub PAJERO 2.5TD
Posty: 313
Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jakub PAJERO 2.5TD » ndz cze 18, 2006 12:38 pm

a jak on się sprawuje w piasku

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: purti » ndz cze 18, 2006 12:54 pm

Moj w piachu nie robi tak jak powinien..Moj honk jest na M/T 215r15 mam Tmaxa wincha, jak juz pisalem 2,5 TD borg warner..w tym zestawienia srednio robi w terenie..trooper seryjny w pelni lepiej sie spisuje.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » ndz cze 18, 2006 12:54 pm

Jakub PAJERO 2.5TD pisze:a jak on się sprawuje w piasku
Nieee, znowu zaczynasz :)21 Wezcie mnie ze soba na Sahare :)21
Cholerna sprezynka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarpan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość