Wciskanie Sprzęgła
Moderator: Marcin-Kraków
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Wciskanie Sprzęgła
ciekawy jestem dlaczego w honkerze ciężko się wciska sprzęgło (nawet prawie nowym)
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
jeśli jest to honk z silnikiem iveco, wynika to z ciekawego "odwrotnego" niż normalnie działania docisku sprzęgła - można zobaczyć po odkręceniu klapki inspekcyjnej. W innych przypadkach powodem jest linka z pancerzem posiadającym teflonową wkładkę - wkładka wyciera się i sprzęgło chodzi do dupy. Warto poszukać linki w wersji z pancerzem bez teflonu i dobrze nasmarować - chodzi o niebo lepiej.
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
jeszcze wygodniej jeździ się np Oplem Astrą. Coś za cośpurti pisze:Jakub tyś sie zabardzo do Trupa przyzwyczaił;) Ja mam Honka z 2,5 TD iveco i Troopera i powiem Ci ze trooperem sie duzo lzej i przyjemniej jezdzi. Honkerka bardzo lubie i czesto jest upalany w lasach, na codzien ciaga przyczepy.
wojskowe mają blokadę tylnego mostu. Oczywiście jeśli mówimy o w miarę nowych z mostami hipoidalnymi.ja to myślałem o wersji wojskowej one chyba miały blokady obu mostów
Jak by nie liczyć i tak taniej wychodzi kupić samuraja

- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
watpie ze ktos sie pokusil o zakup z przednia blokada..ale jak masz dac tyle kasiory za HOnkera jesli chodzi o nowke to raczej sie zastanow.Jakub PAJERO 2.5TD pisze:więc niema nadziei na zdobycie honka z przednią blokadą nawet z 2006 roku?
Honk długi , wysoki mało zwrotny a z borg warnerem przeswit maleje ja u siebie ciagle zaczepiam rurami ochronnymi prostowane sa co jakis czas.Jakub PAJERO 2.5TD pisze:samuraj to nie samochód to quad z kabiną
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
- Michał...G
-
- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
To mechanika zmotać jeszcze bardziej sie przydaje w cięzkim terenieJakub PAJERO 2.5TD pisze:przednia blokada przydaje się w ciżkim terenie


Także honk z tylnią blokadą i mechanikiem naprawde potrafi wiele zdziałać w ciężkim terenie. A co do wysokości i szerokości to ja już sie niewypowiadam tylko żal mi tych drzewek

A i na trawersach jest fajnie

No i honk nie tylko sie nadaje do turystyki i wypraw ale i też do przeprawy jest super lecz faktycznie czasami bywa ciężko na łatwym odcinku ze względu na jego wielkość

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
- Jakub PAJERO 2.5TD
- Posty: 313
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 11:23 am
- Lokalizacja: Legionowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość